Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Donnie Darko schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:00:
[...]

jammer dat je pas donderdag kan spelen ;)
Ik heb de retail versie van de game en deze is geactiveerd in Steam en is gewoon geïnstalleerd en werkt nu. Ik hoef niet te wachten tot donderdag. Ik heb ook geen problemen gehad met de installatie. Meerdere mensen hebben geklaagd over een DVD2 die niet zou werken, bij mijn versie, UK, werkte de installatie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Xenophoben schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:05:
[...]

dit is alweer ontkracht. de radio loopt achter
De media loopt altijd achter omtrent game nieuws, als ze games maar 'zwart' kunnen maken. Dit bericht ga je nog wel overal horen en zien t/m het weekend, maar het bericht dat het ontkracht is niet (past niet in hun straatje).

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 10-11-2009 14:09 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boagriuz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:47:
Wat een fantastisch spel! Ben al een uurtje of 2 aan het spelen in de singleplayer, wat een actie!

Speel op 1920x1080, alles op max, 2 x AA 16x AF, anders gaat het mij toch net niet vloeiend genoeg.

Hier een paar screens die ik net gemaakt heb vanuit de heli :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah super, Ziet er toch een partij mooi uit zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Vorige week vrijdag mail gehad van FRS dat ie verzonden was. Vandaag post geweest game zat er gewoon niet bij. Lekker weer dus zegge ze eerst dag van release heb je m in huis nou mooi niet dus wordt maar weer dag extra wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
OMG, nice! Er komt mij toch een bepaalde filmscene bovenzetten in een bepaald level! Zeer goed!

Spoiler alert:

spoiler:
Zojuist een russische gevangenis bestormd om een bepaalde waardevolle gevangene te bevrijden. Kom ik in een vuurgevecht terecht in de doucheruimte. Afijn, na nog geen 3 seconde komen er allemaal guards tevoorschijn op de balkons langs de doucheruimte. De badkamer ook, vrijwel identiek aan de scene uit de film The Rock waarin de mariniers onder vuur worden genomen op dezelfde wijze wanneer ze door het putdeksel omhoog komen in de doucheruimte

Screenie even snel genomen:
Afbeeldingslocatie: http://img682.imageshack.us/img682/8035/naamloos6z.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al mensen die hem niet kunnen spelen op win 7 64 bit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:42

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

apNia schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:52:
MW2 is echt heerlijk. Gisteren lekker wat kunnen multiplayen. Ik deed met CoD5 vaak Dome met m'n vrienden in splitscreen, omdat het het kleinste level was, en dus goed te spelen met 4 man. Wat is de equivalent van MW2?
BUMP

iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:10:
Ik heb ook win7 64bit, ik ben hem nu aant installen, nog 4 minuten, laat het je zo snel mogelijk weten.. Wil je sp of mp weten, of maakt dat niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:27
Wat vinden jullie van de mp? Het niveau? De wapens ? Perks? Mappen?

Heb nu een tijdje gespeeld en ben pas 6/7 levels tegen gekomen, wel weinig. Maar super mooi spel, alles is gewoon perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds geen cod modern warfare 2 voor mij :(
iemand die bij gamersland.nl heeft besteld die hem al heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
FluX schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:14:
[...]

Ik heb ook win7 64bit, ik ben hem nu aant installen, nog 4 minuten, laat het je zo snel mogelijk weten.. Wil je sp of mp weten, of maakt dat niet uit?
Ik ben ook benieuwd, SP of MP maakt niet uit natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:15

Royz

Kleurenblind!!

Xenophoben schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:05:
kan er een nickname tabel gemaakt worden ?
met hem

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenophoben schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:04:
[Is er geen hardcore search and destroy in MW2 op de xbox 360?]

moet je unlocken
ik zag hc s&d niet er tussen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:29

MazeWing

The plot thickens...

kan iemand mij vertellen of de pc versie ook de xbox360 controller ondersteund. Indien ik 'm koop wil ik 'm op de pc kopen, maar wil de singeplayer op de tv spelen ivm groter beeld en veel beter geluid (B&W speakers). Vervolgens wil ik MP gaan doen op de pc, omdat ik dat weer fijner vind.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-10 12:28
Jobbie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:57:
Voor mensen die hem nog niet hebben:

Xbox 360 Super Elite MW2 Bundel bij MM R'dam Centrum: € 265,-
Goedkoopste internet prijs: € 325,- (budgetgaming)

Inhoud:
Custom Xbox 360 Elite 250 Gb
2 zwarte draadloze controlers
Headset
Kabels
Modern Warfare 2
Maar die custom xbox is toch wel zoooo lelijk... daar zou je eigenlijk nog meer korting op moeten krijgen. Wie wil nou zo'n lelijk ding in huis halen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Ik draai hem op 7 64 bit, zonder problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:50
Versteegrob schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:14:
Wat vinden jullie van de mp? Het niveau? De wapens ? Perks? Mappen?

