Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rhermans schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:21:
Het is zelfs zo goed gedaan met balance dat het killen met een harrier of ac-130 geen invloed hebben op je killstreak.
Nog zoiets moois , heb nu aardig wat gotters in men Steam en als ik iemand zie joinnen en wil gewoon bij hem spelen kan dat ook . alleen word je op die "server" in awaiting gezet :) kom je er een plekje vrij tada je bent met je maatjes aan het knallen :)
dat is wel mooi, anders gaat het wel heel snel

nog een vraagje, krijg je exp als je een AC-130 of heli neerhaalt?

in mw was dit niet het geval met als resultaat dat iedereen de heli lekker liet vliegen, was veel interesanter om kill's te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand ook wat vertellen of hoe hij loopt op de pc het aantal fps en of ook last van tearing bij hoge fps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:47:
iemand een idee of CD WOW! gewoon vanuit engeland stuurt als je hem op de nederlandse afdeling van de site heb besteld? of hebben ze hier in nederland een tussen station?

ben namelijk erg benieuwd of ik nog even moet wachten :)
BUMP O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CD-WOW! zit niet eens in engeland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

The_Worst schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:12:
[...]

Ja, en je kan op steam het spel pas op de 12e spelen.
Uitermate dubbelgenaaid: valt er niet op te zetten om compensatie te regelen?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Heheh www.GCshop.nl is zelfs geveld (Could not connect to the database.) door de drukte / orders. (denk ik) Toch wel bizar wat zo een game doet met een bijvoorbeeld een i-shop.

Misschien dat zelfs de Mexicaanse griep door het land minder word verspreid. Tenslotte zit nu zo een 56% van de Nederlanders thuis om te MW2 te spelen of meldt zich "nep" ziek. ;)

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:27:
[...]

dat is wel mooi, anders gaat het wel heel snel

nog een vraagje, krijg je exp als je een AC-130 of heli neerhaalt?

in mw was dit niet het geval met als resultaat dat iedereen de heli lekker liet vliegen, was veel interesanter om kill's te maken
Moet ik eerlijk in zijn dat ik daar nog geen eens opgelet heb 0_o
Wat me wel enorm opvalt is dat Xbox vele malen betere team play is ... ik weet niet hoe het komt .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:15
Ik hoor niemand over de MP.....hoe zit het daarmee? Is de gameplay een beetje cod4 like?

Hoe werkt het nu als je met je 'vrienden' een server wilt joinen?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
wimpie007 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:20:
Nou maatje van me stopt net zijn originele CODMW2 erin en : BAN!
In een ongemodde xbox?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
DukeN schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:30:
Heheh www.GCshop.nl is zelfs geveld (Could not connect to the database.) door de drukte / orders. (denk ik) Toch wel bizar wat zo een game doet met een bijvoorbeeld een i-shop.

Misschien dat zelfs de Mexicaanse griep door het land minder word verspreid. Tenslotte zit nu zo een 56% van de Nederlanders thuis om te MW2 te spelen of meldt zich "nep" ziek. ;)
Dit is echt jammer aangeziek ik vandaag toch maar besloten heb hem te kopen, ik hoop wel dat hij straks nog ergens voor 35e te verkrijgen is.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

wimpie007 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:20:
Nou maatje van me stopt net zijn originele CODMW2 erin en : BAN!
Als jij je console hebt geflashed krijg je ook een ban als je met een retail game online gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:36
Staat ie bij jou niet in backorder dan bij cdwow? Ik bestel nooit meer iets bij die toko..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Versteegrob schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:18:
[...]

Heb dat pakketje ook vaak zien vallen maar heb nog nooit een heli of harrier gehad of een AC-130 dus dan moet het wel heel toevallig zijn willen er 4 vliegtuigen in de lucht zitten. Als ik dat pakketje laat vallen zit er meestal extra ammo in of een uav. Maar kan het niet zo zijn dat die mensen een killstreak van 7 kills hadden?

Vind het spel prima in balans.
Ik heb mijn Airstrike en Chopper challenges al gehaald, zonder deze 2 uberhaupt in mijn streak lijst te hebben, go figure ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:30

MazeWing

The plot thickens...

hoe duur is de PC versie bij mediamarkt (nu weet ik dat de prijzen verschillen, maar meestal is dit maar een euro of 5 voor games)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraggedMe
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-03-2021
Bij mij is de postbode van de tnt al geweest en geen COD... Beetje jammer van gamersland.nl.
Hoe vinden jullie de matchmaking op de pc en de multiplayer in het algemeen?

erutangis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
kut, echtwaar. Ik mis Dedicated servers nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

MazeWing schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:37:
hoe duur is de PC versie bij mediamarkt (nu weet ik dat de prijzen verschillen, maar meestal is dit maar een euro of 5 voor games)
Bij MM Leeuwarden €45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CopyCatz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:35:
[...]

