Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
TrekDude101 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:56:
[...]

Jep. Zodra je een killstreak gehaald hebt, blijf je die houden totdat je 'm gebruikt hebt. Nou weet ik niet precies hoe dat zit met CoD:MW2 aangezien je daar meerdere killstreaks blijft houden nadat je een hogere killstreak heeft gehaalt. (als je dus UAV haalt en niet gebruikt, en even later Care Package haalt, dan kun je eerst je Care Package gebruiken, en daarna nog eens UAV)
Dat is echt top! Ik irriteer me er altijd aan als ik een airstrike wil en dan per ongeluk 2 kills te veel maak. Soms laat ik mezelf zelfs killen bij 6 kills om de 7e kill te voorkomen.

btw, iemand al met Tele2 met de PC gegamed? Gaat dit nu wel of niet?
Mocht iemand hier vandaag vrij zijn, en zijn Power Unlimited exemplaar ontvangen vandaag, post het hier even a.j.b.!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

sekeroglan schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:58:
[...]

Kan kloppen ik heb ongeveer 8 uur gedaan op Veteran :P
Bij Veteran in CoD4 kan ik mij nog herinneren dat de grenaten van de tegenstanders als een soort magneet op je afkwamen vliegen. Zat je ergens verscholen, viel door de regenpijp nog zo'n ding naast je voeten.

Is dat nog steeds zo? Ik moet zo eens kiezen of ik op Veteran of Hard begin.

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-11 13:26
Ik heb gisteren in de rij gestaan bij de MM Rotterdam. Was wel aardig mooi.

PC gehaald voor 44 en tas voor goodies. Gisteren eventjes SP level gespeeld, ziet er goed uit.

MP ging vannacht nog niet, te weinig spelers om een match te vinden. Hebben hier meer mensen last van? :/

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
bram1984 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:59:
Mocht iemand hier vandaag vrij zijn, en zijn Power Unlimited exemplaar ontvangen vandaag, post het hier even a.j.b.!
Bij deze...

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Joost1991 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:00:
MP ging vannacht nog niet, te weinig spelers om een match te vinden. Hebben hier meer mensen last van? :/
Verrassend gezien het aantal mensen die de game een week geleden al illegaal speelden.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-11 22:40

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:00:
[...]

Bij Veteran in CoD4 kan ik mij nog herinneren dat de grenaten van de tegenstanders als een soort magneet op je afkwamen vliegen. Zat je ergens verscholen, viel door de regenpijp nog zo'n ding naast je voeten.

Is dat nog steeds zo? Ik moet zo eens kiezen of ik op Veteran of Hard begin.
Valt mee, het is nu meer tactisch ( op veteran dan ) als je schiet en je gaat weer schuilen en ze kunnen je niet raken krijg je meestal een granaat naar je gegooid. Maar opzich valt het mee met granaten. Niet net als COD5 dat de enemey 4 granaten heeft en unlimeted respawn, dus unlimeted granaten :P
Je hebt hem al binnen?

Ik ben ook thuis aan het wachten, nou ja wachten ben net wakker..

[ Voor 13% gewijzigd door sekeroglan op 10-11-2009 11:04 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Die zijn dus gebanned..

edit: @ Gunner

[ Voor 28% gewijzigd door bram1984 op 10-11-2009 11:03 ]

• Joost1991
Gunner schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:02:
[...]

Verrassend gezien het aantal mensen die de game een week geleden al illegaal speelden.
Ook voor de PC? Deze werd toch gelocked door Steam?

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

sekeroglan schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:03:
[...]

Valt mee, het is nu meer tactisch ( op veteran dan ) als je schiet en je gaat weer schuilen en ze kunnen je niet raken krijg je meestal een granaat naar je gegooid. Maar opzich valt het mee met granaten. Niet net als COD5 dat de enemey 4 granaten heeft en unlimeted respawn, dus unlimeted granaten :P
Vanavond even knallen? :w

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Als ik hem binnen hebt...25 kill streak WTF >:)

:w Morge

[ Voor 3% gewijzigd door sekeroglan op 10-11-2009 11:05 ]

• appel00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-10 11:58
Hoezo kan ik hem nog niet installeren? Steam zegt dat hij nog niet gereleased is.
Kan ik hem ook zonder steam installeren?

