Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Ik net nog niet, zit nu op mijn werk. Tussen de middag maar even weer kijken...
Prestige is er ook voor de PC dit keer ja!Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 07:23:
http://www.themodernwarfare2.com/
kon alleen prestige vinden, is dat ook voor de pc deze keer?
On another note: het voorspelt imho niet veel goeds als sommigen hier na drie uurtjes pubben al uitgekeken zijn op het standaard spel en verlangen naar de promod.. Volgens mij kan IW het niet lang volhouden zonder dedi's zo, als ik afga op de problemen die in het IW forum en hier ook al worden vermeld..
Maargoed, vanmiddag eerst maar eens zelf een oordeel proberen te vormen dacht ik
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Euh, nee hoor. Enkel PS3 en Xbox360.d_star schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:12:
[...]
Prestige is er ook voor de PC dit keer ja!
Euh jawel hoor. Terug te vinden in de twitte-berichten van Robert Bowling (402) zelf. Zit nu op m'n werk, anders had ik het ff voor je opgezocht.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Ja hoor, die is er, ik heb deze besteld http://www.game.co.uk/PS3...Limited-Hardened-Edition/dddddaaf schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 07:58:
Komt er (voor de PS3) ook nog een steelcase uitgave zónder nachtkijker?
Hopelijk komt ie vandaag binnen.
Oh, dacht dat je het over de Prestige edition had. Prestige mode is er vor pc ja.d_star schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:23:
[...]
Euh jawel hoor. Terug te vinden in de twitte-berichten van Robert Bowling (402) zelf. Zit nu op m'n werk, anders had ik het ff voor je opgezocht.
Mijn NAT status was 'open' maar ik kon geen game joinen. Ik stond bovenaan in de lijst van spelers en er kwam niemand bij. Was wel even vervelend maar ik krijg vanavond weer een kans
Op mijn desktop (i7 920, gtx275, 6gb) zal alles wel vlekkenloos verlopen denk ik. Is het zo dat waar ik dan zit ik verder kan gaan met waar ik gebleven was of is het weer zo dat ik op elke afzonderlijke computer opnieuw moet levelen?
No shit sherlocki7 920, gtx275, 6gb) zal alles wel vlekkenloos verlopen denk ik
[ Voor 36% gewijzigd door YOGI op 10-11-2009 08:41 ]
Dat is dan nieuwYOGI schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:39:
Volgens mij level je gewoon per STEAM account, dus je hoeft niet opnieuw te beginnen
Verwijderd
Idd, niet van die klote cheaters danPurejet schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:40:
[...]
Dat is dan nieuwBij COD WAW werden deze gegevens namelijk lokaal opgeslagen. Op je STEAM-account is beter
Hmm ja dat had ik ook in mijn achterhoofd, maar ook dat moet maar weer blijken. Zolang niets gekraakt kan worden en alles als het ware 'stealth' gecheckt wordt tijdens het online gaan via steam is het geen probleem. Ander weet ik het nog niet zo
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Prestige Edition is er ook voor de pcdarthkatzs schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:36:
[...]
Oh, dacht dat je het over de Prestige edition had. Prestige mode is er vor pc ja.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Mijn ervaring is dat MW2 veel beter draait dan MW1.sobbereng schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 03:54:
Zijn er al pc-gamers die weten in welke mate MW2 zwaarder is dan CoD4 of CoD5?
CoD4 kan ik nog net aan op mijn native resolution, maar CoD5 niet meer. Ik verwacht veel van de nieuwe 'steaming'-techniek want mijn zwak punt is VRam.
Ik had met MW1 wel eens lag, maar dat heb ik met MW2 zeker niet meer!
(E6420 @ 2,13Ghz, HD4870 Vapor-X 1GB, 4GB RAM @ 667mhz)
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
PreciesTheKillingBean schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:08:
Als ik het goed begrijp, kun je met de normale DVD versie al spelen. Maar als je het download via Steam dan moet ik nog 2 dagen wachten?
Lag of FPSdrops? Er is een verschil in gameland, als je lag zegt moet je even definieren welke soort lag, anders kunnen we in de war raken, en Lag=/=Fpsdrops.rethxoth schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:05:
[...]
Mijn ervaring is dat MW2 veel beter draait dan MW1.
Ik had met MW1 wel eens lag, maar dat heb ik met MW2 zeker niet meer!
