ik zoek net als vele anderen waarschijnlijk de oplossing voor het volgende probleem.
MW 2 start gewoon goed op.
start ik een nieuwe game na de filmpjes krijg je loading screen,
maar dan aan het einde van de loading screen crashed de game naar mijn desktop ZONDER fout melding.
helaas kan ik niet via steam bestands controle uitvoeren mijn steam geeft bij eigenschappen (van MW2) geen tab-bladen weer alleen doel en pictogram knoppen.
ik weet niet of hier al een oplossing voor is.
maar alle hulp is welkom.
search knop heb ik gebruikt maar kwam niet met mijn probleem (en) overeen gezien mijn steam ook niet klopt zoals omschreven,
BVD !
mijn excuses mocht er hier al wel 1 (of meerdere) topics voor ge-opend zijn.
maar ik ben zo'n beetje ten einde raad ( ben al aantal uur bezig geweest met guide's om het te proberen te verhelpen zonder resultaat)
MW 2 start gewoon goed op.
start ik een nieuwe game na de filmpjes krijg je loading screen,
maar dan aan het einde van de loading screen crashed de game naar mijn desktop ZONDER fout melding.
helaas kan ik niet via steam bestands controle uitvoeren mijn steam geeft bij eigenschappen (van MW2) geen tab-bladen weer alleen doel en pictogram knoppen.
ik weet niet of hier al een oplossing voor is.
maar alle hulp is welkom.
search knop heb ik gebruikt maar kwam niet met mijn probleem (en) overeen gezien mijn steam ook niet klopt zoals omschreven,
BVD !
mijn excuses mocht er hier al wel 1 (of meerdere) topics voor ge-opend zijn.
maar ik ben zo'n beetje ten einde raad ( ben al aantal uur bezig geweest met guide's om het te proberen te verhelpen zonder resultaat)