Je had het over L4D. Daar kon je via de console connectie maken met priveservers etc. Vooral handig voor clangebruik.Brons schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:59:
[...]
Maar dan moet 1 persoon altijd zijn CoD open hebben staan, of niet? Lijkt mij nou niet echt handig.
Natuurlijk ga ik eerst MW2 spelen, maar ik heb die Hardened edition niet gekocht voor die blikken doos alleen heDonnas-A schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:57:
[...]
Uhh dude je hebt MW2 in huis, durf die te spelen i.p.v. COD 1!!!!
Ach, ik heb die petitie zelf ook getekend (Was zelfs onder de 1000 keer getekend toen) maar had toen al zoiets van: We zien wel. Ik kan wel met deze "beperking" leven.TroonStaal schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:54:
[...]
Vraag me af hoeveel procent van die petitietekenaars inmiddels toch stiekum wel MW2 hebben gekocht, ik gok op zo'n >75%
IW/Activistion is slim genoeg om het product niet helemaal te verneuken.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Magazijn leegschieten? 2-3 kogels horen voldoende te zijnshoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:59:
Nou ik ben em alweer spuugzat op de Xbox, het klopt gewoon van geen kant, je schiet allebei je magazijn leeg en ik ben op de een of andere manier altijd degene die dood is. Wat een tyfusspel
Verwijderd
Heb je contact met ze gehad?Phusebox schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:57:
*zucht* FRS geeft natuurlijk weer niet thuis op hun "gegarandeerd op de releasedatum in huis"-policy die dus niet klopt.
Helaas had ik deze bestelling nog open staan na het debacle met Forza3, maar dat was dus echt de laatste euro die naar de FRS is gegaan. Vanavond ga ik naar de MediaMarkt en de bestelling van FRS gaat retour.
Ik lees op andere fora ook steeds meer berichten dat er nog niks ontvangen is van de FRS.
p0wn3dshoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:59:
Nou ik ben em alweer spuugzat op de Xbox, het klopt gewoon van geen kant, je schiet allebei je magazijn leeg en ik ben op de een of andere manier altijd degene die dood is. Wat een tyfusspel
Ik kreeg zopas een Smsje van mijn vriendin dat ie aangekomen, nu moet ik alleen nog wachten tot de werkdag erop zit
Disc 2 werkt niet
, steam 1 mb, fockin anderhalf uur wachten
Vandaag met de post binnen gekregen van GCshop. Het enige nadeel tot nu toe vind ik dat ik tijdens de installatie alleen de keuze had om de key te activeren in steam. Een "normale" installatie was niet mogelijk. Ik had graag de keuze gehad. Dat mag hopelijk de pret niet drukken.
Verwijderd
Kan je al tegen je verlies? Gewoon raakschieten ipv je magazijn ergens anders op leegschietenshoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:59:
Het slaat gewoon nergens op, in die gamewinningkills zie je ook vaak dat ze er ongeveer naast schieten maar dat het nog steeds als een hit telt, het is gewoon een kwestie van maar ergens rond het poppetje mikken, en als je geluk hebt is het een killVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:02:
[...]
Kan je al tegen je verlies? Gewoon raakschieten ipv je magazijn ergens anders op leegschieten
Wat een kutspel
Uiteraard heb je helemaal gelijk...was ook een grapjebotech schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:00:
[...]
Natuurlijk ga ik eerst MW2 spelen, maar ik heb die Hardened edition niet gekocht voor die blikken doos alleen heAls er dan een code bij zit om een extra game te downloaden mogen ze wel zien dat ie werkt, ik heb er tenslotte voor betaald.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
behoorlijk slecht iddDonnas-A schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:04:
[...]
Uiteraard heb je helemaal gelijk...was ook een grapjeMaar ik hoor dat mensen hun 2e DVD niet kunnen gebruiken bij install? Wth is dat nou weer voor raar iets...je mag toch tegenwoordig wel verwachten dat ze juiste dvd`s meeleveren?