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik vroeg mij af hoe het zit met de multiplayer rondes. Wat mij bij andere 'matchmaking' spellen op de xbox tegenvalt is dat je 1 level speelt, en vervolgens opnieuw gaat matchmaken. Hoe zit dat in MW2?
Blijf je gewoon tot in de eeuwigheid doorgaan met je spel? En kunnen dan mensen gewoon jouw huidige match joinen terwijl hij al bezig is?

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-11 12:07
mensen mijn steam is blackaxe. Jullie kunnen mij toevoegen om vanavond op pc lekker te knalle!

• Joost1991
appel00 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:06:
Hoezo kan ik hem nog niet installeren? Steam zegt dat hij nog niet gereleased is.
Kan ik hem ook zonder steam installeren?
Ik kon hem gisteren gewoon activeren?

Wat voor melding krijg je precies.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

sekeroglan schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:05:
[...]

Als ik hem binnen hebt...25 kill streak WTF >:)

:w Morge
ik ga in de lunchpauze even als eerste naar de FRS.... hopelijk nog nergens uitverkocht.

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

Nou de score lijst is dus echt niet gereset, staan al mensen met meer dan 2 dagen online tijd en rank 70 op PSN. Beeeeeetje jammer.

En kunnen jullie mensen inviten? Hier lukt het me niet om met mensen samen te spelen... de manier van inviten is trouwens ook heel omslachtig geworden!

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Verwijderd

Gunner schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:02:
[...]

Na de launch groeide het aantal spelers gisternacht aanzienelijk op TDM. (xbox) aantal stond bij mij iig op 42.000. Terwijl 2 uur daarvoor het aanta nogl op de 30.000 zat.

• Xenophoben
KnEuTeR schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:08:
Nou de score lijst is dus echt niet gereset, staan al mensen met meer dan 2 dagen online tijd en rank 70 op PSN. Beeeeeetje jammer.

En kunnen jullie mensen inviten? Hier lukt het me niet om met mensen samen te spelen... de manier van inviten is trouwens ook heel omslachtig geworden!
ik dacht dat er beloofd was de ladder te resette?

• Joost1991

De leaderboards worden niet meer gereset. Vinden ze toch unfair voor diegene die de game gewoon orgineel hebben bemachtigd.

Wel bagger, je hebt aardig grote achterstand zo.

• Xenophoben
Joost1991 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:08:
[...]

De leaderboards worden niet meer gereset. Vinden ze toch unfair voor diegene die de game gewoon orgineel hebben bemachtigd.

mensen van infinity ward max lvl haha:@

• Joost1991
Voor mensen die vanavond ff online willen knallen op de PC, voeg me maar toe; Joost1608 _/-\o_

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Wat een onzin :? Het lijkt me toch normaal dat je op launchdate met een verse leaderboard begint? Ook voor de reviewers e.d. Lijkt me geen enkel probleem, en ik kan mij niet voorstellen dat iemand zich hier druk om zou maken.

Kwam net een level 70 tegen :X

Ach, over een week zijn we allemaal 70 :)

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 10-11-2009 11:11 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04

Misschien omdat de PS3 versie niet gelekt is, of uberhaupt niet mogelijk is om gekopieerde spellen te spelen. Dus die mensen hebben hem waarschijnlijk legaal.