(E6420 @ 2,13Ghz, HD4870 Vapor-X 1GB, 4GB RAM @ 667mhz)
Mijn MW2 bij CDwow is jammer genoeg in de backorder geplaatst, maar ik kan best even wachten voor de prijzen daar
Het spel kan niet op een eigen te kiezen locatie worden geinstalleerd. Erg vervelend omdat ik ALTIJD mijn games op een aparte partitie installeer.
Dit heeft waarschijnlijk met Steam te maken (eerste keer dat ik steam gebruik). (erg jammer)
Heb je steam ook op die partitie staan dan? Hij zal waarschijnlijk dan toch gewoon ook op die partitie moeten installeren. Erg jammer andersGriffin schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:15:
Even een melding voor zover ik dit heb gemerkt.
Het spel kan niet op een eigen te kiezen locatie worden geinstalleerd. Erg vervelend omdat ik ALTIJD mijn games op een aparte partitie installeer.
Dit heeft waarschijnlijk met Steam te maken (eerste keer dat ik steam gebruik). (erg jammer)
Edit: net te laat
[ Voor 11% gewijzigd door Double-X-L op 10-11-2009 09:19 ]
Hehe de prijzen... was die veel goedkoper dan gcshop? 35 euro incl verzending, gister besteld, vandaag in huis.Gammro schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:15:
[...]
Lag of FPSdrops? Er is een verschil in gameland, als je lag zegt moet je even definieren welke soort lag, anders kunnen we in de war raken, en Lag=/=Fpsdrops.
Mijn MW2 bij CDwow is jammer genoeg in de backorder geplaatst, maar ik kan best even wachten voor de prijzen daar
Volgens mij wordt het in de steam map geïnstalleerd, wat nou als je steam installeert op die aparte partitie?Griffin schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:15:
Even een melding voor zover ik dit heb gemerkt.
Ontopic: Ik heb mijn versie besteld bij de PU.. Als die er vandaag niet is wordt ik gek denk ik
EDIT: Damn dit topic gaat snel
[ Voor 41% gewijzigd door GrandDestroyer op 10-11-2009 09:20 ]
Haha dan kun je er maar beter vanuit gaan dat hij niet komt vandaag, deste groter is de verrassing.GrandDestroyer schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:19:
Volgens mij wordt het in de steam map geïnstalleerd, wat nou als je steam installeert op die aparte partitie?
Ontopic: Ik heb mijn versie besteld bij de PU.. Als die er vandaag niet is wordt ik gek denk ikMijn geld is ook pas na 10 oktober afgeschreven dus ik blijf maar hopen tot dat de postbode langs komt...
Tja dat moet je maar weer wetenPurejet schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:18:
[...]
Heb je steam ook op die partitie staan dan? Hij zal waarschijnlijk dan toch gewoon ook op die partitie moeten installeren. Erg jammer anders
Maar ben nu aan het installeren en dat ga ik niet onderbreken. En dan ook weer steam herinstalleren. Dan dit spel maar op de C schijf.
Over een aantal maanden weer een herinstal
Zijn de Infrarood stralers zichtbaar? Ik bedoel, ben je zelf zichtbaar in het donker door die stralers?Hayfork schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 00:35:
Nightvision geeft niet echt supergoed beeld maar wel leuk om er doorheen te kijken.
Op de youtube filmpjes wel, maar camera's filmen IR licht.. dus kan het niet opmaken
[ Voor 12% gewijzigd door ? ? op 10-11-2009 09:23 ]
Dat kan natuurlijk ook! Tenzij je meer games krijgt die steam nodig hebbenGriffin schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:21:
[...]
Tja dat moet je maar weer weten.
Maar ben nu aan het installeren en dat ga ik niet onderbreken. En dan ook weer steam herinstalleren. Dan dit spel maar op de C schijf.
Over een aantal maanden weer een herinstal
Als je search match doet zie je bij TDM dat hij een aantal % heeft gezocht , bij 100 % moet hij wat vinden , zoniet is er iets met je instellingen van de router FOUT . Ditzelfde had ik bij de Xbox .
Probeer je andere Gametypes te joinen doet hij NIETS en zie je geen % lopen en sta je dus ook gewoon echt stil . Hoe ik dit op moet lossen terwijl NAT voor pc blijkbaar openstaat zonder er iets aan veranderd te hebben is raar . Als je de game ingaat al eerst zie je ook dat op moment van opstarten het NAT strict is en duurd dus een paar seconde voordat hij op open schiet .
