Ik zit na te denken over een nieuw systeem. Ik gebruik het systeem o.a. voor regulier internet / office werkzaamheden en videobewerking. In nabije toekomst van plan een HD camera te kopen dus daar wil ik rekening mee houden.
Ik ben geen 'gamer' maar wanneer ik voor een paar tientjes een geschikter 'game' systeem kan hebben dan wil ik dat.
Ik heb de volgende configuratie samengesteld:
Moederboard: Asrock P55 Extreme s1156
Processor: Intel Quad Core i5 750
Geheugen: Crucial DDR3 1333MHz 4GB Kit
Hard disk 1: WD Caviar Black 500GB 32MB (SATAII)
Hard disk 2: WD Caviar Green 1TB 32MB
Video kaart: Club3D 4670 1GB DDR3 HDMI
Ik heb geen ervaring met het samenstellen van een systeem. Daarom sta ik open voor goeie tips. Ben benieuwd of ik onlogische combinaties van componenten gebruik, bepaalde componenten onnodig zwaar zijn of juist voor een 'beetje meer geld' een flinke stap verder kan maken .
Vraag over video kaart: Kan deze naast een scherm van 1920x1200 ook nog een extra scherm van 1280x1024 aansturen? Het grote scherm moet via DVI of HDMI en extra scherm via VGA: Is het dan mogelijk om het 1280x1024 scherm als bureablad uitbreiding dienen (zoals bij laptops)?
Alvast bedankt voor reacties
Groeten,
Gert
Ik ben geen 'gamer' maar wanneer ik voor een paar tientjes een geschikter 'game' systeem kan hebben dan wil ik dat.
Ik heb de volgende configuratie samengesteld:
Moederboard: Asrock P55 Extreme s1156
Processor: Intel Quad Core i5 750
Geheugen: Crucial DDR3 1333MHz 4GB Kit
Hard disk 1: WD Caviar Black 500GB 32MB (SATAII)
Hard disk 2: WD Caviar Green 1TB 32MB
Video kaart: Club3D 4670 1GB DDR3 HDMI
Ik heb geen ervaring met het samenstellen van een systeem. Daarom sta ik open voor goeie tips. Ben benieuwd of ik onlogische combinaties van componenten gebruik, bepaalde componenten onnodig zwaar zijn of juist voor een 'beetje meer geld' een flinke stap verder kan maken .
Vraag over video kaart: Kan deze naast een scherm van 1920x1200 ook nog een extra scherm van 1280x1024 aansturen? Het grote scherm moet via DVI of HDMI en extra scherm via VGA: Is het dan mogelijk om het 1280x1024 scherm als bureablad uitbreiding dienen (zoals bij laptops)?
Alvast bedankt voor reacties
Groeten,
Gert