Staat ie bij jou niet in backorder dan bij cdwow? Ik bestel nooit meer iets bij die toko..
Er staat dat de game verzonden is.. maarja ben als zovelen ook gewoon ongeduldig en erg benieuwd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De nieuwe MP levels zijn wel enorm vet zeg. Snap nu ook dat ze de oude maps er niet in hebben (zit wel CoD2 remake in :). De levels zijn niet te vergelijken. Ze zijn groter, mooier en met veel meer diepgang. top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Straks ook maar even langs de mediamarkt in rotterdam centrum gaan om het spel te halen, hopelijk hebben ze er nog wat liggen, wel heel erg veel animo voor dit spel is er.
Eigenlijk is het tegenwoordig steeds meer een happening als een spel uitkomt, metal gear solid, gta, halo, etc etc.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Omnyakom1 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:41:
kut, echtwaar. Ik mis Dedicated servers nu al.
Kun je hier wat meer over vertellen? Is het zoals gevreesd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Pedr0 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:30:
Ik hoor niemand over de MP.....hoe zit het daarmee? Is de gameplay een beetje cod4 like?

Hoe werkt het nu als je met je 'vrienden' een server wilt joinen?
Bevalt mij zeer goed. Zelf nog geen last gehad van "gemis" van dedicated servers. Ik vind het wel een prima systeem. Misschien wordt het anders als er ook grote clanmatches enzo komen, maar op dit moment boeit me dat allemaal niet. Tot nu toe weinig last gehad van lag en ik vind het weer zeer vermakelijk. Misschien wel beter dan CoD4.

Het nadeel van dedicated servers is dat je 10k+ servers in een lijst krijgt en soms best moeite moet doen om een server naar wens te vinden. Het voordeel is dat je die dan wel aan je favo's kunt toevoegen als je die gevonden hebt. Nu hoef je niet te zoeken, alleen aangeven wat je wilt spelen en je komt op een volle server terecht. Wel een relaxt systeem als je het mij vraagt. Eigenlijk zoals CoD4 al was voor de consoles. Zeker voor als je snel even wilt gamen maakt dit het wel makkelijk.

Ik weet niet hoe goed je met vrienden kunt joinen, want dan is het "clan"probleem ook wel opgelost.

[ Voor 33% gewijzigd door Hann1BaL op 10-11-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Edmin schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:44:
[...]

Dude, de halve wereld kan nog niet spelen. Verwacht geen wonderen op de twee dagen voor de PC "release" :')

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:08

BM

Moderator Spielerij
Edmin schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:44:
[...]

Ik vermoed (niet gebasseerd op enig onderzoek of wat dan ook), dat veel mensen op de PC gaan schoppen tegen MP, omdat ze willen schoppen. Sommige mensen zijn zo gigantisch hard uit hun plaat gegaan toen bekend werd dat er geen dedicated servers in zouden zitten, dat ze nu bijna niet meer terug kunnen.
Jumpman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:48:
Wel style als je de noob bent en zo even op het eind terug te komen 'winning kill'. Eindelijk een gevoel van voldoening. ;)
Ja, want de rest van de spelers zijn al dikke pro's, en spelen het toch al zeker.... 1 dag :+

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 10-11-2009 15:49 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Speelde net me tweede MP potje Team Deatmatch op de PS3. Het was redelijk gelijk op telkens. Op het einde in zo'n barrack achter een silo, er kwamen er tegenstanders aan. De eerste stak ik een mes in ze nek, waarna ik daarna in slowmotion te zien kreeg 'winning kill'. Wat ik me afvroeg is of iedereen dit te zien kreeg?

Wel style als je de noob bent en zo even op het eind terug te komen met de 'winning kill'. Eindelijk een gevoel van voldoening. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
skullsplitter schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:46:
[...]