Heb nu een tijdje gespeeld en ben pas 6/7 levels tegen gekomen, wel weinig. Maar super mooi spel, alles is gewoon perfect
Ik ben nog maar lvl 12 en verder helemaal niet goed :P Kom wel veel dezelfde maps tegen, Afghan lijkt wel eens soort Dust_de te worden :P
Wel leuk dat de CoD2 map er in zit, maar dan onder een andere naam getiteld Wasteland.

De tot nu toe vrijgespeelde wapens spelen lekker, die perks, daar moet ik me nog in verdiepen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 12:37

fstieger99

www.Isaia.it

Terran schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:41:
[...]

Ik weet wel dat bij cod 4 het temaken kan hebben met je geluid (realtek) zie hier onder wellicht dat het werkt

Ga naar je Start --> Configuratiescherm en ga dan naar Geluid. Hier zie je als het goed is het tabje Opnemen. Open deze en klik met de rechtermuisknop in het venster.
Selecteer nu Uitgeschakelde apparaten weergeven. Daarna verschijnt waarschijnlijk Stereo Mix.
Klik op Inschakelen en probeer Call of Duty 4 opnieuw te starten!
Ben hem nu aan het opnieuw installeren heb jouw optie nu aangevinkt, ik laat het wel weten, bedankt iig alvast

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 12:37

fstieger99

www.Isaia.it

MarkyB schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:16:
[...]

Ik draai hem op 7 64 bit, zonder problemen :)
same here, SP player draait echt perfect nu MP nog

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:38
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:15:
Ik heb de PC versie besteld bij Gamersland.nl en mijn exemplaar van MW2 lag tussen 12u en 13u in de bus. Hier is ie al ruim een half uur aan het installeren trouwens.. (XP 32 bit)

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Als ik een spel echt wil pre-order ik 'm hoogstens in een fysieke winkel. Al te vaak meegemaakt dat een pre-order veel te laat aankwam. Wat nog het meest vervelende is als je speciaal voor een early start voordeel (missies, wapens etc.) de pre-order hebt geplaatst en het spel komt pas vijf(!) dagen later... Bedankt, GCshop met Guild Wars Factions...

En voor een paar euro verschil ga ik niet wakker liggen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maand geleden gepreordered, ik kreeg gisteren een mail dat mijn kopie verstuurd was maar ik heb nog niks gekregen :(

iemand anders van 12game besteld en wel/niet ontvagnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
[...]

ik zag hc s&d niet er tussen staan
Je krijgt dus pas Hardcore nadat je op een bepaalde rank bent gekomen, ik meende te zien dat het rank 17 was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die bij GCshop hebben bestelt: Is de game door de brievenbus gevallen of geleverd als een pakketje aan de deur? Postbode is langsgeweest bij mij en geen game aanwezig :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
TroonStaal schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:20:
[...]
En voor een paar euro verschil ga ik niet wakker liggen :)
Een paar euro niet, maar bij GCShop scheeld het 20 euro. Ik vind dat het zeker wel waard :)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-10 11:03
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:22:
Mensen die bij GCshop hebben bestelt: Is de game door de brievenbus gevallen of geleverd als een pakketje aan de deur? Postbode is langsgeweest bij mij en geen game aanwezig :S
same here... ik heb gcshop gemailt.
Deze komt in een envlop door de bus. niet als pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akrapovic58
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 14:56
Zijn uw stats eig gekoppeld aan uw Steam account? Kan ik dus op een tweede pc, zonder het profiel te kopiëren, verder spelen? ( Zoals in Battlefield2 )

[ Voor 13% gewijzigd door Akrapovic58 op 10-11-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-10 14:29
CyCloneNL schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:24:
[...]