Ik ga 'm straks halen bij de FRS R'dam .. Heb nog een CadeauPas van mijn vorige werkgever liggen van 2 x 15 eu.. Kan 'm dus voor 20 krijgen
Daar doe ik het zeker voor..
Ben alleen benieuwd of dat party mode gebeuren een beetje werkt. Wil heel graag weer een spel met mijn maten kunnen spelen * denkt terug aan de tijden van Counter-Strike*
Ben alleen benieuwd of dat party mode gebeuren een beetje werkt. Wil heel graag weer een spel met mijn maten kunnen spelen * denkt terug aan de tijden van Counter-Strike*
[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |
Verwijderd
Zoiets noem je hitboxes? Kutspel?shoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:04:
[...]
Het slaat gewoon nergens op, in die gamewinningkills zie je ook vaak dat ze er ongeveer naast schieten maar dat het nog steeds als een hit telt, het is gewoon een kwestie van maar ergens rond het poppetje mikken, en als je geluk hebt is het een kill
Wat een kutspel
Misschien had je lag?
Zit nog een beetje te twijfelen om de game aan te schaffen. Wel weird dat de UK versie een stoot goedkoper op internet wordt aangeboden, ook bij NLD shops. Nog even zien of ik dan nog content "mis" of wat dan ook, beetje vaag 
Hoop wel dat de MP werkt, in de vorige variant had ik prolly te maken met de beruchte DLink bug: no online play for me. Daar was ik nogal pissed over, vandaar mijn twijfels voor deze aanschaf..
Hoop wel dat de MP werkt, in de vorige variant had ik prolly te maken met de beruchte DLink bug: no online play for me. Daar was ik nogal pissed over, vandaar mijn twijfels voor deze aanschaf..
[ Voor 6% gewijzigd door 2Dutch op 10-11-2009 13:08 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Enige verschil is een engelse handleiding en cover. Verder werkt alles2Dutch schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:06:
Zit nog een beetje te twijfelen om de game aan te schaffen. Wel weird dat de UK versie een stoot goedkoper op internet wordt aangeboden, ook bij NLD shops. Nog even zien of ik dan nog content "mis" of wat dan ook, anders krijg je vrij snel spijt van je goedkopere aanschaf
UK versie is goedkoper vanwege de koers.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 13:08 ]
Verwijderd
Kun jij een beetje op je taal letten?shoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:04:
[...]
Het slaat gewoon nergens op, in die gamewinningkills zie je ook vaak dat ze er ongeveer naast schieten maar dat het nog steeds als een hit telt, het is gewoon een kwestie van maar ergens rond het poppetje mikken, en als je geluk hebt is het een kill
Wat een kutspel
Ik raak toch ook alles en ben een noob
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 13:08 ]
Ah nice, dankjewelVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:07:
[...]
Enige verschil is een engelse handleiding en cover. Verder werkt alles.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
kan iemand iets over de performance zeggen? Ik heb trouwens depth of field meestal uit jullie ook?
Verwijderd
Dat is de laatste tijd alleen nog maar bij die gecensureerde Duitse versies hehehe.2Dutch schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:09:
[...]
Ah nice, dankjewelIn het verleden wel eens meegemaakt dat er dan bepaalde content van games anders was enzo..maar goed da's lang gelee -oma vertelt-
Zonder gekheid, dat matchmaking werkt als een tiet, in 3 seconden zit je in een spel en zit je te knallen. Vanacht tot half 5 zitten gamen met vrienden
en nu weer aan de slag. Ik vind het 100 procent meevallen...
Had alleen wel gehoopt dat ik meer kon instellen bij het zoeken naar servers, zoals bv. filteren op Hardcore only servers. Ik heb nu nog geen 1x hardcore gespeeld helaas...
Ga nu weer snel verder
Had alleen wel gehoopt dat ik meer kon instellen bij het zoeken naar servers, zoals bv. filteren op Hardcore only servers. Ik heb nu nog geen 1x hardcore gespeeld helaas...
Ga nu weer snel verder
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Zelf heb ik de UK versie al besteld via een NL webshop en de grap is dat er achterop het hoesje staat: "Not for sale in UK"2Dutch schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:09:
[...]
Ah nice, dankjewelIn het verleden wel eens meegemaakt dat er dan bepaalde content van games anders was enzo..maar goed da's lang gelee -oma vertelt-
Als iedereen mis schiet maar wel killed en jij raak schiet maar niets killed ben jij dus eigenlijk de enige goede spelershoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:04:
[...]
Wat een kutspel
Het is dan zelfs zo dat jij beter bent dan de ontwikkelaars, die waarschijnlijk zelf altijd miste en daarom het spel zo hebben gebouwd.
[ Voor 11% gewijzigd door codex op 10-11-2009 13:14 . Reden: toevoeging ]
of heel erg slechtreemprive schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:12:
[...]
Als iedereen mis schiet maar wel killed en jij raak schiet maar niets killed ben jij dus eigenlijk de enige goede speler
mischien mikken of achter een zandzak gaan zitten ipv rambo style rennen?shoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:59:
mischien op eazy spelen ipv insane hardcore mode?
tis maar een idee
blup
ondersteund dit spel SLI ?
ondersteunt dit spel trackIR?
zal dit spel goed kunnen draaien op een Q6600@2.4Ghz + 8800GTS 640mb SLI + 4GB 1680*1050
wat kan ik verwachten met deze specs?
ondersteunt dit spel trackIR?
zal dit spel goed kunnen draaien op een Q6600@2.4Ghz + 8800GTS 640mb SLI + 4GB 1680*1050
correct me if i'm wrong, maar SLI hoeft toch niet ondersteund te worden door het spel om het te laten werken? Dat werd toch geregeld door de driver?
TrackIR? whutsthat? Denk het niet
eh je kan beeld verwachten met die spec. Wat wil je hier horen? Dat het goed, kut, geweldig draait? Wat voor een ander goed is, kan voor jouw matig of zelfs slecht zijn.
TrackIR? whutsthat? Denk het niet
eh je kan beeld verwachten met die spec. Wat wil je hier horen? Dat het goed, kut, geweldig draait? Wat voor een ander goed is, kan voor jouw matig of zelfs slecht zijn.
blup
iemand sli al geprobeert eigenlijk?
Oordeel zelf :murky123 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:17:
Operating System (OS)
Microsoft Windows XP, Windows Vista, and Windows 7 (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported).
Processor
Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported.
Memory
1GB RAM
Graphics
256 MB NVIDIA GeForce 6600GT or better or ATI Radeon 1600XT or better.
DirectX
Microsoft DirectX 9.0
Hard Drive
12GB of free hard drive space
Sound
100% DirectX 9.0c compatible sound card.
Internet
Broadband connection required for Multiplayer Connectivity. Internet Connection required for activation
trackIR is headtracking als je met je hoofd naar links beweegt beweegt het beeld mee, zoiets zegmaar
en wat ik horen wil is duidelijk lijkte me toch?
Haha je word gewoon zwaar gerapedshoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:04:
[...]
Wat een kutspel
Maar serieus: probeer een beetje in de buurt van het hoofd te mikken, dit scheelt aanzienlijk.
Mensen die vanavond (en de komende tijd) MW2 gaan spelen op de xbox 360. Voeg me toe, gamertag = Monnick
jaXenophoben schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:20:
iemand sli al geprobeert eigenlijk?
ik krijg beeld
dus werkt het.
nou ja crossfire, maar het idee is hetzelfde
[ Voor 13% gewijzigd door Bezulba op 10-11-2009 13:29 ]
blup
De game net ook gekocht voor de PC bij GCshop.nl. Totale kosten waren €35,25. Ik vraag me af waarneer ik hem binnen krijg. Tenslotte ben ik wat laat met bestellen en kom ik terrecht op een grote stapel orders.
35 euro is een mooie prijs voor een nieuwe game.