Dude, de halve wereld kan nog niet spelen. Verwacht geen wonderen op de twee dagen voor de PC "release" :')
Ik denk dat Ed om uitleg vraagt, omdat een opmerking als 'kut' niets toevoegd natuurlijk. Als iemand het multiplayer op de pc kut vind, leg dan in iedergeval uit waarom je dat zo vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Timocos schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:27:

En dan die beruchte scene:

spoiler:
kreeg er toch wel kippenvel van om iedereen gewoon zo neer te maaien zeg. Maar wel mooi in beeld gebracht en dat je alleen maar langzaam kan lopen, zodat het toch wel meer impact heeft ... En dan komt die SWAT eraan met die riotshields uit de rook, damn mooi gedaan zeg
Ik heb zelf het volgende gedaan, op veteran:

spoiler:
geen kogel afgeschoten als je binnen rondloopt. Pas toen ik buitenkwam en ik wel SWAT moest neerknallen om verder te komen, ben ik gaan schieten.

Kan ik tenminste rustig slapen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:01

Cheezus

Luiaard

Joost1991 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:50:
[...]

Ik heb eerst de game geactiveerd via de serial-code op Steam. Daarna begon hij te downloaden en heb ik hem maar geinstalleerd met de DVD's.

Werkt prima.
Ik heb de game net in de winkel gehaald en dat k*t steam begint nu ook te zeiken dat hij 'not yet released' is. Hoe heb je hem met de DVD's geinstalleerd? Hij gaat meteen naar steam bij mij..

edit:

Steam afgesloten en nog een keer geprobeerd, nu is hij wel aan het installeren..

[ Voor 9% gewijzigd door Cheezus op 10-11-2009 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
PWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:00:
[...]

Klopt. Maar je bepaald zelf waar hij valt, en hij is er binnen 5 seconden. Aangezien de UAV continu in de lucht is, vind je wel een rustig plekje om hem te droppen. Ik heb er nu een keer of 10 eentje laten vallen, en 10 keer zonder problemen kunnen pakken.
Ja maar je kan er natuurlijk ook zo laten vallen dat de vijand er naar toe gelokt wordt om hem te pakken en dan schiet jij ze neer heb je weer een kill of twee erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

NeSs schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:51:
[...]

Ja maar je kan er natuurlijk ook zo laten vallen dat de vijand er naar toe gelokt wordt om hem te pakken en dan schiet jij ze neer heb je weer een kill of twee erbij!
In het laatste potje zat er bij mijn zo'n Pavalov heli in, geloof me, die wil je niet missen ;) Hij had er bijna 30 te pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Jumpman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:48:
Speelde net me tweede MP potje Team Deatmatch op de PS3. Het was redelijk gelijk op telkens. Op het einde in zo'n barrack achter een silo, er kwamen er tegenstanders aan. De eerste stak ik een mes in ze nek, waarna ik daarna in slowmotion te zien kreeg 'winning kill'. Wat ik me afvroeg is of iedereen dit te zien kreeg?

Wel style als je de noob bent en zo even op het eind terug te komen met de 'winning kill'. Eindelijk een gevoel van voldoening. ;)
Ja dat krijgt iedereen te zien.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik heb hem vijf over 3 binnen, geinstalleerd(waarbij ik een error kreeg na installatie maar reinstall duurde een minuut en probleem was gefixt) en al net 10 minuten multiplayer gedaan. Verschil wat ik zie met cod4 is dat het wat meer arcade oogt, maar dat was al zichtbaar in de filmpjes. Ik vind het zeker interessant ogen, overigens werkt het connecten etc echt supersnel en ik er was totaal geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
Phusebox schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:56:
[...]

Ja dat krijgt iedereen te zien.
nice kan niet wachten tot ik thuis ben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/10/1257860540-620.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Laatst online: 28-07 19:07
Jobbie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:49:
[...]

geen kogel afgeschoten als je binnen rondloopt. Pas toen ik buitenkwam en ik wel SWAT moest neerknallen om verder te komen, ben ik gaan schieten.

Ja zo heb ik het ook gedaan, vond dat ook tot nu toe het leukste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:56
Hier werken de invites via PSN ook niet... Session no longer valid. In en uitloggen wil wel eens werken schijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 27-08 11:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik zou hem graag willen bestellen voor 35euro maar GCShop is dood :(
Reviews gezien, lijkt me echt een top spel!
Een paar MP screenshots zijn altijd welkom btw.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een jaar bezig lijkt het :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows 7 bij mij geen probleem.
Wat een gave single player trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Ik vind het nieuwe MP-systeem niet tegenvallen. Ik heb nu 5 potjes gespeeld en elke keer zat de server in +-3 seconden vol. De potjes zijn nu veel tactischer naar mijn gevoel. (Heb het overigens niet meer gespeeld sinds CoD2) herladen is nu dodelijk omdat je met 3 kogels dood bent.