Een paar euro niet, maar bij GCShop scheeld het 20 euro. Ik vind dat het zeker wel waard :)
Idd daar ga ik hem denk ik ook bestellen, ik heb geen 20 euro over voor die paar daagjes, of zelf een week :)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:39
Wát ik wel héél goed vind is dat er nog steeds geen scene releases zijn :P (Op X360 na)

[ Voor 8% gewijzigd door RedHat op 10-11-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
badslats schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:25:
Zijn uw stats eig gekoppeld aan uw Steam account? Kan ik dus op een tweede pc, zonder het profiel te kopiëren, verder spelen?
Jep, das imho het grootste voordeel van Steam in CoD:MW2, je profiel is nu dus online opgeslagen, en op elke PC waar jij ingelogd bent met je Steamaccount, is je profiel te gebruiken. (natuurlijk niet tegelijkertijd, maar wie doet dat nou ;))

offtopic:
Hoewel ik het geen probleem vind om dit soort kleine vraagjes tussendoor even te beantwoorden, zou ik het toch wel fijn vinden als men eerst even wat gaat uitzoeken, het staat hier allemaal al hoor ;)
RedHat schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:27:
Wát ik wel héél goed vind is dat er nog steeds geen scene releases zijn :P (Op X360 na)
Ben ik helemaal met je eens, nou wordt ik iig niet meer zo raar aangekeken als ik zeg dat ik het legaal heb gekocht (in mijn vriendenkring is men helaas overtuigd dat games per definitie gratis zijn :') ) Op mijn stage waren ze ook allemaal verbaast toen ik het ze vertelde :P

[ Voor 43% gewijzigd door TrekDude101 op 10-11-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-10 20:26
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:21:
maand geleden gepreordered, ik kreeg gisteren een mail dat mijn kopie verstuurd was maar ik heb nog niks gekregen :(

Netjes ontvangen van 12game.com

ben nu aant installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
CyCloneNL schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:24:
[...]

Ja, dat scheelt dan wel inderdaad :) Maar ach, dit is het enige spel wat ik waarschijnlijk tot het eind van het jaar koop (AC2 en L4D2 wacht ik nog even mee) dus zo erg vond ik het ook weer niet :)

Net MW2 maar geïnstalleerd op de hd, is veel stiller en sneller zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xenophoben schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:25:
[...]

Dus dat betekend dat we nog een dag moeten wachten? of word er dubbel geleverd xD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Werkt hier op win 7 x64. In eerste instantie niet, maar een install van de nieuwste AMD videodrivers, 9.10, deed wonderen. Ook moest ik m'n kwaliteitssettings op application afhankelijk zetten ipv 8x AA forcen via CCC. Misschien dat je iets aan deze info hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 17:55
Volgens het forum:
Alle games die tot vandaag 17:30 zijn besteld worden nu naar het distributiepunt gebracht en gaan dus vandaag met de post mee.

Het leek ons belangrijker om de games eerst te versturen en dan iedereen te mailen.
Aangezien het extreme aantal dat besteld is, duurt het inpakken ook wat langer

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hogader schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:28:
[...]

Netjes ontvangen van 12game.com

ben nu aant installen
nice, via de postbus of pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akrapovic58
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 14:56
TrekDude101 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:27:
[...]
offtopic:
Hoewel ik het geen probleem vind om dit soort kleine vraagjes tussendoor even te beantwoorden, zou ik het toch wel fijn vinden als men eerst even wat gaat uitzoeken, het staat hier allemaal al hoor ;)

[...]
Moet ik dit gaan zoeken in een 4-delig toppic met 4 miljard spam posts :9

In elk geval bedankt voor je antwoord TrekDude101

[ Voor 7% gewijzigd door Akrapovic58 op 10-11-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GCshop spel binnen de uk versie 32,50 +2,00 voor de verzending. Nu aan het installeren voor de 3e keer werkt niet echt, beetje ***..... Hoe lang duurt het ? Hij komt bij mij niet verder dan creating local game cache files...
Xenophoben schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:25:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem ook bij 12game besteld, nog niet binnen. Ik zag op budgetgaming dat iemand hem wel al binnen heeft via 12game. Als hij er om 16.00 nog niet is haal ik hem hier in de stad. Ik neem aan dat ik hem toch terug kan sturen als ik de verpakking niet open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Één minuut geleden ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:38:Nu aan het installeren voor de 3e keer werkt niet echt, beetje ***..... Hoe lang duurt het ? Hij komt bij mij niet verder dan creating local game cache files...[...]
Bij mij duurt dat ook al een eeuwigheid. Weet niet precies maar al bijna een uur in ieder geval. Hij vordert wel langzaam, moet nog 1 blokje. Geduld is een schone zaak dus!

