Toon posts:

probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 234 views

Verwijderd

Topicstarter
hoi,ik heb een probleem hier ik heb nu windows 7 op mijn laptop geinstaleerd en nu sluit ik een verbindings kabel naar mijn tv net als vroeger om fim te kijken en verder door werken of iets anders op mijn laptop .
maar nu gebeurd het niet nu lukt het mij niet of meschien weet ik nog niet hoe het moet om het te laten werken zoals het moet zou iemand di dat wel kan of weet mij kunnen helpen astuublief

alvast bedankt ;)

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 16:58

Patjeee

Ik woon in Boston MA

1 , je geeft geen specificaties of wat dan ook van je laptop
2 , wat een baggertitel
Modbreak:Nee, dit is dan wel een goede reactie :?

Behulpzaam ben je hier wel, probeer ook eens vriendelijk te zijn...

je hebt dus net windows 7 erop gegooid --> drivers installeren ;)

[ Voor 29% gewijzigd door dion_b op 07-11-2009 18:10 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

broery35 welkom op GoT :)

Helaas moet ik Patjee inhoudelijk gelijk geven. We zijn hier niet helderziend en kunnen dus allerminst raden wat er aan de hand is als je niet aangeeft wat voor laptop je hebt (met name welke VGA chip erop zit en welke uitgangen), welke drivers je hiervoor had onder je vorige OS (welke?) en nu draait (en trouwens of het gaat om 32b of 64b Windows 7), en exact wat er nu gebeurt (dat het niet doet wat je wil is duidelijk, maar wat dan exact wel (geen beeld, ander beeld, clone beeld...) meld je niet.

Tenslotte is het op GoT de bedoeling dat je zelf doet wat je kunt voor je een topic opent. Kom je er niet uit, dan mag je zeker een topic openen, maar doe dan de moeite om aan te geven exact waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen wel vond (links!), wat je aan de hand daarvan geprobeerd hebt, wat er gebeurde en tenslotte hoe je dan verder gegaan bent.

Aangezien er echt niets staat in deze topicstart waar een ander wat mee kan gaat dit topic dicht. Ik zou je aanraden om wat ik hierboven beschreven heb zelf te proberen. Kom je er niet uit, dan mag je zeker een topic openen, maar wees dan echt volledig, anders kunnen wij je met de beste wil in de wereld niet helpen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.