Zoals vele van jullie hier heb ik ook een laptop. Deze werkt prima, maar hij is voor mij te groot. Ik moet hem namelijk elke dag meeslepen en mijn rug is al niet zo goed... Nu zat ik eraan te denken om deze te verkopen, en dan een MBP te kopen. Deze is echter wel 15,4 inch, maar heeft wel alles wat ik wil.
Even de specs van mijn HP:
17 inch (1440 x 900)
Intel C2D P8400 @ 2,2 Ghz
4GB DDR2 800MHz RAM
Intel P45M Chipset
Intel 80GB X25 SSD (Zelf ingezet - origineel is het 2x 250GB HDD 5400rpm)
Seagate 320GB HDD 7200rpm (Ook hier weer er zelf ingezet).
Blu-ray speler
HDMI,eSATA,4x USB,bluetooth, Wifi a/b/g/n,Expresscard slot
OS: Win7 Ultimate OEM 64-bit (Origineel Vista HP 64-bit met sticker ofc)
Hij ziet er nog netjes uit en is altijd met zorg behandeld. Ik heb hem gekocht in maart dit jaar en de bon is uiteraard nog aanwezig.
Nu is de MBP wel een stuk duurder dan de HP. Wel heeft deze iets betere specs dan de HP. (Afgaand op de originele specs dan).
Wat zouden jullie doen? Ik heb mijn laptop nodig voor school en ik kan dus niet zonder.
Bedankt
.
Eldariel
Even de specs van mijn HP:
17 inch (1440 x 900)
Intel C2D P8400 @ 2,2 Ghz
4GB DDR2 800MHz RAM
Intel P45M Chipset
Intel 80GB X25 SSD (Zelf ingezet - origineel is het 2x 250GB HDD 5400rpm)
Seagate 320GB HDD 7200rpm (Ook hier weer er zelf ingezet).
Blu-ray speler
HDMI,eSATA,4x USB,bluetooth, Wifi a/b/g/n,Expresscard slot
OS: Win7 Ultimate OEM 64-bit (Origineel Vista HP 64-bit met sticker ofc)
Hij ziet er nog netjes uit en is altijd met zorg behandeld. Ik heb hem gekocht in maart dit jaar en de bon is uiteraard nog aanwezig.
Nu is de MBP wel een stuk duurder dan de HP. Wel heeft deze iets betere specs dan de HP. (Afgaand op de originele specs dan).
Wat zouden jullie doen? Ik heb mijn laptop nodig voor school en ik kan dus niet zonder.
Bedankt
Eldariel
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell