Mijn receiver (Onkyo TX SR-607) gaat via HDMI naar beamer. Wellicht domme vraag maar weet iemand of ik nu ook gewoon de coax TV in reciever kan prikken en dat de Onkyo dit via HDMI op de Beamer weergeeft? Of kan dit niet? Ik zoek een mogelijkheid om tv op mijn beamer te kijken (heb geen gewone TV namelijk) en stuit overal op het feit dat er een tuner/receiver tussen moet. Kan die Onkyo dit niet gewoon?? Of persé settopbox ertussen? Ik kijk haast nooit tv dus wil geen digitaal. Voor die ene voetbalwedstrijd ga ik daar niet aan beginnen! Voor films/series staat mijn MacMini via dvi->hdmi naar de receiver en die weer via hdmi naar beamer. Hoe krijg ik nu het beste ook TV op de beamer? Thanks!
Je kunt je tv-signaal NIET vanaf je tv via HDMI doorlussen naar de beamer.
Maar, als je dus 'haast nooit' tv kijkt, dan zou ik hiervoor gewoon een oude videorecorder gebruiken. Die heeft een tv-tuner en vanaf daar ga je met een videosignaal naar je beamer. Voor die ene voetbalwedstrijd lijkt me dat prima werken.
Maar, als je dus 'haast nooit' tv kijkt, dan zou ik hiervoor gewoon een oude videorecorder gebruiken. Die heeft een tv-tuner en vanaf daar ga je met een videosignaal naar je beamer. Voor die ene voetbalwedstrijd lijkt me dat prima werken.
Punctuality is the politeness of kings
Ik dacht dat je daarnet ook al antwoord hebt gehad in een ander topic...???
te weten:
TV analoog via beamer
te weten:
TV analoog via beamer
[ Voor 29% gewijzigd door scenix_ op 09-11-2009 14:16 ]
Ben nieuw hier en zat te twijfelen of ik mijn bericht wel in de juiste categorie had geplaatst. Excuses dus voor dubbele plaatsing maar toch bedankt Dreamscape
In zo'n geval kan je beter een modje van de betreffende fora aanspreken via DM of e-mailAnoniem: 325938 schreef op maandag 09 november 2009 @ 14:37:
Ben nieuw hier en zat te twijfelen of ik mijn bericht wel in de juiste categorie had geplaatst.
Maar in dit geval mag je gewoon verder in je oude topic. Want die stond zeker wel goed aangezien dingen als "tv kijken" en "beamers" onder LCD vallen. Nu snap ik het punt van Audio wel aangezien je het ook over een receiver hebt, maar dat soort dingen blijven lastig
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.