De xbox heb ik makkelijk kunnen oplossen door DMZ van xbox in te voeren op router .
Even wat info waar mensen wat aan hebben ( Schaamteloos copy/paste iw forum )
= REQUIRED PORTS FOR MODERN WARFARE 2 =
In addition to the required ports for Steam ( https://support.steampowered.com/kb_art ... -GLVN-8711 ), Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer:
* UDP 1500 (outbound)
* UDP 3005 (outbound)
* UDP 3101 (outbound)
* UDP 28960
[ Voor 20% gewijzigd door MaFFia op 10-11-2009 09:30 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Vraag je nou of het infrarood dat die kijkers gebruiken te zien zijn? Met het blote oog niet in ieder geval, maar met een infraroodcamera wel denk ik.Fastman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:22:
[...]
Zijn de Infrarood stralers zichtbaar? Ik bedoel, ben je zelf zichtbaar in het donker door die stralers?
Op de youtube filmpjes wel, maar camera's filmen IR licht.. dus kan het niet opmaken
Kado van mijn zwager die om 0.00 bij de FRS stond
Dat zal meer aan de mensen die klagen liggen. Net alsof de dedicated servers om 03.00 net na de launch vol zouden zittend_star schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:12:
[...]
Prestige is er ook voor de PC dit keer ja!
On another note: het voorspelt imho niet veel goeds als sommigen hier na drie uurtjes pubben al uitgekeken zijn op het standaard spel en verlangen naar de promod.. Volgens mij kan IW het niet lang volhouden zonder dedi's zo,
[ Voor 51% gewijzigd door PWM op 10-11-2009 09:29 ]
HahaPWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:27:
Vannacht opeens 2 dreunen beneden. Ik bed uit, de trap af, kamer in, niks te zien. Voor de zekerheid allebei de katten maar een mep gegeven. Loop de kamer weer uit, kijk op de deurmat: CoD MW2 + het dikke Bradygames boek van MW2....
Kado van mijn zwager die om 0.00 bij de FRS stond
Hier ook, stond om 8:30 bij de FRS ging speciaal eerder open, helaas tot 17:00 werken
Elect a clown, expect a circus.
[ Voor 17% gewijzigd door Dj-sannieboy op 10-11-2009 09:32 ]
fantastische review, vanavond MP spelen heerlijk.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
je bent dus geen verlichte kerstboom?TrekDude101 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:26:
[...]
Vraag je nou of het infrarood dat die kijkers gebruiken te zien zijn? Met het blote oog niet in ieder geval, maar met een infraroodcamera wel denk ik.
met een ir-camera natuurlijk. maar op een youtube filmpje (gemaakt met een webcam of gewone camera) was die persoon wel een verlichte kerstoom... Maar de meeste webcams en andere camera's pikken vlug IR licht op (zoals bv leds van afstandsbediening zien ze ook)
?Splinter Cell schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 00:12:
Willen jullie even laten weten, of de "view distance" nu echt verbeterd is? Of te wel, dat niet alles meer te voorschijn pop-uped? Bijvoorbeeld boompjes en zo.
Ze hebben gezegd, dat ze dit voor de PC hebben verbeterd. Dus ben benieuwd.
Infrarood licht is door het blote oog niet te zien, anders zou je echt gek worden van alle infrarood afstandsbedieningen en wat al niet meer (al zou het best een keertje grappig zijnFastman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:33:
[...]
je bent dus geen verlichte kerstboom?
met een ir-camera natuurlijk. maar op een youtube filmpje (gemaakt met een webcam of gewone camera) was die persoon wel een verlichte kerstoom... Maar de meeste webcams en andere camera's pikken vlug IR licht op (zoals bv leds van afstandsbediening zien ze ook)
--------------------------------------------------
Gisterenavond om 23:15 stond ik in de rij. Er waren toen al 100 mensen voor me. Maar het aantal groeide erg snel en ik gok toen om 00:00 de deuren open gingen stonden er zeker 400-500 mensen... 3 exemplaren gescoord en richting Kassa. Daar greep ik net naast de prijzen. Der persoon voor me pakte de prijs. Toen liep ik naar buiten en toen weer pakte de persoon precies voor me de prijs.. Daarna nog even langs Pfour was gereden en toen ik de dvd daar om 00:25 door de gleuf duwde (ik zag net pas je smsje... ik dacht dat ik nog iets hoorde toen ik weg bij je reed), door naar huis en toch maar begonnen met installeren. Allereerst bestaat het uit 2!!! dvd's en wordt er een massive(?) 11 gieg geinstalleerd. Daar heb je beide dvd's voor nodig. Tip 2, Als je klaar bent met installeren, binnen Steam eerst je MP naam aanpassen. Dit is namelijk de naam die in MW2 komt te staan.. Ik had RFFN-Mystikal-NL, maar in het scherm valt de L al weg (te lang). Dus ik haal de -NL, maar helemaal weg vanavond. Verder kun je volgens mij in Steam ook friends toevoegen. Wellicht ook handig om de gegevens van steam door te sturen zodat iedereen elkaar even kan toevoegen.