Het is denk ik wel slim om je NAT goed te configureren zodat jij in elk geval host kan zijn. Dan kunnen mensen die dit niet kunnen configureren in elk geval jouw server wel joinen zodat je niet afhankelijk bent van andere mensen. Ik verwacht dat het aantal mensen dat hun NAT goed heeft staan in verhouding lager is dan het aantal spelers dus ben je zelf vrijwel verzekerd van een potje.

Installatie duurde hier overigens 18 minuten. Daarna moest echter het multiplayer-gedeelte nog weer upgraden dus kon ik daar nog op wachten. (Misschien kan daarom het spel bij sommigen niet starten? Omdat de multiplayer nog niet bijgewerkt is?

[ Voor 15% gewijzigd door The_Worst op 10-11-2009 16:09 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Laatst online: 27-08 11:55
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:06:
[...]

Ik ben al een jaar bezig lijkt het :'(
Same, geduld, it seems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
Is het al mogelijk om via Steam te downloaden?? Of is dit via een dvd versie :P

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Okeee nu al 4 uur bezig met installeren en ik durf niet op cancel te drukken om vervolgens weer opnieuw te beginnen. Dit kan niet normaal zijn. Volgens taakbeheer is er nog steeds processorverbruik aan steam. dvd speler is al uren idle.. wat een kl*te zooi
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/15r0dih.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Ruffzz op 10-11-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

rob1n schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:49:
[...]

Ik denk dat Ed om uitleg vraagt, omdat een opmerking als 'kut' niets toevoegd natuurlijk. Als iemand het multiplayer op de pc kut vind, leg dan in iedergeval uit waarom je dat zo vind.
Ik denk dat het over het gebrek aan servers ging en daardoor gebrekige MP-ervaring, iets wat gezien het huidige systeem allemaal afhangt van het aanbod aan spelers. Als iedereen met een pre-loaded steam nog moet wachten tot Valve eens wakker wordt, dan kan dat best wel eens karig zijn, dat aanbod.

En dan denk ik dat "kut" de lading volledig dekt: Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, ook voor het grootste media-event van het jaar :{
TheKillingBean schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:10:
[...]

Is het al mogelijk om via Steam te downloaden?? Of is dit via een dvd versie :P
Pre-loaden is al een tijdje mogelijk, maar de sluizen gaan voor Steamers pas op donderdag open :{ Iets wat behoorlijk gek is, aangezien MW2 in de winkel aangeschaft kennelijk wel gewoon meteen geactiveerd kan worden via Steam.

[ Voor 23% gewijzigd door skullsplitter op 10-11-2009 16:14 ]

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Multiplayer doet het, maar ik krijg Singleplayer niet aan de praat. Het spel kan het bestand 'trainer.iff' niet vinden. :X

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:44
Ja LEUK!!

Heb ik het spel geinstalleerd, wat erg lang duurt opzich, kan ik geen multiplayer doen:
File not found: common_mp.ff!!

Als iemand dat ook heeft en al heeft opgelost hoor ik het graag.

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Zucht, ik bestel ook weer eens een game online. Gister verstuurd van GC vandaag... niet binnen. Of de tnt is weer aan het klooien of GC heeft een fout gemaakt... morgen nog maar ff afwachten dan :/

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bones schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:04:
[...]

Ja zo heb ik het ook gedaan, vond dat ook tot nu toe het leukste moment.
wil je de volgende keer de spoiler niet weghalen? ik heb me best gedaan niets van de spoilers te lezen en dan kom je met zo iets aan, dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Hann1BaL schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:45:
[...]

Het nadeel van dedicated servers is dat je 10k+ servers in een lijst krijgt en soms best moeite moet doen om een server naar wens te vinden. Het voordeel is dat je die dan wel aan je favo's kunt toevoegen als je die gevonden hebt. Nu hoef je niet te zoeken, alleen aangeven wat je wilt spelen en je komt op een volle server terecht. Wel een relaxt systeem als je het mij vraagt. Eigenlijk zoals CoD4 al was voor de consoles. Zeker voor als je snel even wilt gamen maakt dit het wel makkelijk.

Ik weet niet hoe goed je met vrienden kunt joinen, want dan is het "clan"probleem ook wel opgelost.
Hier ook geen gemis.

Mijn NAT type is: Open, dus alles is lekker snel.

