Nieuwe oordopjes voor iPhone

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maties
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 20:35
Hallo allemaal,

Ik heb nu een iPhone 3G met de standaard oordopjes. Die bevallen me eigenlijk niet zo goed, ze blijven niet echt goed zitten en het geluid kan ook beter.
Dus wil ik nieuwe in-ear oordopjes kopen voor rond de 70 euro. Het probleem is dat ik echt helemaal niks van oordopjes weet... Zouden jullie mij willen helpen met een keuze maken?
Ik zoek dus in-ear oordopjes voor rond de 70 euro. En als het kan (is geen must) met microfoon en opnemen/ophangen knop.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 15:47
Welkom op GoT :P
Heb je zelf ook al wat rond gekeken? Gebruik bijvoorbeeld de pricewatch van Tweakers...Dan krijg je o.a. deze pricewatch: Sennheiser MM 50 iPhone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Heb je al eens bij Apple gekeken of ze rekening hebben gehouden met mensen zoals jij? :P
http://store.apple.com/us/product/MA850?mco=MTM3NTI0NjY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 18:01

page404

Website says no

en anders doe je jezelf gewoon veel plezier met een paar Sennheiser CX-300's of CX-400's. Geen opneemknop, microfoon of Apple-wit, maar prima geluid voor weinig geld :)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

kijk ook eens bij Ultimate Ears, super geluid en een opneem en ophang knop + microfoon. Deze zijn ook iphone compatible

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:04
Aloys schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:13:
Heb je al eens bij Apple gekeken of ze rekening hebben gehouden met mensen zoals jij? :P
http://store.apple.com/us/product/MA850?mco=MTM3NTI0NjY
Apple oordopjes zijn veel te duur voor de kwaliteit die ze leveren. Voor dat geld leveren andere merken oordopjes die veel beter klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Headset voor de iPhone mag in 3i.

Vihaio schreef op maandag 09 november 2009 @ 01:30:
[...]

Apple oordopjes zijn veel te duur voor de kwaliteit die ze leveren. Voor dat geld leveren andere merken oordopjes die veel beter klinken.
Dan ben ik toch wel nieuwsgierig naar voorbeelden. Voor zover ik weet, komen de in-ears van Apple vrij goed uit de test qua prijs/kwaliteit verhouding :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 14:23
De dopjes van v-moda schijnen erg goed te zijn. Beter dan de in-ears van Apple.

Is alleen wel iets duurder, zoals deze V-Moda Vibe. [Review]

[ Voor 5% gewijzigd door Marcusso op 09-11-2009 09:57 ]

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Vihaio schreef op maandag 09 november 2009 @ 01:30:
[...]

Als je het over de geluidskwaliteit hebt is dat puur persoonlijk. Ik heb de apple in-ears gekocht voor EUR 70,-. Na reviews gelezen te hebben op oa headhifi ben ik tot een shortlist gekomen waar deze opstonden. Ik had op die shortlist 5 verschillen in-ears staan tussen de EUR 70 en EUR 120. Ik kon er in de apple store 2 (de apple en de v-moda) beluisteren, en een van sennheiser die ik niet op mijn shortlist had staan. Ik persoonlijk vond de apple het beste geluid hebben. En waren van mijn shortlist ook nog het goedkoopst. Ik vond het jammer dat ik de ultimate-ears niet heb kunnen beluisteren, die stonden bovenaan mijn lijstje.

Over de bouwkwaliteit kan ik niks zeggen, ze voelen wat fragiel aan, maar dat deden de anderen die ik in de hand heb gehad ook. Ik heb ze een week gebruikt, en sindsdien niet meer, en ze gaan waarschijnlijk pas volgende vakantie weer gebruikt worden.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 21:28
Kijk eens in dit topic

Ik ben momenteel ook op zoek en heb nu de Klipsch bovenaan mijn lijstje staan....

[ Voor 34% gewijzigd door A3-D op 09-11-2009 10:13 ]

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Pagina: 1