Tsja ik heb een uurtje gespeeld (tot 02:00.. auwww). Heb wat TDM gespeelt en wat domination. Het vinden van een server viel rond 01:45 niet meer mee. Maar er waren pas 3000 mensen wereldwijd online. Dat was wel relaxed om te zien, dat er nog maar heeeel weinig mensen aan het spelen waren. Ik had geen last van lag in ieder geval dat ging allemaal wel redelijk soepel. Ik speelde geen hc (kon ik niet vinden) dus het was sowieso even wennen. Veel icoontjes opeens weer op je scherm. Toch ging het redelijk goed meteen. Ik deed redelijk bovenaan mee bij sommige levels (plaats 2,3,4).
Graphics zijn zeker beter. Heb op een vliegveld gespeeld, alle koffers die je daar ziet kun je openschieten en fladderen er kleren uit.. wel grappig. Detail is ook hoger. Kan niets over fps vertellen, ik had fraps niet draaien en er is geen console meer...
Ook in de Farfala's gespeeld (Brazilie). Daar heb ik Koen zijn favo wapen meteen uit getest. Het Riotshield. Erg grappig! In het begin werkte het meteen goed en wist ik 3 man uit te schakelen. hun schoten, ik wachten tot ze reloaden, riotshield inwisselen voor handwapen en schieten maar
Levels zijn zeker niet te groot. Het was allemaal redelijk compact, wat op zich wel goed aanvoelde..
Wel vond ik het er iets cartoonisher er uit zien. De feel is toch ook wel anders. Misschien iets meer arcade (dat was het natuurlijk al). Het neigt een klein beetje naar TF2, voor mijn gevoel. Maar goed, nogmaals kan allemaal nog veranderen het is even wennen natuurlijk. Ook omdat het geen HC was.
Al met al wel een goede eerste indruk, zeker als je straks de perks weer vrijspeelt en de velden langzaam begint te kennen wordt het denk ik wel weer gezellig. Ik had in ieder geval geen last van lags en dat is al heel belangrijk..
Wat ik ook jammer vond is dat de voicechats weg zijn. Dat vond ik toch ook wel leuk eerlijk gezegd.
Vanavond nog maar even verder testen. Inmiddels ben ik alweer level 5 en het gaat snel. Een en ander al vrijgespeeld. O.a. uav, help package(?) en de missele die je kan besturen. Was ook wel grappig.. Hoogste streak is alweer 7
--------------------------------------------------
Nu brak op mijn werk met knallende koppijn
Basement Bios ---- Exo-S
Nogal logisch, de postbode komt pas in de middag.Roodey schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:11:
Al mensen iets ontvangen via de PU actie?
Kun je nog demo's recorden?Mystikal schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:41:
er is geen console meer...
Geen idee. Niet geprobeerd en eigenlijk nooit geprobeerd
Basement Bios ---- Exo-S
Na 2 potjes level 4 gehaald, en ik moet zeggen ik ben positief verrast door deze korte speelsessie. Ik had echt verwacht dat het tegen zou vallen, maar het speelt erg soepel.
Je gaat nu sneller dood (en je tegenstanders dus ook) en dat vind ik eigenlijk wel beter. Niet meer van die 'shoot-outs'. Gewoon, baf, dood, klaar.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
2 minpunten:
A: De wapens doen klinischer aan. Minder rauw en echt imho
B: Alle potjes werden beslist door.... Straaljagers, Helicopters, etc. etc. Ik scoorde in mijn 2de potje zo'n Heli, die schoot er eventjes 17 neer
Het is imho wel echt een andere game dan MW1. De gfx zijn ook echt totaal anders qua kleurstelling.