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam servers druk ofzo?
Waus26 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:40:
[...]

Bij mij duurt dat ook al een eeuwigheid. Weet niet precies maar al bijna een uur in ieder geval. Hij vordert wel langzaam, moet nog 1 blokje. Geduld is een schone zaak dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
RedHat schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:27:
Vanavond komt een scene release online. ;)

Nadeel van de meeste scene releases is dat je niet online kunt, of alleen op scene servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bones schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:42:
[...]

Vanavond komt een scene release online. ;)

Nadeel van de meeste scene releases is dat je niet online kunt, of alleen op scene servers.
Multiplayer word lastig zonder mogelijkheden van Dedicated Servers ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FluX schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:14:
[...]

Maakt niet uit :)
Hann1BaL schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:30:
[...]

Werkt hier op win 7 x64. In eerste instantie niet, maar een install van de nieuwste AMD videodrivers, 9.10, deed wonderen. Ook moest ik m'n kwaliteitssettings op application afhankelijk zetten ipv 8x AA forcen via CCC. Misschien dat je iets aan deze info hebt.
Bedabkt voor de infohier heb ik wel wat aan

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Allemaal filmpjes gezien, gisteren rond 13:00 email gehad dat hij is verzonden,reclamepost is al geweest maar call of duty , ho maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik vind die Spec Ops modes erg leuk trouwens, zijn ook best pittig maar wel een goede oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 10:45

ijskonijn

Now MOVE!

TroonStaal schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:49:
Ik vind die Spec Ops modes erg leuk trouwens, zijn ook best pittig maar wel een goede oefening.
Zijn dit nu echt helemaal andere missies, of zijn het net zoals de arcade mode in COD 4 aangepaste versies van singleplayer levels?

Mijne is gisteravond verstuurd dus waarschijnlijk ligt ie straks in de bus als ik thuis kom :)

[ Voor 12% gewijzigd door ijskonijn op 10-11-2009 14:51 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werk zelf bij de post, heb ook zeer slome collega''s als je pech hebt moet die slome collega in jou wijk bezorgen. Misschien is die er pas tegen 5 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Ik heb ook domme postbode nog is. Krijg vaak post van andere mensen in me deur wel zelfde huisnummer maar heel andere straat. Straks hebbe ze mijn cod bij een ander in de deur gegooid :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05:15

The_Worst

Unox

LosGieros schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:07:
Op de doos staat dat windows 7 niet wordt ondersteund?
In het vraaggesprek stelde IW dat CoD ontwikkeld is met het oog op Windows 7, dus dit zou gewoon moeten werken. :)

Heb het spel nog niet, TNT :/, maar mijn Steam-name is: The_Worst_NL

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben erachter waar het fout gaat met de balans in de game. Vraag me af of ze het wel getest hebben van te voren :?

Bij een killstreak van 4 kan je een Care Package laten droppen. Veelal zitten hier zaken in die je pas normaal hogere streaks krijgt zoals Helicopters, Airstikes en Harriers. Er is echter ook een perk, die er voor zorgt dat je benodigde streaks met 1 verminderd worden.

Ergo, bij 3 kills kan je dus je heli's de lucht insturen. Kan je je nog herinneren hoe vaak je in CoD4 hoorde dat mensen een UAV hadden? Nou, in dat tempo worden nu dus aanvallen vanuit de lucht afgevuurd. Ik ben continu omhoog aan het kijken, net hingen er gewoon 4 dingen in de lucht :? (2 harriers, en Heli en een AC-130). Waanzin

Hopelijk kan ik snel hardcore spelen en valt het daar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:48:
Allemaal filmpjes gezien, gisteren rond 13:00 email gehad dat hij is verzonden,reclamepost is al geweest maar call of duty , ho maar :(
Same here, erg vervelend hee :P
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:50:
Werk zelf bij de post, heb ook zeer slome collega''s als je pech hebt moet die slome collega in jou wijk bezorgen. Misschien is die er pas tegen 5 uur!
Er is nog licht aan het eind van de tunnel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
ijskonijn schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:50:
[...]

