[PW]Kan shops niet vinden bij toevoegen prijzen?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
De laatste keer dat ik een prijs heb toegevoegd is heel erg lang geleden, maar ik kwam nu een leuk moederbordje tegen, welke niet in de pricewatch vertegenwoordigd is.

Op 31 oktober heb ik het moederbordje toegevoegd aan de pricewatch en een week later is deze hier toegevoegd: pricewatch: MSI IM-GM45. Duurt een beetje lang, maar een mens kan het maar druk hebben, nietwaar?

Wat ik echter vreemd vind, is dat als ik prijzen wil toevoegen, bijna alle winkels hun prijzen hebben gelocked (lekker handig maar niet heus), en dat er maar erg weinig winkels te kiezen zijn. De andere winkels waar ik het bordje kan vinden zoals bijvoorbeeld hardware.nl, staan niet in de lijst. Wil ik een winkel toevoegen, zoals hardware.nl, dan krijg ik de melding dat de winkel reeds bestaat. Ik zie ook shopreviews.. Hoe kan ik in hemelsnaam zorgen dat er een prijs verschijnt?

Afbeeldingslocatie: http://files.hongens.nl/2009/11/07/pricewatch.png

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volgens mij legt het tekstje onder de in je screenshot openstaande drop-down het een en ander uit.

Niet elke winkel is opgenomen in de Pricewatch omdat hiervoor een abonnement afgesloten moet worden, veel kleine shops hebben een te kleine winstmarge om het PW-abonnement af te kunnen sluiten.
Het toevoegen van prijzen is slechts mogelijk bij winkels die een PriceWatch Manager abonnement hebben en alleen indien deze winkel de functie niet heeft uitgeschakeld. Als een winkel niet in de lijst met mogelijkheden staat, is deze ofwel geen klant of heeft de shop deze functie geblokkeerd.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Oh duh, dat heb ik niet eens gelezen.. Ik ben niet anders gewend dat de pricewatch voor ons tweakers is, en niet voor de winkels (dus dat wij iedere winkel toevoegen die er maar bestaat). Beetje jammer dat het zo werkt, als je de goedkoopste prijs wilt voor een product moet je dus tegenwoordig googlen in plaats van de oude vertrouwde tweakers pricewatch gebruiken :(

Vroegah was alles beter ;)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Er zijn inderdaad meer users die meer prijzen in de PW hadden gewild: Prijsvermeldingen van niet-klanten Pricewatch

Verder is er anders altijd nog de Hardware.info Prijsvergelijker die wel alle shops bevat.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie inderdaad de link die Wiethoofd geeft voor info over prijsvermeldingen :) Houden we het centraal daar, doe ik deze dicht.

Dit topic is gesloten.