Als druk bezet mannetje bent met kind, vrouw, hond huis etc heb je niet alle tijd om te gamen. Dan is 60 euro gewoon veel geld voor een game. Deze prijs doet me goed! Nu maar hopen dat hij snel binnenkomt... al hoewel.... alsof ik hem gelijk kan spelen.... eerst weer een vrij weekend plannen
35 euro is een mooie prijs voor een nieuwe game.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
lolHann1BaL schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:11:
[...]
Zelf heb ik de UK versie al besteld via een NL webshop en de grap is dat er achterop het hoesje staat: "Not for sale in UK"
Ik heb mezelf toch de lol gegund en zojuist via een NLD shop de UK versie besteld.
Zal ook de moeite nemen de game kort te reviewen zodra ik deze binnen heb, ook ivm performancevragen die veel mensen hebben. Mijn systeem (zie link @ signature) is alweer "middelmatig" tegenwoordig denk ik zo
@DukeN : daar heb ik em ook net besteld, vandaar de website traagheid
[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 10-11-2009 13:27 ]
Dat is vragen naar een bekende weg, wat wil je horen ? "ja, daait waarschijnlijk wel goed met die specs ! " Kom op zeg dit is gewoon een beetje patser spelen met je specs,murky123 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:22:
trackIR is headtracking als je met je hoofd naar links beweegt beweegt het beeld mee, zoiets zegmaar
Als iemand met een athlon 3200+ 't zou vragen zou ik er begrip voor hebben.. Maar bij iemand met een Q6600 kan ik er gewoon een respect voor opbrengen
Ik heb zojuist de dvd geinstalleerd, geen errors
Krijg ik de volgende melding bij launchen MP
SP gaat perfect

Iemand dit al gehad?
Q8200
4gb DDR 1066
GTX 260 SP 216
Gigabyte X48-DQ6
W7 ultimate X64
Nieuwste Nvidia 64 bits drivers
Single player werkt perfect, geen enkel probleem
SP gaat perfect

Iemand dit al gehad?
Q8200
4gb DDR 1066
GTX 260 SP 216
Gigabyte X48-DQ6
W7 ultimate X64
[ Voor 15% gewijzigd door fstieger99 op 10-11-2009 13:31 ]
The Sartorialist
Verwijderd
Ondanks dat ik me zwaar genaaid voel door de beperkingen van de pc-versie, heb ik hem toch maar gehaald vanmorgen.
En ik moet toch zeggen hallelujah wat is de SP goed en de vliegveld missie, ik wil niks verklappen maar wat een bloedbad zeg.
Draait tevens ook goed op 1024*768 met alles op het hoogst en 2x anti-aliasing.
-Duo core 6700 2,66 Ghz
-Geforce 8800 gts(640mb)
-3GB DDR 2.
En ik moet toch zeggen hallelujah wat is de SP goed en de vliegveld missie, ik wil niks verklappen maar wat een bloedbad zeg.
Draait tevens ook goed op 1024*768 met alles op het hoogst en 2x anti-aliasing.
-Duo core 6700 2,66 Ghz
-Geforce 8800 gts(640mb)
-3GB DDR 2.
dat lijkt erop alsof die file niet goed is. Heb je al een reinstall gedaan?
blup
ooit gehad bij cod4! Weet alleen de oplossing niet meer
Verwijderd
Ik wil graag in de MW:2 madness meedoen.
Heb ik echte sinds een paar weken een prachtige nieuwe xbox360 staan, maar heb ook een krachtige PC.
Kan iemand me helpen kiezen tussen de PC en xbox360 versie van dit spel.
Wat zijn de pros en cons?
Cheers
Heb ik echte sinds een paar weken een prachtige nieuwe xbox360 staan, maar heb ook een krachtige PC.
Cheers
Ik heb hem getekend, maar heb het toch niet kunnen laten om hem te gaan halen. Ik durf daar gerust eerlijk in zijnTroonStaal schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 12:54:
[...]
Vraag me af hoeveel procent van die petitietekenaars inmiddels toch stiekum wel MW2 hebben gekocht, ik gok op zo'n >75%
[ Voor 27% gewijzigd door Akrapovic58 op 10-11-2009 13:32 ]
same here ... ik blijff alleen wel clanbase spelen met cod4 en niet met 6badslats schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:31:
[quote]Nakebod schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:00:
[...]
Ik heb hem getekend, maar heb het toch niet kunnen laten om hem te gaan halen. Ik durf daar gerust eerlijk in zijn
Hij zal denk ik vandaag wel verzonden worden, aangezien ik ze vorige week gemaild heb en ze toen nog genoeg voorraad hadden zeiden ze iig nog voor na de release en kerst/sinterklaas.DukeN schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:24:
De game net ook gekocht voor de PC bij GCshop.nl. Totale kosten waren €35,25. Ik vraag me af waarneer ik hem binnen krijg. Tenslotte ben ik wat laat met bestellen en kom ik terrecht op een grote stapel orders.
35 euro is een mooie prijs voor een nieuwe game.Als druk bezet mannetje bent met kind, vrouw, hond huis etc heb je niet alle tijd om te gamen. Dan is 60 euro gewoon veel geld voor een game. Deze prijs doet me goed! Nu maar hopen dat hij snel binnenkomt... al hoewel.... alsof ik hem gelijk kan spelen.... eerst weer een vrij weekend plannen
Verwijderd
Persoonlijk he.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:31:
Cheers
Ik heb m iig voor PC, draait top op 1920*1200 bij mij. Shooter=PC voor mij. (heb een PS3/360)
Maar zoals ik zei, het is en blijft persoonlijk.
Klassiek voorbeeld van lag, ook erg veel last van gehad met COD 4 op de Xbox toen ik draadloos gamede, toen via de kabel geprobeerd en geen last meer van gehadshoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:04:
[...]
Wat een kutspel
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Goed om te zien dat niet iedereen dezelfde Title's en Emblem's krijgt toegereikt in mp, maar aan de hand van je kunnen word bepaald welke je vervolgens unlocked.
Hehe ik had ook wat wat database timeouts op GCshop. Blijkbaar worden ze overspoelt met orders. Het stomme is eigenlijk dat ik alleen die key wil hebben. Deze kan je activeren via steam en daarna gewoon binnen trekken. Geen gedoe met installers en wisselen van DVD's in je drive.2Dutch schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:26:
[...]
@DukeN : daar heb ik em ook net besteld, vandaar de website traagheid
Vorige week had ik ook L4D2 besteld.... eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om t gamen.
idd ... headhunter!!!Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:35:
Goed om te zien dat niet iedereen dezelfde Title's en Emblem's krijgt toegereikt in mp, maar aan de hand van je kunnen word bepaald welke je vervolgens unlocked.
Lol, al een paar keer een flashbang gegooid ipv geleand...
Trouwens, kan dat n00bige crosshair ook weg? Stoort nogal
Trouwens, kan dat n00bige crosshair ook weg? Stoort nogal
[ Voor 35% gewijzigd door steveman op 10-11-2009 13:42 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
heb de 360 versie en de tussenfilmpje wanneer de game zich laadt werken niet...
Zo hey wat een spel, ik zit er echt hélemaal in.
1680 x 1050 4x AA en beide kaarten(HD4770) runnen op 99% CPU @ 40/70
Later even AA uitgezet en beide kaarten runnen nu 40/70 procent.
1680 x 1050 4x AA en beide kaarten(HD4770) runnen op 99% CPU @ 40/70
Later even AA uitgezet en beide kaarten runnen nu 40/70 procent.
ook goed toch ?steveman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:37:
Lol, al een paar keer een flashbang gegooid ipv geleand...
download een "testversie" voor de pc en kijk hoe die draait. Draait ie goed, kies PC. Hapert ie een beetje overweeg xbox versie.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:31:
Cheers
Ga ook naar een MM en check daar of ze hem hebben staan in zo'n testopstelling.
Let wel: "testversies" kunnen afwijken van de werkelijkheid.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja, ik vind het ook wat loos dat de harde versie zoveel goedkoper en sneller binnen is. Ik wil wel alleen de key krijgen van (voor de prijs van) GC shop om vervolgens via Steam te downloaden. Niks wachten op een cdtje enzo. Dat hoef ik helemaal niet.DukeN schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:36:
[...]
Hehe ik had ook wat wat database timeouts op GCshop. Blijkbaar worden ze overspoelt met orders. Het stomme is eigenlijk dat ik alleen die key wil hebben. Deze kan je activeren via steam en daarna gewoon binnen trekken. Geen gedoe met installers en wisselen van DVD's in je drive.
Verwijderd
@fstieger
misschien microfoon erin? hielp wel bij mij, kreeg volgens mij wel een andere error.
misschien microfoon erin? hielp wel bij mij, kreeg volgens mij wel een andere error.
yup same here!Brons schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:40:
[...]
Ja, ik vind het ook wat loos dat de harde versie zoveel goedkoper en sneller binnen is. Ik wil wel alleen de key krijgen van (voor de prijs van) GC shop om vervolgens via Steam te downloaden. Niks wachten op een cdtje enzo. Dat hoef ik helemaal niet.
bij cod4 in samenwerking met mijn p55 moederbord kan ik cod alleen opstarten als ik een headset EN mic erin heb zitten. Anders zorgt mijn sound driver voor problemenVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:40:
@fstieger
Ik weet wel dat bij cod 4 het temaken kan hebben met je geluid (realtek) zie hier onder wellicht dat het werktfstieger99 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:29:
Ik heb zojuist de dvd geinstalleerd, geen errors
SP gaat perfect
[afbeelding]
Iemand dit al gehad?
Q8200
4gb DDR 1066
GTX 260 SP 216
Gigabyte X48-DQ6
W7 ultimate X64
Ga naar je Start --> Configuratiescherm en ga dan naar Geluid. Hier zie je als het goed is het tabje Opnemen. Open deze en klik met de rechtermuisknop in het venster.
Selecteer nu Uitgeschakelde apparaten weergeven. Daarna verschijnt waarschijnlijk Stereo Mix.
Klik op Inschakelen en probeer Call of Duty 4 opnieuw te starten!
Niet als je em tegen de muur gooit waar je voor staat
Laten we zeggen dat 't wennen was 
Máár! Kan eigenlijk dat stomme crosshair ook weg?
Máár! Kan eigenlijk dat stomme crosshair ook weg?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
Kan ik deze game gewoon van ebay uit Engeland importeren voor de ps3, of heb ik dan problemen online oid?
Verwijderd
Als je altijd al shooters op de pc gespeeld hebt, zou ik gewoon lekker de pc versie halen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:31:
Cheers
Ik merk het zelf al, speelde altijd op de pc, maar waagde me ook aan shooters op de console, zo dus ook mw2, en vanmiddag haal ik hem toch voor pc.
Kan er iemand al duidelijkheid geven over de competitie mogelijkheden die er zijn? Hoe zit het met clans etc?
Hulde voor IW BTW, dat er nog geen scene release van de PC game is uitgelekt. Naar mijn weten is dat tijden niet meer voorgekomen.
Ik hoop dat het nog een poosje zo blijft, dat zal al die 'lame ass piraten' doen watertanden bij het lezen van dit topic.
Ik hoop dat het nog een poosje zo blijft, dat zal al die 'lame ass piraten' doen watertanden bij het lezen van dit topic.
[ Voor 32% gewijzigd door Jumpman op 10-11-2009 13:52 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Het ziet er verschrikkelijk vet uit vind ik de gfx toch wel beter dan mw1 vanuit de heliBoagriuz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:47:
Wat een fantastisch spel! Ben al een uurtje of 2 aan het spelen in de singleplayer, wat een actie!
