merk laptop is :HP PAVILION DV5000
eerst had ik windows xp prof
nu windows7 ultimate 32 bits
het is zo ik had windows xp prof op mijn laptop en ik wouw windows 7 instaleren erop maar daarvoor voordat ik windows 7 had geinstalleerd kon ik mett een spesiale kabel van mijn laptop naar mijn tv in scard aansluitin pluggen en toen kon ik gewoon mijn laptop delen met mijn tv dus 2 beeldscherm waarvan mijn laptop de hoofdscherm was en mijn tv een lege scherm was alleen maar met de achtergrond van mijn laptop en daar kon ik mijn films die ik wouw kijken gewoon slepen en klaar .
maar nu heb ik een windows7 ultimate 32 bit op staan en ik probeer het zelfde wat ik eerder ddeet toen ik windows xp prof had en het gaat niet en ale drivers van mijn laptop di is allemaal geinstalleerd en ze werken prima vindt ik maar natuurlijk is ales nieuw maar om dat allemaal teweten te komen moet je zelf gaan zoeken en als je niet uit komt vragen stellen en dat ben ik aan het doen nu ,vragen om hulp wie de zelfde probleem had en het is opgelost of di mij kan helpen en als er iemand is die presies weet hoe het moet vraag ik ook om mij te helpen astublief ik hoop dat dit allemaal een beetje specifiek is
alvast bedank