Je kan inderdaad private matches maken en dan vrienden uitnodigen dus clan matches gaan ook wel.. :)

Ook kan je gewoon vrienden inviten in een open "server".
Het is allemaal niet zo vreselijk als het lijkt voor de "leek".. het loop lekker vlot en soepel.

Hier in Game Mania MAastricht hebben we tot 01.00 verkocht, was om 2.00 thuis en tot 04.00 heb ik Multiplayer gedaan... vanavond ( Als ik niet in slaap val ) even het verhaal gaan spelen. 8)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:07:
Windows 7 bij mij geen probleem.
Wat een gave single player trouwens
:^

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Ruffzz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:11:
Okeee nu al 4 uur bezig met installeren en ik durf niet op cancel te drukken om vervolgens weer opnieuw te beginnen. Dit kan niet normaal zijn. Volgens taakbeheer is er nog steeds processorverbruik aan steam. dvd speler is al uren idle.. wat een kl*te zooi
[afbeelding]
Ik heb de installatie zelf meerdere keren opnieuw gestart, maar het mocht niet baten. Ik zit nu al een tijdje hier tegen aan te kijken, en hij doet verder niets.

Afbeeldingslocatie: http://img5.imageshack.us/img5/1033/mw2au.jpg

Slopend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Mensen die problemen hebben met het starten van Singleplayer of Multiplayer, verfieer de game-bestanden. Properties -> Local Files -> verify game cache. Steam controlleert nu alle bestanden, en vond een beschadigd bestand bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
PWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:55:
[...]

In het laatste potje zat er bij mijn zo'n Pavalov heli in, geloof me, die wil je niet missen ;) Hij had er bijna 30 te pakken :P
jah je moet ze natuurlijk wel dood schieten voordat ze em pakken haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 19:27
Net ook maar even multiplayer gedaan :P Hij vond een game al na paar sec, dus lekker vlot. Levels zijn nog wel chaotisch, maarja komt denk ik meer omdat niemand ze nog echt kent (waaronder ik :P kreeg al meteen ''medaille'' voor bijna alleen maar rennen hahah, maarja kwam meer omdat ik ff level wilde verkennen :P). En toen kwam het: host ended game, en tadaa na 5 sec kon ik gewoon lekker verder spelen door host migration. _/-\o_ Echt een geweldige functie. Had toen ook nog de laatste kill in het level gemaakt dus iedereen zag meteen hoe slecht ik schoot :P Hoorde echt iedereen lachen haha.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
Ben ik dan de enige zonder problemen?

Afbeeldingslocatie: http://img52.imageshack.us/img52/4652/naamlooss.jpg

Ik begin denk ik toch maar op één niveau onder Veteran. Zodat ik er vanavond doorheen kom :p Daarna ga ik wel voor alle 69 sterren :)

[ Voor 38% gewijzigd door Bobmeister op 10-11-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot, net ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Geweldig spel! Net uitgespeeld, vooral de credits zijn leuk gedaan moet ik zeggen, leuk om te zien hoeveel detail er wel niet zit in al die uitgewerkte voertuigen en personages.

Sommige stukjes zijn echt een ramp om te doen en heb ik ook op regular gespeeld om er een beetje doorheen te komen, na 5 keer doodgaan wil ik toch wel even door naar het volgende deel in de game. :P

Anyway, ik kan niet anders zeggen dan dat dit spel dubbel en dwars het geld waard is wat je ervoor betaald.
Op naar de multiplayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Giel schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:20:
[...]

Ik heb de installatie zelf meerdere keren opnieuw gestart, maar het mocht niet baten. Ik zit nu al een tijdje hier tegen aan te kijken, en hij doet verder niets.

[afbeelding]

Slopend..
Is Steam niet simpelweg overbelast op het moment? Enorm balen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 19:27
Jobbie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 15:49:
[...]

spoiler:

Ja wilde toch wel keer iets evil doen eigenlijk (Black&White en Fable enzo allemaal op good uitgespeeld. Kweenie in games probeer ik als er keuze is toch altijd wel good te zijn), en had niet verwacht dat ik het toch wel ''moeilijk'' vond om gewoon te knallen. Niet verwacht eigenlijk dat ik zo'n gevoel van ''kut'' zou krijgen ondertussen, bedoel het is maar een spelletje :)

[ Voor 8% gewijzigd door Ikkuh84 op 10-11-2009 16:27 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Hoe moeilijk KAN het zijn om de schakelaar op STEAM om te gooien nu PC spelers hem al in huis hebben? Wat een bogus...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Dit spel loopt echt super. De multiplayer is weer lekker druk en iedereen begint weer opnieuw. De singleplayer is mooi, maar nog niet super. De beruchte vliegveldscene al wel gespeeld, die was erg schokkend.

