Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DM-functie uit > DM-notificaties naar nooit niet bij tblog?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Nu m'n DM-mogelijkheid is uitgezet controleerde ik net even m'n Notificaties, waar ik deze op Direct Message had staan zijn deze nu automatisch naar 'Nooit' gezet. Kijk ik echter bij m'n Tweakblogbeheer dan staat deze nog wel op 'Direct Message'.

Als je dus wel notificaties wilt ontvangen deze standaard naar 'e-mail' zetten als ze op DM stonden en graag bij de Tweakblogbeheer gelijktrekken aan die in je Notificaties.

Mijn DM-rechten zijn me ontnomen, misschien dat dit mee te nemen valt bij de Vraag & Aanbod, hier staat nu: Om een direct message te sturen dien je deze mogelijkheid aan te zetten in je voorkeuren op het forum, wat dus onmogelijk is.

E-mail linkje Push Message oude-layout En in navolging van Reactie pushmessage moderator komt in uitgeschakelde DM deze levert (in de oude layout) bij een Push Message een niet werkende email-link op zodra Direct Messaging uit staat:

[ Voor 11% gewijzigd door Wiethoofd op 06-11-2009 02:47 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

mja, een DM-ban is natuurlijk wel een uitzonderlijke situatie. iig niet iets waar we actief nog ondersteuning aan gaan verlenen als het bugs oplevert...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.