Vanacht om 00.30u kwamen we op Xbox Live ook iemand tegen met lvl 43. Dan denk ik wel WTF?

edit: hmm en beide postleveringen zijn hier geweest en zoals ik vreesde dus geen MW2. *snif* ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 10-11-2009 11:12 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:50
DarKHunteR schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:40:
Zijn er hier mensend ie hem gepreordered hadden bij amazon.co.uk? Hij was 45 pond en nu op de release is hij meteen 32 pond (35 euro) (link), dat vind ik dus echt een kut streek. Waarom zou ik dan nog pre-orderen :/
Je hebt pre-order price guarantee, dat betekent dat de prijs die op de dag van de release gehanteerd wordt ook de prijs is die jij betaald... In principe krijg je het geld wat je teveel betaald hebt gewoon terug ;)

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Gunner schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:07:
[...]

ik ga in de lunchpauze even als eerste naar de FRS.... hopelijk nog nergens uitverkocht.
Zo te lezen is het goed op voorraad, dus komt wel goed..

Jammer dat ik hem heb besteld. Is voor mijn de eerste en laatste keer. Je kan het het ook hetzelfde dag gewoon in de winkel halen en hoef je niet te wachten..

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb echt 0 ervaring met steam etc... even voor de duidelijkheid of ik hem wel of niet koop... kan je nou wel of niet met je vrienden in dezelfde server gamen? (op hetzelfde tijdstip :+ )

• PWM
  • Niet online

PWM

Overigens verwacht Activision deze week in de Benelux 330.000 exemplaren te verkopen.

• Joost1991
o rey schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:12:
Ik heb echt 0 ervaring met steam etc... even voor de duidelijkheid of ik hem wel of niet koop... kan je nou wel of niet met je vrienden in dezelfde server gamen? (op hetzelfde tijdstip :+ )
Ja, je kunt een party aanmaken met al je vrienden en van server naar server gaan. ;)

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:11:
[...]

Wat een onzin :? Het lijkt me toch normaal dat je op launchdate met een verse leaderboard begint? Ook voor de reviewers e.d. Lijkt me geen enkel probleem, en ik kan mij niet voorstellen dat iemand zich hier druk om zou maken.

Kwam net een level 70 tegen :X

Ach, over een week zijn we allemaal 70 :)
Hoe is het online PWM?

Voelt het als vanouds aan? Hoe zijn de mappen? groot/klein :P

• Nakebod
  • Laatst online: 19:28

Nakebod

Nope.

[...]

Nou nou, een hele achterstand. Poe hee.
Dagelijks resetten dan maar, omdat sommige mensen het spel misschien pas over 2 weken of zelfs maanden kopen?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Xenophoben
Nakebod schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:13:
[...]

Dagelijks resetten dan maar, omdat sommige mensen het spel misschien pas over 2 weken of zelfs maanden kopen?
dat is toch anders dan met een release wanneer die mensen ook de kans krijgen om te beginnen met het spel

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

[...]

Ik denk dat het meer is omdat ze zeiden dat dinsdag 00:00 de leaderbords zouden resetten.

Achterstand slaat inderdaad nergens op, dan doe je maar 1 dag langer over om LvL 70 te zijn.

Ik ga gewoon weer voor prestige 10 >:)

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
apNia schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:58:
[...]

En toen was ie uitverkocht :P
ROFL - denk dat het niet zo hard zal lopen als GTA - die was daadwerkelijk uitverkocht toen ik langsliep in m'n lunchpauze. Helaas werk ik niet meer in het centrum, begint nu wel te kriebelen...

Ik doe trouwens ook niet meer aan pre-orderen, vaak krijg je de game later (of zelfs weken later zoals bij Play) in de winkel is het nu vaak niet veel duurder. (behalve bij FRS dan, maar daar koop ik uit principe niet)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• bones
[...]

JA idd lekker boeien, je koopt zo een spel toch niet om op nr 1 te komen ofzo... Gaat toch om de fun. Zijn nergens prijzen mee te winnen ofzo...

En nee heb hem nog niet binnen, maar ik haal hem zo wel bij de FRS of MM...

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik zie ook totaal geen probleem met het niet resetten. Aan de ene kant is het 'vervelend' voor de mensen die net beginnen (al zou het niet veel uit moeten maken, de bedoeling is dat alles goed uitgebalanceerd is, en je dus ook met de laagste ranks goed kan spelen) maar aan de andere kant benadeel je weer de mensen die het spel een dagje eerder konden krijgen, die zijn dan hun rank kwijt, terwijl ze niks fout hebben gedaan.

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-10 23:32
sekeroglan schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 10:58:
[...]

Ik denk pas in de middag, mocht ik het binnen krijgen laat ik het wel weten.

[...]

Kan kloppen ik heb ongeveer 8 uur gedaan op Veteran :P
Wou je zeggen dat je SP nu al uitgespeelt hebt op Veteran niveau?? Hele nacht doorgegaan zeker >:)
Respect! _/-\o_

• DeBaroN
  • Laatst online: 14-11 11:04
Rctworld schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:11:
[...]
Je hebt pre-order price guarantee, dat betekent dat de prijs die op de dag van de release gehanteerd wordt ook de prijs is die jij betaald... In principe krijg je het geld wat je teveel betaald hebt gewoon terug ;)
Is dit alleen bij Amazon? Of geld dit ook bijv bij Dynabyte oid?

• Joost1991
Je speelt die SP inderdaad wel snel uit, maar het is wel een mooie beleving.

Daarna toch verder online knallen.

• Xenophoben
twinkey schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:19:
[...]

Wou je zeggen dat je SP nu al uitgespeelt hebt op Veteran niveau?? Hele nacht doorgegaan zeker >:)
Respect! _/-\o_
real die hard

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-11 01:05

Oxigeon

En zo is dat!

Zit op de de Xbox360 versie een functie voor clans? Zou makkelijk zijn als je met een hele groep spelers samen kunt spelen of lekker tegen elkaar kunt raggen :).

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

[...]

Respect! _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/2180/codmw2.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/2180/codmw2.jpg

>:) >:)

[ Voor 8% gewijzigd door sekeroglan op 10-11-2009 11:31 ]

Verwijderd

Die van mij is gisteren naar mij toe verzonden dus straks ff kijken hoe het spel is.
Hebben asl mensen hier de MP gespeeld, zo jah is het waar dat je bij de pc versie niet kunt leanen en
max 18 plyers heeft?

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

[...]

Respect! _/-\o_
Kijk ff in het antwoord van de andere quote in zijn reactie, hij bedoelt waarschijnlijk MW1 omdat sekeroglan zegt dat hij hem nog niet heeft.

hoi sekeroglan :w

Elect a clown, expect a circus.

• chimera2
  • Laatst online: 13-11 14:53
wat is het versfhil tussen een red dot sight en een holographic sight?

• TrekDude101
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:29:
Die van mij is gisteren naar mij toe verzonden dus straks ff kijken hoe het spel is.
Hebben asl mensen hier de MP gespeeld, zo jah is het waar dat je bij de pc versie niet kunt leanen en
max 18 plyers heeft?
Das allang bevestigd, dus je hoeft geen valse hoop vast te houden dat ze het er stiekem toch nog ingezet hebben en de limiet verhoogd. ;)

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
max 18 plyers heeft?
Dat is inderdaad waar. Ik heb het spel zelf nog niet, maar dit is wel officieel gecomminiceerd.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Joost1991
max 18 plyers heeft?
Ik heb de MP nog niet kunnen spelen, maar ik weet wel dat je niet kan leanen en dat je inderdaad maar maximaal 18 spelers online hebt.

Het werkt precies hetzelfde als de console-versie's.

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Slasher schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:29:
[...]

Kijk ff in het antwoord van de andere quote in zijn reactie, hij bedoelt waarschijnlijk MW1 omdat sekeroglan zegt dat hij hem nog niet heeft.

hoi sekeroglan :w
:w

vanavond knallen hopelijk..

• shoombak
  • Niet online
Ik kwam gisteren in een server terecht met volgens mij alleen maar Nederlanders, echt nog nooit meegemaakt met MW1

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-11 13:12
Voor de PU (Power Unlimited) abonnees, ik heb Call Of Duty: Modern Warfare 2 voor de PS3 zojuist ontvangen. Hulde voor HUB en PU om de actie zo netjes te laten verlopen (geld was eind oktober 2009 pas afgeschreven).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

Dat van die achterstand zal echt nog wel mee vallen hoor, kijk maar eens welke aantallen van spelers hier de afgelopen dagen (week) gemeldt zijn. Wat ik voorbij heb zien vliegen is 6000 in een speltype dat was, geloof ik gisteren, vandaag zal een veelvoud daarvan online zijn.

Je zult hooguit op die 6000 mensen wat achter lopen, maar om nu te zeggen aardig grote achterstand.... valt volgens mij wel mee.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Xenophoben
shoombak schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:35:
Ik kwam gisteren in een server terecht met volgens mij alleen maar Nederlanders, echt nog nooit meegemaakt met MW1
werkt matchmaking nu ook op land? dat zou erg tof zijn!

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:33
Ik denk dat het inderdaad vaker voorkomt dat je met veel Nederlanders zit omdat hij ook matches zoekt op basis van ping.

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Jumpman schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:36:
Voor de PU (Power Unlimited) abonnees, ik heb Call Of Duty: Modern Warfare 2 voor de PS3 zojuist ontvangen. Hulde voor HUB en PU om de actie zo netjes te laten verlopen (geld was eind oktober 2009 pas afgeschreven).
Bedankt voor de info..

Hopelijk krijg ik hem ook...

• Xenophoben
dizzytal schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:36:
[...]

Dat van die achterstand zal echt nog wel mee vallen hoor, kijk maar eens welke aantallen van spelers hier de afgelopen dagen (week) gemeldt zijn. Wat ik voorbij heb zien vliegen is 6000 in een speltype dat was, geloof ik gisteren, vandaag zal een veelvoud daarvan online zijn.

Je zult hooguit op die 6000 mensen wat achter lopen, maar om nu te zeggen aardig grote achterstand.... valt volgens mij wel mee.
een mooie ACR minder zal niet uitmaken zolang ik een M4 Carbine in de hand heb !!

• TrekDude101
Dat komt dus door het nieuwe multiplayer-systeem, je wordt gekoppelt met mensen met de meest ideale omstandigheden, dus de laagste ping, en natuurlijk de instellingen die jij in hebt gesteld bij de filters. In MW1 koos je gewoon een server uit, en dan konden daar allerlei mensen, met verschillende pings inzitten. Nu is het dus de server met de minste ping, en die zal vaak in Nederland zitten.

offtopic:
man, hier valt echt niet tegen te typen :P

[ Voor 5% gewijzigd door TrekDude101 op 10-11-2009 11:39 ]

• Oxigeon
  • Laatst online: 15-11 01:05

Oxigeon

En zo is dat!

Misschien daarom gisteren ook verschillende mensen die geen verbinding konden maken. Je zou dan misschien sneller mensen uit eigen land vinden

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

ik hem hem al ;)

Elect a clown, expect a circus.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:04
Dé reden dat ik hem niet ga kopen:

Nerds gaan nu 24/7 dit spel spelen, worden héél goed. En dan ga ik 1 avondje in de week spelen en raak ik heel gefrustreerd.

Verwijderd

TrekDude101 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:31:
[...]

Das allang bevestigd, dus je hoeft geen valse hoop vast te houden dat ze het er stiekem toch nog ingezet hebben en de limiet verhoogd. ;)
Wat zat er achter dan om het leanen eruit te gooien. In cod mw1 maakte ik daar altijd veel gebuik van

• bones
tiswat schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:39:

Nerds gaan nu 24/7 dit spel spelen, worden héél goed. En dan ga ik 1 avondje in de week spelen en raak ik heel gefrustreerd.
Dat blijf je helaas altijd houden... dat is bij de meeste spellen het geval.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22
Hoe zit het met de SP eigenlijk met vijanden? Moet je een onzichtbare lijn oversteken voordat ze ophouden met spawnen of zijn er een vaststaand aantal van? Ik zit nu in dat eerste level in Brazilië en al mijn teammates zijn dood en ze blijven maar komen ;( Speel het wel op veteran, dat wel.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

Ok de 2e disc doet het niet maar het spel wel ! Omg wat ziet het er vet uit. Geen lag en prachtige vloeiende gameplay.