Nog veel Wii en DS gamers gezien ??Mystikal schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:41:
Gisterenavond om 23:15 stond ik in de rij. Er waren toen al 100 mensen voor me.
Volgens de Metro : "De echte gameliefhebbers hadden de datum van vandaag met dikke strepen in hun agenda gezet, omdat het langverwachte schietspel Call of Duty: Modern warfare 2 voor de Nintendo verkrijgbaar is."
Ik sla deze over (eerste CoD die ik niet koop/krijg) ; zit als PC gamer niet echt op de unieke console spelervaring (volgens IW) te wachten ...
hmm klinkt leuk! Ik zit hier ook echt te wachten. Even iets heel anders mischien ter verduidelijking. De reden dat mensen hem niet konden krijgen ligt vooral bij de leveranciers. Er stond inderdaad een gruwelijk hoge boete op . Ik werk bij dynabyte en daar werd toch echt een serieuze memo rond gestuurd intern dat het strikt verboden was. Zelfs personeel ed. mochten hem absoluut niet kopen.[b][message=32897362,noline] Gewoon, baf, dood, klaar.
Ik ben nu ook echt ontzettend benieuwd naar de mp. Ik lees al best veel over singleplayer maar het blijft helaas behoorlijk stil kwa mp reviews.
Hmm...Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:56:
Fijn. 2e dvd wordt niet herkend bij install. En nu ?
niet mogelijk te activeren bij steam en via steam downloade??Purejet schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:04:
[...]
Hmm...Zou zeggen download een iso, maar die zijn er niet
dusss.... als je hem in de winkel hebt gekocht proberen om te ruilen? Of een lenen van een vriend ofzo?
Naar mijn weten nog genoeg op voorraad en totaal geen wachtrij.
http://www.gamez.nl/pc/pr...uty-modern-warfare-2.html
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Verwijderd
Dit zou ik inderdaad doen. Bij elk spel werkt dit.Xenophoben schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:05:
[...]
niet mogelijk te activeren bij steam en via steam downloade??
Hmm, dat vindt ik wel wat minder, maar ach, in CoD4 speelde ik eerst ook gewoon standaard, dus het is gewoon een extra motivatie om snel te levellenPWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:55:
Ik baal er wel van dat ik eerst level 17 moet worden om Hardcore te mogen spelen
Op de meeste COD4MW dedis kon ik gewoon met een ping van 75 ongeveer best aardig spelen. Maar ik gok dat met een max upload van 12kbps er gewoon geen beginnen aan is. Tis nou niet bepaald een spel dat je voor de SP koopt.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
nieuws: Duizenden gamers komen af op nachtelijke lancering Modern Warfare 2
Zijn best wel veel mensen op af gekomen zeg! Ben benieuwd hoeveel exemplaren uiteindelijk gepre-ordered zijn en op de eerste dag verkocht zijn!
[ Voor 16% gewijzigd door twinkey op 10-11-2009 10:14 ]
Gelukkig voor jouw hebben ze ook de mogelijkheid om mensen te kicken geschraptC.44 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:11:
aangezien ik op een ronduit kloteverbinding zit (en er niets beters te krijgen is hier) acht ik de kans vrij groot dat ik uit heel wat potjes gekicked wordt.
...
Waar komt dat vandaan dan? Er is één persoon die host, daar verbinden de andere spelers mee, als de host gaat laggen, dán zou iedereen er last van kunnen hebben ja, maar als jij als client gaat laggen, heb jij er alleen last van. Trouwens, mocht de host te lang gaan laggen, dan wordt de volgende persoon met de beste verbinding uitgekozen als host, dus als de host zit te laggen, dan heb je er niet lang last van.C.44 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:11:
Mjah ik weet nog niet of ik em wel of niet ga halen. Het hele gelazer wat ik ook weer op het forum van IW lees is dat als er 1 iemand lagt, IEDEREEN lagt. En aangezien ik op een ronduit kloteverbinding zit (en er niets beters te krijgen is hier) acht ik de kans vrij groot dat ik uit heel wat potjes gekicked wordt. En daar betaal ik geen 60 euro voor (give or take).
Nou heb ik dit natuurlijk niet zelf mogen uitproberen, maar zo werkt het wel (in theorie).