Zijn dit nu echt helemaal andere missies, of zijn het net zoals de arcade mode in COD 4 aangepaste versies van singleplayer levels?
Ik weet niet precies, er wordt gebruik gemaakt van stukken uit de SP maar dan enigzins aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de post al ontvangen, is er nog kans dat de postbode weer langs komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-10 13:03
carlhendrix schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:27:
[...]

Dat is vragen naar een bekende weg, wat wil je horen ? "ja, daait waarschijnlijk wel goed met die specs ! " Kom op zeg dit is gewoon een beetje patser spelen met je specs,

Als iemand met een athlon 3200+ 't zou vragen zou ik er begrip voor hebben.. Maar bij iemand met een Q6600 kan ik er gewoon een respect voor opbrengen
patsen met mijn specs???
tis een 3 jaar oude pc.. daar valt weinig mee te patsen toch deze dagen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 13:15

Royz

Kleurenblind!!

PWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:52:
Ik ben erachter waar het fout gaat met de balans in de game. Vraag me af of ze het wel getest hebben van te voren :?

Bij een killstreak van 4 kan je een Care Package laten droppen. Veelal zitten hier zaken in die je pas normaal hogere streaks krijgt zoals Helicopters, Airstikes en Harriers. Er is echter ook een perk, die er voor zorgt dat je benodigde streaks met 1 verminderd worden.

Ergo, bij 3 kills kan je dus je heli's de lucht insturen. Kan je je nog herinneren hoe vaak je in CoD4 hoorde dat mensen een UAV hadden? Nou, in dat tempo worden nu dus aanvallen vanuit de lucht afgevuurd. Ik ben continu omhoog aan het kijken, net hingen er gewoon 4 dingen in de lucht :? (2 harriers, en Heli en een AC-130). Waanzin

Eindelijk een goede inhoudelijk post. Hulde :)

Wie weet passen zit dit nog aan door een patch. Nog steeds maar 1 heli per moment neem ik aan?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik zit nu al 10 min op het laatste blokje van de installatie. Volgens taakbeheer is de processor nog bezig met steam maar godallemachtig wat duurt dit lang (al zeker een uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet als die tegen 7 uur komt, dan is het donker!!
TroonStaal schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:54:
[...]

Ik weet niet precies, er wordt gebruik gemaakt van stukken uit de SP maar dan enigzins aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
Ruffzz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:55:
Ik zit nu al 10 min op het laatste blokje van de installatie. Volgens taakbeheer is de processor nog bezig met steam maar godallemachtig wat duurt dit lang (al zeker een uur).
Zelfde hier hoor. Baal er wel van, moet over een 35 minuten weg om te werken. Lang leve de tentamenweek zeggen we dan maar (vandaag de laatste dus kan straks drie dagen spelen :)

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-10 11:28

Maar een Care Package kan door beide partijen gepakt worden toch?
Hoop dat het spel er zometeen bij mij ook is.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Goede review.

Snap echt niet dat mensen CoD6 online bestellen, lees nu dat veel mensen vertraging hebben. Dubbeltje op de eerste rang ? Heb wel de normale prijs betaald maar heb de game al 15 uur;)

mochten mensen nog twijfelen, leuke review http://www.gamer.nl/doc/54856/Call-of-Duty-Modern-Warfare-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrandDestroyer schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:53:
Ik heb ook mijn PU xbox 360 exemplaar ontvangen. Alleen is de mijne wel beschadigt :S Echt stom dat ze dit niet in bubbeltjesenveloppen versturen..
Hoe heb je hem ontvangen, gewoon via de post? De postbode (niet die slome) is al langs geweest bij mij, maar geen MW2 van de PU :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
DAAAAAAAAMN! Dit spel is gruwelijk! :D
Geen zin om uit te kauwen waarom, want ik ga weer verder spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mars18 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:57:
[...]
Maar een Care Package kan door beide partijen gepakt worden toch?
Hoop dat het spel er zometeen bij mij ook is.
Klopt. Maar je bepaald zelf waar hij valt, en hij is er binnen 5 seconden. Aangezien de UAV continu in de lucht is, vind je wel een rustig plekje om hem te droppen. Ik heb er nu een keer of 10 eentje laten vallen, en 10 keer zonder problemen kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal even citeren wat gcshop op mijn vraag antwoorde of het spel bij release op mijn deur mat lag,,

Beste Mark,

We krijgen de games een dag voor de release binnen en dan worden ze ook meteen verstuurd. Je mag hem dus op de releasedatum in huis verwachten, mits de zending geen vertraging oploopt in de post. De TNT geeft een garantie van 95% dat een zending binnen een dag wordt bezorgd. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:58:
[...]