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:04
bones schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:41:
[...]

Dat blijf je helaas altijd houden... dat is bij de meeste spellen het geval.
Nee vooral in Call of Duty. Andere spellen heb ik er nog geen last van gehad. ;)

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-11 14:17

Zelfs de matchmaking die mensen met gelijk niveau tegen elkaar laat spelen heeft dus niet geholpen tegen jouw soort mensen :P(die 1 keer per week spelen door tijdtekort ofzo)
Daarbij valt erg makkelijk mee te komen met het grootste deel van de spelers, als ik na 4 maanden een willekeurige CoD weer even oppak, sta ik na 1 avondje weer bovenaan de speellijsten
Video review met nieuwe SP footage:

http://www.youtube.com/watch?v=HBQsKvTEBwI

edit: NIET KIJKEN ALS JE GEEN SPOILERS WILT ZIEN!

[ Voor 22% gewijzigd door bram1984 op 10-11-2009 11:45 ]

• Joost1991
TroonStaal schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:41:
Hoe zit het met de SP eigenlijk met vijanden? Moet je een onzichtbare lijn oversteken voordat ze ophouden met spawnen of zijn er een vaststaand aantal van? Ik zit nu in dat eerste level in Brazilië en al mijn teammates zijn dood en ze blijven maar komen ;( Speel het wel op veteran, dat wel.
Godzijdank blijven de vijanden dit maal niet respawnen. Gewoon stukje bij beetje de wijk doorgaan. :)

• PWM
  • Niet online

PWM

Als ik trouwens zie hoeveel Challenges er zijn, ook per wapen, dan denk ik dat ik Prestige niet ga gebruiken deze keer. Dit kost me minimaal 300 uur

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Ik mag hopen dat er geleaned kan worden in MP ???
}:O

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:39
$&#$^ CD-Wow... zit net ff mijn orderstatus te bekijken... backorder! op de launchdag! en een maand eerder gepreorderd. Daar koop ik dus nooit meer iets. Nou zeker een week wachten tot ie weer binnen is en dan weer 2 week verzenden, doei!

• Joost1991
shakespeare schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:43:
Ik mag hopen dat er geleaned kan worden in MP ???
}:O
Helaas... geen lean functie op de PC. :X

• Vrijdag
Joost1991 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:43:
[...]

Godzijdank blijven de vijanden dit maal niet respawnen. Gewoon stukje bij beetje de wijk doorgaan. :)
Oh, dan ben ik een prutser want ik kom er maar niet voorbij :P En ik wil het niet lager dan Veteran spelen, ook voor de achievements :P :9

Gisteren lekker ge mp'ed ook. Voor mij echt voor het eerst dat ik met onbekenden op de Xbox speel :$ dus ik vond het wel een beetje eng. Bak er dan ook niet zoveel van maar vind het wel leuk! Gewoon random FFA en TDM, eerst maar eens skills ontwikkelen voordat ik de andere modes ga proberen.

[ Voor 28% gewijzigd door Vrijdag op 10-11-2009 11:47 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• danielrene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-11 10:41
Ik heb even een vraagje,.. ik heb COD net binnen, en cd1 erin gedaan, steam wordt dan geinstalleerd, ga ik naar steam vervolgens en voer ik de product code in. Vervolgens gaat hij 'm downloaden bij Steam, terwijl ik gewoon 2 cd's heb.. Enig idee wat ik fout doe?

Bij voorbaad dank!