Mjah spelletje lagfest spelen is ook geen doen. Een 9vs9 server waarvan de helft wegloopt van de lag is gewoon compleet zinloos.Labman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:15:
[...]
Gelukkig voor jouw hebben ze ook de mogelijkheid om mensen te kicken geschrapt
Hmm had er niet zo'n last van. Heb maar 2 potjes gespeeld maar ben geen enkele keer geraakt door Air Support.PWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 09:55:
B: Alle potjes werden beslist door.... Straaljagers, Helicopters, etc. etc. Ik scoorde in mijn 2de potje zo'n Heli, die schoot er eventjes 17 neerWel veel medailles
Om 01:30 even geprobeerd een multiplayer game te starten, maar ik moet blijkbaar eerst nog wat in m'n router instellen of er waren gewoon niet genoeg mensen online (en ik was nogal ongeduldig ik moest eigenlijk al lang m'n nest in)
Vanmorgen lekker brak naar m'n werk en vanmiddag maar nog eens proberen
blup
Oh ik meen me te kunnen herinneren dat iedereen met elkaar ondeling ook een verbinding heeft aangezien het overal p2p genoemd word. Of vergelijk ik het nu teveel met de werking van een torrent ?TrekDude101 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:16:
[...]
Waar komt dat vandaan dan? Er is één persoon die host, daar verbinden de andere spelers mee, als de host gaat laggen, dán zou iedereen er last van kunnen hebben ja, maar als jij als client gaat laggen, heb jij er alleen last van. Trouwens, mocht de host te lang gaan laggen, dan wordt de volgende persoon met de beste verbinding uitgekozen als host, dus als de host zit te laggen, dan heb je er niet lang last van.
Nou heb ik dit natuurlijk niet zelf mogen uitproberen, maar zo werkt het wel (in theorie).
Als het zo is dat je in feite alleen met de host verbind dan komt het min of meer toch neer op een single server multi client idee en is de enige afwijking dat de server niet dedicated is.
Wellicht hebben ze om het eerlijk te houden (0 ping voor de host) bedacht om iedereen net zo veel te vertragen als de hoogste ping, of b.v. een gemiddelde van alle spelersTrekDude101 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:16:
[...]
als jij als client gaat laggen, heb jij er alleen last van.
Ik was cynischC.44 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:17:
[...]
Mjah spelletje lagfest spelen is ook geen doen. Een 9vs9 server waarvan de helft wegloopt van de lag is gewoon compleet zinloos.
...
Nou ja, daar twijfel ik eigenlijk ook nog over, maar overal lees ik dan weer dat er één speler host, wat dus inhoudt dat het geen 'echte' P2P is. Bij P2P is iedereen inderdaad een host, en een client, maar zo'n systeem is uitermate inefficiënt voor een shooter lijkt me.C.44 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:21:
[...]
Oh ik meen me te kunnen herinneren dat iedereen met elkaar ondeling ook een verbinding heeft aangezien het overal p2p genoemd word. Of vergelijk ik het nu teveel met de werking van een torrent ?
Als het zo is dat je in feite alleen met de host verbind dan komt het min of meer toch neer op een single server multi client idee en is de enige afwijking dat de server niet dedicated is.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat de host een ping krijgt gelijk aan de laagste andere ping ofzo, maar ik weet ook niet of ze het überhaupt toepassen, want ik weet niet hoeveel voordeel er nou te halen is met 'zero-ping'. Ik speelde CoD4 vaak zat op de server in m'n schuur, waar ik dus iets van 10ms ping had, terwijl anderen via het internet pings van 70 hadden. Daar merkte ik ook geen duidelijke voordelen van.Labman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:21:
[...]
Wellicht hebben ze om het eerlijk te houden (0 ping voor de host) bedacht om iedereen net zo veel te vertragen als de hoogste ping, of b.v. een gemiddelde van alle spelers
[ Voor 31% gewijzigd door TrekDude101 op 10-11-2009 10:26 ]
Mjah, het weghalen van de Dedis is ook niet bepaald efficient als je 't mij vraagt. Maar als iemand kan bevesigen dat het inderdaad op die manier werkt stap ik nu in de auto haha. Anders wacht ik gerust nog even af en start ik dadelijk MW1.TrekDude101 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:24:
[...]