Hoe heb je hem ontvangen, gewoon via de post? De postbode (niet die slome) is al langs geweest bij mij, maar geen MW2 van de PU :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 19:54
Royz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:55:
[...]

Eindelijk een goede inhoudelijk post. Hulde :)

Wie weet passen zit dit nog aan door een patch. Nog steeds maar 1 heli per moment neem ik aan?
Goede vraag... aan de post te lezen zit daar geen beperking op omdat er meerdere bv. ook 2 harriers in de lucht waren op dat moment... Iemand die dit kan bevestigen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-10 11:28
PWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:00:
[...]

Klopt. Maar je bepaald zelf waar hij valt, en hij is er binnen 5 seconden. Aangezien de UAV continu in de lucht is, vind je wel een rustig plekje om hem te droppen. Ik heb er nu een keer of 10 eentje laten vallen, en 10 keer zonder problemen kunnen pakken.
Oke, ik ga het meemaken vanavond.

Heb straks maar 1 uur de tijd :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:02
Die Steam-installatie is ook niet alles... schoot niet bepaald op, maar hij is nu wel aan het installen. Alleen jammer dat dat nog 40 minuten moet duren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Versteegrob schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:58:
Goede review.

Snap echt niet dat mensen CoD6 online bestellen, lees nu dat veel mensen vertraging hebben. Dubbeltje op de eerste rang ? Heb wel de normale prijs betaald maar heb de game al 15 uur;)

mochten mensen nog twijfelen, leuke review http://www.gamer.nl/doc/54856/Call-of-Duty-Modern-Warfare-2
Grappig, ik zie het juist andersom, ik heb het dus bij de locale Intertoys gehaald, maar ik zag hier dan weer zoveel berichten van mensen die het online hadden besteld en het vandaag ook al binnen hadden. Maar ik vind het nog steeds leuk om het in een winkel op te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Zo net terug van de MM in R'mond. Stapels van de PC variant en alle andere varianten. PC was, logischerwijs, de minst verkochte nog vandaag.

Nu even installen, hopelijk gaat dat goed en kan ik m'n steam inlog en pwd nog herinneren :X

Wat voor trubbels zijn er eigenlijk met die 2e DVD ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online

Er kan maar 1 heli, vliegtuig oid per keer in de lucht zijn volgens mij, ik kreeg in ieder geval de melding dat mijn Pave Low zou komen als het luchtruim vrij was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:01:
Ik zal even citeren wat gcshop op mijn vraag antwoorde of het spel bij release op mijn deur mat lag,,

Beste Mark,

We krijgen de games een dag voor de release binnen en dan worden ze ook meteen verstuurd. Je mag hem dus op de releasedatum in huis verwachten, mits de zending geen vertraging oploopt in de post. De TNT geeft een garantie van 95% dat een zending binnen een dag wordt bezorgd. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag.

[...]
*snik*

Da's dus nog een avondje forum hangen voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Laatst online: 04-10 06:45
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:04:
[...]

*snik*

heb geduld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 19:54
shoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:03:
[...]

Er kan maar 1 heli, vliegtuig oid per keer in de lucht zijn volgens mij, ik kreeg in ieder geval de melding dat mijn Pave Low zou komen als het luchtruim vrij was ;)
Dus dan heb je een soort queue met helis en vliegtuigen die gaan komen... Dan baal je als t'ie nog niet geweest is als het potje al afgelopen is....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:01:

Beste Mark,

[...]
Bedankt voor het melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Nog maar een paar screens gemaakt tijdens het spelen. Zie hieronder. Ik ga snel weer verder gamen!

Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/4779/naamloos7.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/3522/naamloos8.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/8136/naamloos9.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img692.imageshack.us/img692/7490/naamloos10o.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/3638/naamloos11m.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/5926/naamloos12v.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/5040/naamloos13z.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/4921/naamloos13.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

shoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:03:
[...]