Verwijderd

CopyCatz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:44:
$&#$^ CD-Wow... zit net ff mijn orderstatus te bekijken... backorder! op de launchdag! en een maand eerder gepreorderd. Daar koop ik dus nooit meer iets. Nou zeker een week wachten tot ie weer binnen is en dan weer 2 week verzenden, doei!
CD-Wow is gewoon een kutwinkel. Zelf bij GCshop op 06-11-09 bestelt, krijg hem vandaag nog binnen.

• Joost1991
TroonStaal schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:45:
[...]

Oh, dan ben ik een prutser want ik kom er maar niet voorbij :P En ik wil het niet lager dan Veteran spelen, ook voor de achievements :P :9
Tis inderdaad wel behoorlijk pittig stukje.

Ik heb eerst de ene kant gedaan en ben toen naar de andere kant verhuisd.

Just keep on going :P

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 15:55

Royz

Kleurenblind!!

sekeroglan schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:37:
[...]

Bedankt voor de info..

Hopelijk krijg ik hem ook...
jouw kennende sta je wel weer nr 1 in punten straks op mijn friends list ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik ben geen nerd ben gewoon goed :(

:P
Royz schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:47:
[...]

jouw kennende sta je wel weer nr 1 in punten straks op mijn friends list ;)
Als het net zo goed is als COD4, dan ga ik er weer voor. Sta nu namelijk iets van rank 60000 in cod4 ( weet niet zeker ) van de 6/7 miljoen ofzo..

[ Voor 36% gewijzigd door sekeroglan op 10-11-2009 11:50 ]

• Kruiwagen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:25
klopt het dat de retail versie pas 12-11-2009 op steam beschikbaar word? Ik kan hem namelijk niet installeren op de PC.

"Modern Warfare 2 cannot be installed yet, beceause the game is not yet released"

• Vrijdag
Joost1991 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:47:
[...]

Tis inderdaad wel behoorlijk pittig stukje.

Ik heb eerst de ene kant gedaan en ben toen naar de andere kant verhuisd.

Just keep on going :P
Ja, dat valt nog vies tegen, ze lijken echt random van alle kanten te komen :P

• Joost1991
Kruiwagen schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:47:
klopt het dat de retail versie pas 12-11-2009 op steam beschikbaar word? Ik kan hem namelijk niet installeren op de PC.

"Modern Warfare 2 cannot be installed yet, beceause the game is not yet released"
Ik heb eerst de game geactiveerd via de serial-code op Steam. Daarna begon hij te downloaden en heb ik hem maar geinstalleerd met de DVD's.

Werkt prima.

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:11:
[...]

Misschien omdat de PS3 versie niet gelekt is, of uberhaupt niet mogelijk is om gekopieerde spellen te spelen. Dus die mensen hebben hem waarschijnlijk legaal.

Vanacht om 00.30u kwamen we op Xbox Live ook iemand tegen met lvl 43. Dan denk ik wel WTF?

edit: hmm en beide postleveringen zijn hier geweest en zoals ik vreesde dus geen MW2. *snif* ;(
Bah, zelfde hier. Post geweest en zat niks tussen van de FRS.
Mag hopen dat er nog een busje langs komt vanmiddag...

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-11 08:42
Heeuujjjj pakketje door de bus net, installeer nu :) moet alleen over 20 min weg, faal... ;(

edit; trouwens: in het UK boekje staat:

default button: ~ -> Bring up console

:? :? :?

[ Voor 34% gewijzigd door Luqq op 10-11-2009 11:51 ]

Verwijderd

Kruiwagen schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:47:

Als je bij Steam hebt gepre-ordered kan je pas op 12-11-09 aan de slag.
Als je hem in de winkel heb aangeschaft kan je vandaag al aan de slag.

• Kruiwagen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:25
Joost1991 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:50:
[...]

Ik heb eerst de game geactiveerd via de serial-code op Steam. Daarna begon hij te downloaden en heb ik hem maar geinstalleerd met de DVD's.

