Ik heb momenteel een MSI 2900XT game edition met 512mb, maar deze krijg ik maar niet aan de praat op mijn PC. Ik wou graag een andere videokaart, welke videokaart zouden jullie mij aanbevelen, ik hoef niet een super videokaart, hij moet betaalbaar zijn. En moet niet al te veel stroom verbruiken.
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?
Advies vragen over een videokaart kan best, maar we verwachten wel van degene dat vraagt dat hij/zij ten eerste zijn specificaties post, meld wat voor eisen er zijn en wat hij/zij zelf al gevonden heeft.
Een videokaart uitzoeken is iets wat je in eerste instantie zelf kunt.
Neem bovenstaande document eens door.
Later kun je altijd weer een topic maken waarin je duidelijk je systeem vermeld, wat je eisen zijn die je aan de kaart stelt incl budget, en wat voor kaartje je al gevonden hebt die aan je eisen voldoen en waar je over twijfelt. Dan kun je namelijk gerichte vragen stellen, en dan krijg je ook antwoorden waar je echt wat aan hebt.
Advies vragen over een videokaart kan best, maar we verwachten wel van degene dat vraagt dat hij/zij ten eerste zijn specificaties post, meld wat voor eisen er zijn en wat hij/zij zelf al gevonden heeft.
Een videokaart uitzoeken is iets wat je in eerste instantie zelf kunt.
Neem bovenstaande document eens door.
Later kun je altijd weer een topic maken waarin je duidelijk je systeem vermeld, wat je eisen zijn die je aan de kaart stelt incl budget, en wat voor kaartje je al gevonden hebt die aan je eisen voldoen en waar je over twijfelt. Dan kun je namelijk gerichte vragen stellen, en dan krijg je ook antwoorden waar je echt wat aan hebt.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.
![]()