[Philips SPR5540] Wat voor nut heeft het ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:41
Naar aanleiding van dit topic ben ik zelf is op zoek gegaan naar een wat kwalitatief hogere contactdoos.
Nou viel mijn oog op deze philips contactdoos.
In mijn ogen een prima ding, en wat ze vertellen op de website moet het ook een handig ding zijn !
Niet zo zeer om de tentakel achtige vorm, maar meer om het feit dat hij veiliger is als de El Cheapo dingen van de wibra !

Heeft iemand hier ervaring mee ?
Is dit echt een must have voor Home Cinema of Computers ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:29
ik heb zo'n lange stekkerdoos gekocht bij een pc zaak.. doet het na 2-3 jaar nogsteeds goed, lampje brand gewoon nog en er zit een zekeringetje in voor het inslaan van bliksem(geloof ik:P)

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-10 12:52
Alleen al de product omschrijving: Deze netspanningsbeveiliger biedt een vermogen van verschillende voltages. Het apparaat is de meest geavanceerde en complete stroomversterker: de flexibele armen maken van de statische contactdoos een dynamisch elektrisch apparaat.

Hoewel ik al jaren werkzaam ben in de electronica ontwikkeling ben ik toch benieuwd of iemand deze omschrijving kan toelichten/omzetten in normale taal.

Design is anders dan anders, extra functionaliteit moet je net nodig hebben (coax, telefoon)
Het gegooi met termen waar de doelgroep, normale gebruiker niets aan heeft (918 joule/36.000 ampère, V3 Advanced Surge Technology)

Iemand die kennis van electronica heeft nodig raad ik aan om even de datasheet door te lezen.

Ik denk dat er weinig ervaring is (datasheet: 2009-08-13)

Zelf zou ik deze links laten liggen en of bij een bouwmarkt of bij een verlichtingszaak een goed exemplaar kopen. (de goedkoopste laten liggen en een duurdere pakken eventueel met beveiliging (verschil zie je als het goed is direct))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik vind het wel handig dat je er allerlei oversized stekkers in adapters in kunt steken, zonder dat ze in de weg zitten bij de stekker ernaast, zoals bij een normale doos.