Werkt prima.
Heb jij de retail versie of de pre-order?

• Joost1991
Kruiwagen schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:51:
[...]

Heb jij de retail versie of de pre-order?
Ik heb de retail versie.

Pre-orders via Steam kunnen pas de 12de worden gespeeld... :/

• shoombak
  • Niet online
Afgelopen vrijdag 8000 mensen online, en nu 200.000 :D

Verwijderd

Mag ik de mensen eveb reminden hier eerst de rest van dit draadje door te lezen voordat je vragen gaat stellen?
Pre-order ed. zijn al meerdere malen beantwoord.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2009 11:54 ]

• danielrene
Iemand een idee? Ik heb net COD met steam geregistreerd, en vervolgens ging hij het hele spel downloaden, terwijl ik gewoon 2 dvd's heb,.. die heb ik stop gezet, naar de dvd opnieuw gegaan, en op Play gedrukt, dan krijg ik een schermpje van Steam, Ready to play in approximately 1hour and 21 minutes.

Ik hoef toch helemaal niets te downloaden, heb 2 dvd's...?!

• Joost1991
danielrene schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:54:
Iemand een idee? Ik heb net COD met steam geregistreerd, en vervolgens ging hij het hele spel downloaden, terwijl ik gewoon 2 dvd's heb,.. die heb ik stop gezet, naar de dvd opnieuw gegaan, en op Play gedrukt, dan krijg ik een schermpje van Steam, Ready to play in approximately 1hour and 21 minutes.

Ik hoef toch helemaal niets te downloaden, heb 2 dvd's...?!
Kies de optie Reinstall in het menu van de DVD. Als het goed is gaat hij dan installeren.

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Misschien eerst de 1e DVD erin doen en dan wachten met Steam opstarten tot er naar gevraagd wordt.

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-11 12:49

Brons

Fail!

Luqq schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:50:
Heeuujjjj pakketje door de bus net, installeer nu :) moet alleen over 20 min weg, faal... ;(

edit; trouwens: in het UK boekje staat:

default button: ~ -> Bring up console

:? :? :?
Dat is de zogenaamde developer console. Daar kan je commando's invoeren die je spel aanpassen. Meestal gaat het dan om graphics, toetsen, etc.

Verwijderd

Hoeveel FPS krijgen PC users ingame met alles op Very High & AA op zen hoogst?
Graag specs erbij ^^

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:50:
[...]

Bah, zelfde hier. Post geweest en zat niks tussen van de FRS.
Mag hopen dat er nog een busje langs komt vanmiddag...
Ja achterlijke zooi. En als je cancelt krijg je niet eens je geld terug, volgens mij is dat toch wettelijk verplicht bij koop op afstand.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-11 08:42
Brons schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:56:
[...]
Dat is de zogenaamde developer console. Daar kan je commando's invoeren die je spel aanpassen. Meestal gaat het dan om graphics, toetsen, etc.
Weet ik ;) Het ging er juist om, dat het ontkend werd dat het erin zou zitten..

Verwijderd

Lol het is in het gewoone nieuws zelfs dat cod mw2 heel veeel verkocht word hier in nl.
En natuurlijk omdat het zo'n hype is

Verwijderd

Luqq schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:58:
[...]

Maar is het wel mogelijk de console te openen? Want als het goed is staat in het PC boekje ook iets over splitscreen, en dat lijkt me onmogelijk?

• danielrene
Joost 1991 ;

Bedankt voor je reactie, d.m.v. Reinstall gaat hij het inderdaad vanaf de DVD installeren!

top!

• Joost1991
Luqq schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 11:58:
[...]

Behalve dat ik de optie om dit te activeren nog niet heb gevonden.

Iemand anders al wel?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houd het nuttig en ontopic, geen slowchat of meldingen over je download/activatie dus!

De redactie is benieuwd naar problemen met de PC installatie. Heb jij daar last van? Post hier.