Zal zo even een foto'tje maken als ik omhoog kijk :) Heb zelfs 2 harriers en 1 heli recht boven me gehad, heb je ze in 1 shot ;)

EDIT:

Net te laat met foto maken, maar had nu ook echt weer chopper en harrier boven mijn hoofd

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 10-11-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik kijk al 60 min naar een installatie,

systeem:

e8500 3,16 ghz
4 g black dragon
4870 512 mb
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:04:
[...]

*snik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-10 20:49
Zojuist cod mw 2 weten te bemachtigen in de pauze :)

Vanavond na het werk maar eens knallen.

Voor mensen die online willen knallen DelindaDeline = gamertag.

Is veteran nog steeds de moeilijkste graad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Meer mensen problemen met party mode en invites accepteren op PSN???

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou mijne net binnen gekregen, ik betrapte de postbode op heterdaad. 12Game heeft dus op tijd verstuurd. Er is nog hoop dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:34
Geen problemen gehad met de installatie op de pc.
Disk 2 werkt gewoon. Moest alleen een nieuw Steamaccount aanmaken ivm wachtwoord vergeten vorige account.
Grafisch zit het goed in elkaar, maar niet spectaculairder dan MW.
Ik heb de oefenmissie gespeeld en de volgende missie gestart.
Vervolgens kon ik me niet inhouden en de MP opgestart.
Game joinen ging razend snel. Kan geen map selecteren, want zonder dat ik het wist zat ik al in een map.
Als ik meer tijd heb maar eens in verdiepen haha. Dus game joinen: Geen probleem.
Direct goede reeks imo, 15 kills om 7 deaths. Ben wel direct rank 3, maar zal verderop wel langzamer gaan.
Heb trouwens wel het idee dat MW2 gewoon MW in een nieuw jasje is. Mapsfeer vind ik identiek.
Paar nieuwe wapens en maps, thats it. Maar goed....
MW was ook een super MP! Dus dik tevreden het 1e kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Klopt het dat de pc versie in de winkel 35,- is, en via Steam 60,-? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem nu aan het installeren. Er zitten 2 DVD'S bij alleen wat er op die 2e staat mag Joost weten.
Er staat wel DB digital op cd2 zie ik net mischien wel filmpjes ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05:15

The_Worst

Unox

shoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:11:
Klopt het dat de pc versie in de winkel 35,- is, en via Steam 60,-? :o
Ja, en je kan op steam het spel pas op de 12e spelen.

[ Voor 63% gewijzigd door The_Worst op 10-11-2009 15:13 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:03

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:12:
Ik ben hem nu aan het installeren. Er zitten 2 DVD'S bij alleen wat er op die 2e staat mag Joost weten.
Er staat wel DB digital op cd2 zie ik net mischien wel filmpjes ofzo ?
Cd2 is gewoon install disk2 dus er staat 1/3 van het spel op

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-10 17:27
gaat lekker ik kan hem niet eens instaleren 8)7 krijg de error dat hij nog niet gereleased is :( als ik op het forum bij steam kijk dan staat er dat dat gebeurt als je hem bij steam ge pre ordered hebt, wat ik dus niet gedaan heb, dank u wel steam hier ga ik nog wel een tijdje zoet mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack

Heb dat pakketje ook vaak zien vallen maar heb nog nooit een heli of harrier gehad of een AC-130 dus dan moet het wel heel toevallig zijn willen er 4 vliegtuigen in de lucht zitten. Als ik dat pakketje laat vallen zit er meestal extra ammo in of een uav. Maar kan het niet zo zijn dat die mensen een killstreak van 7 kills hadden?

Vind het spel prima in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:22

Dark Angel

Corvette LS Power

Zijn hier nog meer mensen die hem bij CD-WOW gepreorderd hebben?
Ik zie in eens bij mijn levering staan van backorder. 5-7 werkdagen.Gisteren stond er nog spelop moet nog uitkomen, en toch al meer dan een maand geleden gepreorder.