Ik speel hem trouwens op de 360, want dat leek me het beste. De pc versie zal vast snel weer vol zitten met cheaters en op de PS3 zit je met die klote controller.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Timocos schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:26:
[...]

Ja wilde toch wel keer iets evil doen eigenlijk (Black&White en Fable enzo allemaal op good uitgespeeld. Kweenie in games probeer ik als er keuze is toch altijd wel good te zijn), en had niet verwacht dat ik het toch wel ''moeilijk'' vond om gewoon te knallen. Niet verwacht eigenlijk dat ik zo'n gevoel van ''kut'' zou krijgen ondertussen, bedoel het is maar een spelletje :)
Klopt inderdaad, ik had er toch een soort van apart gevoel bij om nou in het wilde weg al die mensen overhoop te gaan schieten. Erg indrukwekkend gedaan, vooral die gezichtsuitdrukkingen van die doodsbange mensen.

Afijn, mezelf eroverheen gezet en mijn magazijntje leeggeschoten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Nou vandaag niets mogen ontvangen van frs en ik denk wel meer mensen. Zit nu al 29 min aan de lijn. Denk dat ik vanavond bij mm ga kijken en anders wachten tot morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 10:28
lol./... modern warfare stond er in 8 minuten en 10 seconde op :D lang leven Raid-0 ... Famas is zoooooo tof niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
mensen is er animo voor het volgende:

Ik wil vnavond op een bepaalde tijd met mensen van tweakers allemaal in een server gaan spelen. wat wil ik als volgt doen:
Ik zet thuis me teamspeak server aan en kunnen die allemaal samen joinen. Dan voegen we elkaar toe op steam en vervolgens party!! bij genoeg interesse ga ik dat in orde maken

[ Voor 7% gewijzigd door Xenophoben op 10-11-2009 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
Hoe kan ik de resolutie en grafische instellingen veranderen. Ik start het spel en kan alleen in het menu 'special ops, campaign, multiplayer' selecteren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

LoL ik had net de hoop opgeven om vandaag mijn game te krijgen.

Wil ik net naar buiten gaan om het bij de MM te gaan halen kom ik de postbode tegen _/-\o_

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

sekeroglan schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:31:
LoL ik had net de hoop opgeven om vandaag mijn game te krijgen.

Wil ik net naar buiten gaan om het bij de MM te gaan halen kom ik de postbode tegen _/-\o_
Jij had hem toch al gespeeld?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:30
Xenophoben schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:30:
mensen is er animo voor het volgende:

Ik wil vnavond op een bepaalde tijd met mensen van tweakers allemaal in een server gaan spelen. wat wil ik als volgt doen:
Ik zet thuis me teamspeak server aan en kunnen die allemaal samen joinen. Dan voegen we elkaar toe op steam en vervolgens party!! bij genoeg interesse ga ik dat in orde maken
Weet niet hoelaat je dat van plan bent maar als het rond 8 uur / 9 uur is count me in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Boagriuz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:24:

Sommige stukjes zijn echt een ramp om te doen en heb ik ook op regular gespeeld om er een beetje doorheen te komen, na 5 keer doodgaan wil ik toch wel even door naar het volgende deel in de game. :P
Is het op hardened ongeveer even moeilijk als COD4? Ik heb dat spel nog steeds niet uitgespeeld omdat dat tijdslevel op het laatst praktisch ondoenlijk is op hardened. (en ik het toen aan de kant heb gegooid).
zoja overweeg ik toch op normal te spelen om het leuk te houden.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik dus ook , ik heb acticision gebeld ik zou een email krijgen van ze met meer informatie. Dus daar wacht ik nu op!
Ruffzz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:11:
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je toch die slome postbode!!
Slasher schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:32:
[...]