Nou ja, daar twijfel ik eigenlijk ook nog over, maar overal lees ik dan weer dat er één speler host, wat dus inhoudt dat het geen 'echte' P2P is. Bij P2P is iedereen inderdaad een host, en een client, maar zo'n systeem is uitermate inefficiënt voor een shooter lijkt me.
tijdelijk ?Phusebox schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:27:
Grr en mijn bestelling staat nog steeds op "in behandeling". Lekker dan. Anders vanavond maar een tijdelijke versie in de winkel kopen, zal toch overal genoeg op voorraad liggen.
Begrijp ik goed dat je nu niet meer kan om een hoekje kan kijken met Q en E?eendje schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:20:
. Een paar veranderingen. Knife is nu E ipv V dat zorgde wel voor een aantal deaths.
Ik weet even de exacte benaming niet meer?
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ja of verkopenXenophoben schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:33:
[...]
tijdelijk ?terug brengen als je eigen kopie binnen is ?
Je kan toch gewoon je ongeopende copy van de webshop terug sturen? En de in de winkel gekochte versie houden.
wow goedkoop! Ik dacht dat 49 al goedkoop wasFrank1973 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:35:
Net bij de MM gekocht voor 44 euri xbox360, maar goed dat ik afgelopen nacht niet naar Gamemania ben gegaan..
"Lean" en nee, dat kan inderdaad niet meermadmaus schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:33:
[...]
Begrijp ik goed dat je nu niet meer kan om een hoekje kan kijken met Q en E?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Leanen kan inderdaad niet bij MW2, dit is eruit gehaald.madmaus schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:33:
[...]
Begrijp ik goed dat je nu niet meer kan om een hoekje kan kijken met Q en E?
Mijn pc staat al een tijd te koop, dus als je interesse hebt. Woon in oss, als je ook in oss woont, kun je hem wel huren. Tegen een kleine vergoedingSgtCaffran schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:37:
[...]
offtopic:
Wil je hem verkopen of echt verhuren?Waar woon je ergens in dit land?
Zucht...
ontzettend jammer! bij crossfire had je achter die toonbank een heerlijke spot in wars.
ik las eerder in dit topic 44 euroVerwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:44:
Weet iemand wat de Xbox versie kost bij MM?
Dat kan maar lijkt me wel enorm onlogisch. Als ik nou connect met mijn ping van 200 heeft iedereen ineens een 'geforceerde' vertraging tot 200ms?Labman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:21:
Wellicht hebben ze om het eerlijk te houden (0 ping voor de host) bedacht om iedereen net zo veel te vertragen als de hoogste ping, of b.v. een gemiddelde van alle spelers
Maar kan me voorstellen dat er idd op een of andere manier met de host wordt gecompenseerd.
Alleen bepaalde filialen. In Utrecht 55 met t-shirt.

Dit is dus echt een leuk boek. Alles staat er in, zowel SP als MP. Ook alle classes, levels, wapens en perks staan beschreven, inclusief plattegronden van alle MP maps. Dik boek, leuk om te lezen en kijken.
Ik had deze dus van mijn zwager op de mat gekregen, maar hij heeft hem niet gekocht. Was kado bij avond opening FRS
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 10-11-2009 10:52 ]
vannochtend voor school toch nog fftjes 8 minuten multiplayer free for all gespeeld gespeeld, had binnen een paar sec een game :P(nu weer wachten tot vanavond want moet gelijk uit school werken tot 18:30:(
[ Voor 41% gewijzigd door ronaldhofstee op 10-11-2009 11:21 . Reden: helemaal vergeten de reden van mn vorige edit op te geven 8)7 : eerste post vond ik toch wel een beetje leeg.. ]
Mooi houden zo!
Ze moeten zich hier echt niet mee bezig houden, tenzij ze door professioneel advies en goed, logisch nadenken tot een duidelijke conclusie kunnen komen. En zolang er nog geen definitief verband is tussen (agressieve) games en mensen die een geweer pakken en mensen neer gaan schieten, kunnen ze zoiets ook niet verbieden lijkt me.
Ik zit ook maar wat te gissen, maar lijkt me wel dat ze de host iets zullen vertragen of wat dan ook, en het lijkt me het meest logische als ze dat relateren aan de pings van de medespelers..rob1n schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:45:
[...]
Dat kan maar lijkt me wel enorm onlogisch. Als ik nou connect met mijn ping van 200 heeft iedereen ineens een 'geforceerde' vertraging tot 200ms?
Maar kan me voorstellen dat er idd op een of andere manier met de host wordt gecompenseerd.