Dat is toch wel erg jammer want daarmee vervalt het preorder voordeel dat je kan spelen als het net uit is.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-10 11:54
Herr Flicker schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:07:
Net naar de dimension plus in Groningen gereden.
Naar mijn weten nog genoeg op voorraad en totaal geen wachtrij.
Nee, die wachtrij stond er gisternacht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Over het verhaal (SP) en dus alleen voor diegene die 'm hebben uitgespeeld (ik zal proberen zo min mogelijk te spoilen):

spoiler:
In het level waarbij je moet proberen te voorkomen dat een sub z'n raket afschiet, gaat Price de sub in en jij en Ghost proberen de positie te verdedigen. Op een gegeven moment gaan de raketdeuren van de sub open en begint Ghost te gillen naar Price dat er een raket wordt afgeschoten...
Waarom antwoord Price als de raket afgeschoten is met "Good..."? Begrijp niet waarom Price het goed vindt dat er een nuke wordt afgeschoten....

Als iemand het me kan uitleggen... graag! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Nou maatje van me stopt net zijn originele CODMW2 erin en : BAN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 09:50
Het is zelfs zo goed gedaan met balance dat het killen met een harrier of ac-130 geen invloed hebben op je killstreak.
Nog zoiets moois , heb nu aardig wat gotters in men Steam en als ik iemand zie joinnen en wil gewoon bij hem spelen kan dat ook . alleen word je op die "server" in awaiting gezet :) kom je er een plekje vrij tada je bent met je maatjes aan het knallen :)

[ Voor 52% gewijzigd door MaFFia op 10-11-2009 15:24 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

wimpie007 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:20:
Nou maatje van me stopt net zijn originele CODMW2 erin en : BAN!
:?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:21
Dark Angel schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:19:
Zijn hier nog meer mensen die hem bij CD-WOW gepreorderd hebben?
Ik zie in eens bij mijn levering staan van backorder. 5-7 werkdagen.Gisteren stond er nog spelop moet nog uitkomen, en toch al meer dan een maand geleden gepreorder.

Dat is toch wel erg jammer want daarmee vervalt het preorder voordeel dat je kan spelen als het net uit is.
Yep ik heb hem gepreoderd en kreeg gister een mailtje dat hij verzonden was!

Misschien komt het omdat je later dan ik hebt gepre-orderd.. Ik had in September een pre-order geplaatstt. Heb toen ook maar 25 euro betaald. Nu is hij een stuk duurder... Ik verwacht dat hij volgende week woensdag ofzo wel binnen zal zijn.. Nu kamer aan het verbouwen dus kan toch nog niet spelen... Komt wel goed uit..

Er zijn trouwens meer mensen die bij CD-WOW hadden bestelt en waarbij ze nu een backorder zijn... Ligt denk ik aan wanneer je hem hebt besteld. Daarnaast hebben ze wereldwijd natuurlijk geen eindeloze voorraad.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:11

Oxigeon

En zo is dat!

C.44 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:03:
Zo net terug van de MM in R'mond. Stapels van de PC variant en alle andere varianten. PC was, logischerwijs, de minst verkochte nog vandaag.

Nu even installen, hopelijk gaat dat goed en kan ik m'n steam inlog en pwd nog herinneren :X

Wat voor trubbels zijn er eigenlijk met die 2e DVD ?
Ik ga hem om 17 uur halen voor de xdoos :D. Moet nog 3 kwartiertjes werken

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:23
Kunnen we nu ook online stats bekijken dan, op basis van een nickname ofzo?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:44
Echt een geweldig spel _/-\o_ _/-\o_ Sfeer zit er dik in en ook de muziek is echt geweldig. De omgevingen zien er prachtig uit en graphics hoor je mij niet over klagen :9 Wel jammer dat je niet de muziek harder kan zetten dan de in-game geluiden.

Ben nu dat level in Rio aan het doen, en damn wat een chaos. Van alle kanten beschoten, boven, beneden enz :P Hoevaak ik daar al niet dood ben gegaan zeg.

En dan die beruchte scene:

spoiler:
kreeg er toch wel kippenvel van om iedereen gewoon zo neer te maaien zeg. Maar wel mooi in beeld gebracht en dat je alleen maar langzaam kan lopen, zodat het toch wel meer impact heeft ... En dan komt die SWAT eraan met die riotshields uit de rook, damn mooi gedaan zeg

Ben nu maar het spel op mijn HD aan het installeren, want zelfs als ik in menu zit hoor ik de dvd spinnen. Weet toch wel dat ik dit spel maanden lang (zoniet tot de nieuwe CoD, althans wel van IW) ga spelen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!

De redactie is benieuwd naar problemen met de PC installatie. Heb jij daar last van? Post hier.