Jij had hem toch al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ps1j6oCH76A6syuVIb75kXCw/thumb.jpg

Hier zie je een Harrier en een Chopper boven mijn hoofd hangen. Net na de foto (camera is niet zo snel ;) kwam er zo'n raket bij

Ik speel Ground War, en daar kan gewoon een onbeperkt aantal dingen de lucht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 19:08
weet iemand welke poorten ik moet openzetten voor mw2 multiplayer?
ik krijg NAT stricted terwijl ik port 28960 heb opengezet
Het betreft een zyxel hw modem

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

keldererik schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:30:
Hoe kan ik de resolutie en grafische instellingen veranderen. Ik start het spel en kan alleen in het menu 'special ops, campaign, multiplayer' selecteren 8)7
Dat klopt, maar als je even een game start, kun je daarna gewoon een menu in om alles te wijzigen. Ik vond het ook raar in elkaar gezet. De eerste keer dat je de game start, doe je dat op default settings. Tijdens het gamen kun je alles aanpassen en ga je gewoon verder met je nieuwe settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:38:
[afbeelding]

Hier zie je een Harrier en een Chopper boven mijn hoofd hangen. Net na de foto (camera is niet zo snel ;) kwam er zo'n raket bij

Ik speel Ground War, en daar kan gewoon een onbeperkt aantal dingen de lucht in.
Hmm, bij TDM kan het blijkbaar niet, misschien ligt het aan het aantal spelers ofzo, aangezien ground war wel 9vs9 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
!!!!Vanavond 8 uur gaan we met zen alle knalle! ik zal hier straks het ip plaatsen voor TS!!!!!!

Wie willen er mee doen ?

[ Voor 6% gewijzigd door Xenophoben op 10-11-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke, even een update(PC):
- Het spel is prima speelbaar, geen last van lag.
- Het systeem is erg vlot, een beetje vergelijkbaar met L4D alleen meer gelikt. Enige nadeel is dat wanneer je in een gamelobby zit met veel spelers
- Het oogt zeker iets anders als COD4, het is meer arcade maar naar mijn idee is het zeker positief!

Een screenshot van de custom class en 1tje ingame(sorry voor het formaat, photobucket ;) )
Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e164/reemprive/customclass.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e164/reemprive/longshot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Nou,

had bij gamersland 2 exemplaren besteld en maar een geleverd gekregen. Nu was hun reactie dat het aan TNT lag en tot morgen moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
Heeft niemand van jullie problemen met het opstarten van MP?

Ik krijg steeds common_mp.ff fout. Heb via steam al cache verificatie enzo uitgevoerd, zonder results:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Laatst online: 14:44
Wat een super spel.

Net even 9v9 gedaan, geen last van lag, lekker vloeiend en snel.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 20:28
PWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:38:
[afbeelding]

Is ook niet waar onbeperkt . sommige dingen kunnen gewoon wel samen in de lucht zijn andere niet .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

Brainsz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:46:
Heeft niemand van jullie problemen met het opstarten van MP?

Ik krijg steeds common_mp.ff fout. Heb via steam al cache verificatie enzo uitgevoerd, zonder results:(
heb dit ook gehad, en opgelost zie post op pagina 20

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

skullsplitter schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:27:
Hoe moeilijk KAN het zijn om de schakelaar op STEAM om te gooien nu PC spelers hem al in huis hebben? Wat een bogus...
Dat is gewoon de deal die steam heeft gemaakt met activision om de grote retailers niet voor hun hoofd te stoten. Die willen ook gewoon omzet draaien ipv dat iedereen bij steam koopt.

En btw waarom koop je hem via steam als er al weken staat dat je hem pas 2 dagen later kan spelen? Zelfs ik wist het en ik heb steam 1x aangehad in die tijd....

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 19:51

fstieger99

www.Isaia.it

fstieger99 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:47:
[...]

heb dit ook gehad, en opgelost zie post op pagina 20
Ga naar je Start --> Configuratiescherm en ga dan naar Geluid. Hier zie je als het goed is het tabje Opnemen. Open deze en klik met de rechtermuisknop in het venster.
Selecteer nu Uitgeschakelde apparaten weergeven. Daarna verschijnt waarschijnlijk Stereo Mix.
Klik op Inschakelen en probeer Call of Duty 4 opnieuw te starten!

The Sartorialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Erg goed nieuws die positieve geluiden over het multiplayer. Ik had het niet verwacht.

Is er trouwens een kans dat er in de toekomst grotere matches kunnen plaatsvinden? Bijvoorbeeld met 32 mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Mijn pc heeft aardig moeite met het bijbenen van al het grafisch geweld.

4850 512mb
E5300@4GHZ
2 GB 6400
XP

Moet 1024x1280 draaien wil ik geen framedrops krijgen. Shadows, specularmap en depth of field uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Laatst online: 14:44
Zijn er nog mensen die wel in zijn voor potje Spec-ops op de PC?