...
Nu bezig met installeren, duurt nog bijna 30 minuten ook.
Edit: Mediamarkt PC prijs was trouwens 44 euro, terwijl ik toch ergens 48 euro gezien dacht te hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door Boagriuz op 10-11-2009 10:54 ]
Echt de laatste keer dat ik nog iets pre-order. Die heb ik dus ook besteld. Ik betaal EN de volle mep EN ik word genaaid omdat ik noch boek noch spel vandaag ga ontvangen.PWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:48:
Voor de liefhebber:
[afbeelding]
Dit is dus echt een leuk boek. Alles staat er in, zowel SP als MP. Ook alle classes, levels, wapens en perks staan beschreven, inclusief plattegronden van alle MP maps. Dik boek, leuk om te lezen en kijken.
Ik had deze dus van mijn zwager op de mat gekregen, maar hij heeft hem niet gekocht. Was kado bij avond opening FRS
Kan me de laatste keer niet herinneren dat ze op die manier een beslissing hebben genomen in den haag. In Duitsland is die hele map/scene eruit gehaald. Ik betaal geen belasting zodat men me kan vertellen welke spellen ik mag spelen.TrekDude101 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:50:
nieuws: CDA-kamerlid: verbod Modern Warfare 2 juridisch niet haalbaar
Mooi houden zo!
Ze moeten zich hier echt niet mee bezig houden, tenzij ze door professioneel advies en goed, logisch nadenken tot een duidelijke conclusie kunnen komen. En zolang er nog geen definitief verband is tussen (agressieve) games en mensen die een geweer pakken en mensen neer gaan schieten, kunnen ze zoiets ook niet verbieden lijkt me.
Ben even aan 't denken nog of ik em nu wel of niet ga kopen, moet wel zeggen dat 't begint te jeuken. Hopelijk is 't prijstechnisch nog beetje te doen maar ik gok dat de lokale gameshops in zuid limburg wel weer 't idee hebben dat ze goud in handen hebben en je gewoon 60 euro willen laten betalen
Jep. Zodra je een killstreak gehaald hebt, blijf je die houden totdat je 'm gebruikt hebt. Nou weet ik niet precies hoe dat zit met CoD:MW2 aangezien je daar meerdere killstreaks blijft houden nadat je een hogere killstreak heeft gehaalt. (als je dus UAV haalt en niet gebruikt, en even later Care Package haalt, dan kun je eerst je Care Package gebruiken, en daarna nog eens UAV)bram1984 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:53:
Omdat ik MW1 al 3 maanden niet meer gespeeld heb, even een n00b vraag: als je een killstreak haalt, en je wordt vervolgens neergelegd, kun je deze dan gebruiken nadat je weer gespawned bent?
Verwijderd
Ja dat kan, het is zelf zo bij (capture the flag), je killstreaks meegaan naar de volgende ronde (dus niet de map switch)bram1984 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:53:
Omdat ik MW1 al 3 maanden niet meer gespeeld heb, even een n00b vraag: als je een killstreak haalt, en je wordt vervolgens neergelegd, kun je deze dan gebruiken nadat je weer gespawned bent?
Ik denk pas in de middag, mocht ik het binnen krijgen laat ik het wel weten.Roodey schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 08:11:
Al mensen iets ontvangen via de PU actie?
Kan kloppen ik heb ongeveer 8 uur gedaan op VeteranOxigeon schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:07:
Bij deze nog een nederlandse review. Hier wordt gezegd dat ze hem net iets meer dan 7 uur hebben gespeeld om hem op Hardened uit te spelen.
http://www.gamez.nl/pc/pr...uty-modern-warfare-2.html
[ Voor 28% gewijzigd door sekeroglan op 10-11-2009 11:00 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
En toen was ie uitverkochtTerryb47 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:34:
Dacht vanochtend : laat ik even langs de MM lopen - sta ik voor gesloten deuren (pas om 10:00 open in Utrecht)E-plaza pal ernaast was ook nog niet open. FRS op het station had em wel voor 59.99 - Toch besloten om vanavond na werk bij de MM te halen (ervan uitgaande dat het minimaal 5euro goedkoper zal zijn, kan het nu toch niet spelen...) mrogen wel omdat ik dan vrij ben
Dit topic is gesloten.
![]()
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!
De redactie is benieuwd naar problemen met de PC installatie. Heb jij daar last van? Post hier.