Toon posts:

broery35 hulp nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views

Verwijderd

Topicstarter
:*) :*) hey jongens sorry hoor dat het niet ging zo als jullie willen ik dacht mechien iets kort was genoeg dus niet ok .
merk laptop is :HP PAVILION DV5000

eerst had ik windows xp prof

nu windows7 ultimate 32 bits

het is zo ik had windows xp prof op mijn laptop en ik wouw windows 7 instaleren erop maar daarvoor voordat ik windows 7 had geinstalleerd kon ik mett een spesiale kabel van mijn laptop naar mijn tv in scard aansluitin pluggen en toen kon ik gewoon mijn laptop delen met mijn tv dus 2 beeldscherm waarvan mijn laptop de hoofdscherm was en mijn tv een lege scherm was alleen maar met de achtergrond van mijn laptop en daar kon ik mijn films die ik wouw kijken gewoon slepen en klaar .
maar nu heb ik een windows7 ultimate 32 bit op staan en ik probeer het zelfde wat ik eerder ddeet toen ik windows xp prof had en het gaat niet en ale drivers van mijn laptop di is allemaal geinstalleerd en ze werken prima vindt ik maar natuurlijk is ales nieuw maar om dat allemaal teweten te komen moet je zelf gaan zoeken en als je niet uit komt vragen stellen en dat ben ik aan het doen nu ,vragen om hulp wie de zelfde probleem had en het is opgelost of di mij kan helpen en als er iemand is die presies weet hoe het moet vraag ik ook om mij te helpen astublief ik hoop dat dit allemaal een beetje specifiek is

alvast bedank ;)

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-05 23:45
Onvoorstelbaar. Als je eerst je zinnen eens voorziet van leestekens, dan wil ik nog wel over de spelfouten heen lezen. Maar zo kan ik hier niets mee beginnen.

EDIT: Kan er niets eens uihalen wat je nu eigenlijk bedoeld. Omschrijf het eens in wat kortere zinnen.

[ Voor 25% gewijzigd door 50Miles op 07-11-2009 19:43 ]

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Verwijderd

wat ik er uit kan begrijpen is dat ts met win7 zijn tv als 2de beeldscherm wil gebruiken, zoals hij eerst ook met windows xp deed. maar voor de rest :S:S

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-05 20:04

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Ik kan er ook geen chocolade van maken, ik wil je best helpen maar doe dan wel even wat aan de bericht zeg.

Signature

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:56

Matis

Rubber Rocket

Als ik deze TS combineer met probleem dan lijkt het idd dat TS wil wat DanielV schrijft.

Echter missen we nog veel te veel info, voordat we hem kunnen helpen.

Ook het ontbreken van leestekens is niet echt prettig.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hier is echt geen chocola van te maken. Neem dion_b in "probleem" nog eens door. In het kort, als je een topic opent, formuleer duidelijk waar het om gaat, bedenk een heldere titel en geef aan wat je zelf hebt gedaan en waar je nu tegenaanloopt :)

Dit topic ga ik in elk geval sluiten, want op deze manier kunnen we er helaas niet veel mee.

[ Voor 5% gewijzigd door TERW_DAN op 07-11-2009 20:01 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.