Voeg maar toe op Steam: Joost1608

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 19:08
Ehm wegens het al weer op volgende pagina raken,

hoe zet ik UpNp aan op de zyxel P-2602HW-D1A modem?

Ik kan nu namelijk geen games zien / spelen :S

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
fstieger99 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:48:
[...]

Ga naar je Start --> Configuratiescherm en ga dan naar Geluid. Hier zie je als het goed is het tabje Opnemen. Open deze en klik met de rechtermuisknop in het venster.
Selecteer nu Uitgeschakelde apparaten weergeven. Daarna verschijnt waarschijnlijk Stereo Mix.
hehe, dit had ik bij MW1 ook, als je het niet weet moeilijk op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Brons schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:49:
Erg goed nieuws die positieve geluiden over het multiplayer. Ik had het niet verwacht.

Is er trouwens een kans dat er in de toekomst grotere matches kunnen plaatsvinden? Bijvoorbeeld met 32 mensen?
ik vermoed dat IW toch inziet dat ze wel wat moeten doen voor PC gamers en er gewoon een patch komt met dedicated support. Dat zorgt dan toch weer voor wat media hype en verkoop je er zo weel een paar 100.000 extra. Ze kunnen niet zeggen dat ze er het geld niet voor hebben.. :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
hmm ik heb gekeken bij uitgeschakelde apparaten, er staat geen Stereo Mix tussen. Niet bij opnemen of bij afspelen. Ik heb windows 7 met de standaart windows drivers. De realtek drivers waren niet goed.
fstieger99 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:48:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Het valt mij op hoe er wordt gereageerd op de vliegveld scene. Blijkbaar is die toch wel erg schokkend, en misschien toch wel logisch dat IW zo'n switch er in heeft gezet om hem over te slaan.
Naar een film kijken waarin mensen worden afgeslacht is wat anders dan wanneer je zelf de trekker over moet halen, blijkt maar.

Neemt natuurlijk niet weg dat het bannen van zo'n spel natuurlijk weer en stap te ver gaat.
Brons schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:49:

Met de huidige P2P opstelling niet, want daarin is 9v9 ook een gevolg van bandbreedte limiet. Dan zullen ze toch echt die didicated servers moeten gaan inbouwen.

[ Voor 36% gewijzigd door Magnetic_Man op 10-11-2009 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

eendje schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:47:
[...]

Dat is gewoon de deal die steam heeft gemaakt met activision om de grote retailers niet voor hun hoofd te stoten. Die willen ook gewoon omzet draaien ipv dat iedereen bij steam koopt.

En btw waarom koop je hem via steam als er al weken staat dat je hem pas 2 dagen later kan spelen? Zelfs ik wist het en ik heb steam 1x aangehad in die tijd....
En toch draai je op die manier je eigen nek om: ik denk nu wel twee keer na om ook maar IETS via STEAM te kopen VOOR de release, en met mij vele anderen. Leuk, zo'n afspraak, maar weinig realistisch. Retailers halen hun omzet overigens sneller door de consolevariant, waar COD4 zijn gros ook vandaan haalde... :{

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Bij mij is hij ook rustig en steady aan het installeren. Cd2 doet het ook zonder problemen. Ik denk dat ik de singleplayer oversla, die komt wel als internet een keer down is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hij doet het nu goed, ik denk dat hij vannacht gewoon wat moeite had..
Heb stuk of 8 potjes kunnen spelen, alleen bij de laatste vloog hij er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omnyakom1 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 16:49:
Mijn pc heeft aardig moeite met het bijbenen van al het grafisch geweld.

4850 512mb
E5300@4GHZ
2 GB 6400
XP

Moet 1024x1280 draaien wil ik geen framedrops krijgen. Shadows, specularmap en depth of field uit.
Ik heb helemaal geen framedrops en ik heb alles aan met een e5200@3,7ghz en een 4850(1440x900). MP of SP?

Laatste kill hebben is wel cool in een deathmatch, je krijgt je laatste kill in slowmotion te zien(weet niet of iedereen het ziet overigens), screentje:
Afbeeldingslocatie: http://i39.photobucket.com/albums/e164/reemprive/lastkill.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:12
En, uitgespeeld.

Ongeveer 6,5 uur voor nodig geweest.

Wat een prachtspel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt sli en cfx ook op de pc met deze game ?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!

De redactie is benieuwd naar problemen met de PC installatie. Heb jij daar last van? Post hier.