Speel op 1920x1080, alles op max, 2 x AA 16x AF, anders gaat het mij toch net niet vloeiend genoeg.
Hier een paar screens die ik net gemaakt heb vanuit de heli
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Power Unlimited PS3 exemplaar heb ik net ontvangen. Zit in een schraal dun plastic cd doosje in een normale witte envelop. Gelukkig mooi op tijd en niet beschadig maar ik vind het toch niet echt handig verpakt.
Hmm, dat is wel erg lang. Bij mij duurde het zo'n 20 minuten (de timer begon op 38, maar uiteindelijk was ik er 20 minuten mee bezig omdat hij steeds hele minuten oversloeg)Ruffzz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:51:
Ben ik de enigste bij wie het installeren zo enorm sloom gaat (win 7) Ben nu al bijna 40 min bezig.
Alsnog vind ik 20 minuten eigenlijk ook al erg lang..
Ik heb ook mijn PU xbox 360 exemplaar ontvangen. Alleen is de mijne wel beschadigt
Echt stom dat ze dit niet in bubbeltjesenveloppen versturen..
Kunnen we geen tabel maken met gamertags??? Monnick?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Niet helemaal waar, er was al wel een cracked? steam versie gesignaleerd.Jumpman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:51:
Hulde voor IW BTW, dat er nog geen scene release van de PC game is uitgelekt. Naar mijn weten is dat tijden niet meer voorgekomen.
En voor wat ik gehoord heb, de belangrijkste delen (Aantal DLL's en EXE's) ontbraken. Dus wel gelekt, niet speelbaar
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Klopt viel mij ook al op, geen luchtkussen enveloppe (dat rijmt, ja). Gelukkig hier ook onbeschadigd.Tweak-Freak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:52:
Power Unlimited PS3 exemplaar heb ik net ontvangen. Zit in een schraal dun plastic cd doosje in een normale witte envelop. Gelukkig mooi op tijd en niet beschadig maar ik vind het toch niet echt handig verpakt.
Verwijderd
ja alleen de xbox versie was een beetje epic fail niet? bijna 2 weken van te vorenJumpman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:51:
De Wehkamp heeft mijn twee copieën ook geleverd.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dank u!Boagriuz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:47:
Wat een fantastisch spel! Ben al een uurtje of 2 aan het spelen in de singleplayer, wat een actie!
Speel op 1920x1080, alles op max, 2 x AA 16x AF, anders gaat het mij toch net niet vloeiend genoeg.
Hier een paar screens die ik net gemaakt heb vanuit de heli
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou weet ik ook een beetje wat ik kan verwachten
Ik heb 'm ook net van de Intertoys opgehaalt
Ja, maar die is ook veel makkelijker te kopieren dan een PC versie tegenwoordig. De meeste gasten die gratis willen spelen, hebben toch nog atlijd een PC (en hebben alleen daar geld voor over).Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:54:
[...]
ja alleen de xbox versie was een beetje epic fail niet? bijna 2 weken van te voren
De DLL's en EXE's zwerven al sinds gisteren rond hoor, alleen een "mainstream" crack is er nog niet.Nakebod schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:53:
[...]
Niet helemaal waar, er was al wel een cracked? steam versie gesignaleerd.
En voor wat ik gehoord heb, de belangrijkste delen (Aantal DLL's en EXE's) ontbraken. Dus wel gelekt, niet speelbaar
Ook ik heb Modern Warfare 2 ontvangen. Kom net thuis en zie hem liggen. Ik had hem bij de Power Unlimited i.c.m. abonnement besteld, er is dus nog hoop voor de klanten van PU die hem nog niet gekregen hebben om hem vandaag nog te krijgen 
Ik ga als eerst singleplayer op veteran spelen, daarna kom ik MP.
Voor wie mij wil toevoegen:
xfire = kolor3
steam = rick_flux
Veel plezier met spelen!
Ik ga als eerst singleplayer op veteran spelen, daarna kom ik MP.
Voor wie mij wil toevoegen:
xfire = kolor3
steam = rick_flux
Veel plezier met spelen!
Voor mensen die hem nog niet hebben:
Xbox 360 Super Elite MW2 Bundel bij MM R'dam Centrum: € 265,-
Goedkoopste internet prijs: € 325,- (budgetgaming)
Inhoud:
Custom Xbox 360 Elite 250 Gb
2 zwarte draadloze controlers
Headset
Kabels
Modern Warfare 2
Inhoud:
Headset
Kabels
Modern Warfare 2
[ Voor 2% gewijzigd door SqueakyClean op 10-11-2009 13:59 . Reden: fixed ]
Verwijderd
Installeren duurt bij mij ook 20 minuten. Hierna moet Steam ook nog ge-updat worden. Weer 11 minuten.
Windows 7 64 bit.
Bijna klaar nu.
Windows 7 64 bit.
Bijna klaar nu.
Ehh, en de game dan ?Jobbie schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:57:
Voor mensen die hem nog niet hebben:
Inhoud:
Headset
Kabels
Toch wel relaxed dat ze Steam gebruiken. Retail key geactiveerd in steam en gewoon laten downloaden thuis (ik zit op mijn werk atm), niets dvd's gebruiken en straks als ik klaar ben met werken meteen kunnen beginnen
Uw advertentie hier?
Verwijderd
Is er geen hardcore search and destroy in MW2 op de xbox 360?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 14:00 ]
pffftt... lange dag...
maar fixed!
jammer dat je pas donderdag kan spelenCyPh schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:59:
Toch wel relaxed dat ze Steam gebruiken. Retail key geactiveerd in steam en gewoon laten downloaden thuis (ik zit op mijn werk atm), niets dvd's gebruiken en straks als ik klaar ben met werken meteen kunnen beginnen
Ik zal inderdaad eerlijk zijn. Het is dat hij de game nog niet (goed) gelekt is anders had ik hem binnen gehaald via de nieuwsgroepjes en misschien later aangeschaft voor het online knallen. Het is namelijk zo dat het nu een paar dagen (weekje) duurt voordat hij binnen is. Omdat ik altijd wel een weekje of 4 zoet ben met SP (geen tijd, geen tijd) is voor mij een scene release altijd wel een uitkomst om snel te spelen. Ik heb het volle bedrag er niet voor over en via steam zijn ze ook niet zo snugger om de game goedkoper te maken.Jumpman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 13:51:
Ik heb gewoon alleen die key nodig zodat ik hem kan binnen steamen. Maar ja, nu wachten totdat hij word bezorgt.
moet je unlockenVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:00:
Is er geen hardcore search and destroy in MW2 op de xbox 360?
Hoor net op de radio dat het CDA mw2 zou willen laten verbieden vanwege die vliegveld scene/missie.. moet niet gekker worden!...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
dit is alweer ontkracht. de radio loopt achterm0nk schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:05:
Hoor net op de radio dat het CDA mw2 zou willen laten verbieden vanwege die vliegveld scene/missie.. moet niet gekker worden!...
Welke gedeelte van "retail key geactiveerd" heb je niet gelezen?Donnie Darko schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:00:
[...]
jammer dat je pas donderdag kan spelen
Uw advertentie hier?
Verwijderd
Kwam net een busje langs van de TNT met mijn spel van de FRS.
De meneer vertelde me dat de postcode niet goed op het label stond en dat hij daardoor nu voor de 2e keer vandaag in mijn straat was.
Zag het busje namelijk al langsgaan vanochtend bij mijn buren
Zo, even eten en dan spelen
De meneer vertelde me dat de postcode niet goed op het label stond en dat hij daardoor nu voor de 2e keer vandaag in mijn straat was.
Zag het busje namelijk al langsgaan vanochtend bij mijn buren
Zo, even eten en dan spelen
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
De redactie is benieuwd naar problemen met de PC installatie. Heb jij daar last van? Post hier.
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
De redactie is benieuwd naar problemen met de PC installatie. Heb jij daar last van? Post hier.