Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Call of duty 4 Startup crash

Pagina: 1
Acties:

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 22:43
Wat is het probleem?
Ik heb vandaag maar eens windows 7 geinstaleerd mooi alles geupdate van direct x tot audio drivers, heb ook maar eens call of duty 4 geinstaleerd. maar nu is het probleem als ik de multiplayer opstart dat het spel crasht bij het laadscherm. het gekke is als ik de singleplayer opstart dat die het gewoon doet

Wat geprobeerd?
Nou heb ik dus een aantal dingen geprobeerd:
-videokaart drivers opnieuw geinstaleerd
-verschillende modes van de audio ingesteld in het singleplayer menu (mono, stereo,etc)
-op verschillende fora gezocht naar oplossing maar geen van allen werkt(bijv mssmp3.asi veranderen) ook deze:
1 go to the control panal
2 go to hardware and sound
3 then double click sound
4 then click the recording tab
5 when u have done that right click and then select show disable devices
6 then when stereo mix comes up enable it and it will work fine

maar bij mij kwam stereo mix er helemaal niet bij dus dat werkte ook niet :9
- administator rechten geprobeerd
-compabiliteitsproblemen oplossen geprobeerd en verschillende windows geprobeerd maar mocht niet baten

Hopelijk weten de tweakers hier de oplossing al vast bedankt :)

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:18

Mystikal

It never hurts to help!

Gepatched tot 1.7?

Basement Bios ---- Exo-S

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:49
kun je even een jack in de microfoon ingang stoppen en kijken of die dan start? Ik heb ooit eens gelezen en zelf ervaren afhankelijk van de hardware dat cod4 niet starte zonder dat er in die poort iets ingestoken zat.

Tis altijd het proberen waard!

discogs

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 22:43
Ok nadat ik loewie-643- idee heb geprobeerd doet hij het bedankt voor de snelle reacties :)

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:18

Mystikal

It never hurts to help!

ExilaaHH schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:59:
Ok nadat ik loewie-643- idee heb geprobeerd doet hij het bedankt voor de snelle reacties :)
Yep een bekende bug.. Al weet ik niet of je nu altijd een mic erin moet heb zitten... Dat zou je eens kunnen googlen..

Basement Bios ---- Exo-S

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:49
Mystikal schreef op woensdag 04 november 2009 @ 17:38:
[...]

Yep een bekende bug.. Al weet ik niet of je nu altijd een mic erin moet heb zitten... Dat zou je eens kunnen googlen..
In principe is een stekker genoeg. Hoeft niet perse mic te zijn. Koptelefoon kan ook. Of gewoon een afgeknipte plug!

discogs

Pagina: 1