Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Reactie pushmessage moderator komt in uitgeschakelde DM

Pagina: 1
Acties:
  • 650 views

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb in Maart een Pushmessage gehad van Hlpdsk omtrent iets.

Daarop heb ik hem een reactie gestuurd.

Zojuist heb ik DM geaktiveerd omdat ik een user iets wil sturen. Echter zie ik dat Hlpdsk op 22 Maart een reply op mijn reactie heeft gestuurd maar deze is naar DM gestuurd, echter die stond uitgeschakeld.

Misschien op letten dat als een moderator een reactie terug stuurt dat het per mail gaat en niet per DM als de gebruiker DM heeft uit staan ?

Had hlpdsk graag een reactie terug gegeven maar nu is dat oude koeien uit de sloot halen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als alle berichten van hlpdsk automatisch een pushmessage werden zou ik een aantal hele vreemde pushmessages hebben. Je reactie gaat via DM wat, je hebt op zich wel gelijjk dat dit vreemd is, misschien een grote waarschuwing erbij ofzo dat je reacties niet kan lezen omdat het uit staat.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik denk eerder dat dit een klein bugje is, of jij had die reactie niet moeten kunnen geven met DM uit, of je had wel die notificatie moeten zien omdat het een reactie op een PM was.

• Capo
  • Niet online
Kan deze naar Lieve devvers verplaatst worden ?

Iets klopt er niet qua communicatie, ik had idd of geen reactie mogen kunnen geven of de pushmessage had niet naar DM mogen gaan maar had naar mail gemoeten of iets.

[ Voor 25% gewijzigd door Capo op 31-10-2009 10:09 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lieve Adjes -> Lieve Devvers , al vraag ik me af of hier wel zo simpel een oplossing voor te verzinnen is.

[ Voor 10% gewijzigd door moto-moi op 31-10-2009 11:11 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
moto-moi schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:11:
Lieve Adjes -> Lieve Devvers , al vraag ik me af of hier wel zo simpel een oplossing voor te verzinnen is.
Waarom?
Controle of DM uitstaat, zoja -> Mail 8)7

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:25

SmartDoDo

Woeptiedoe

moto-moi schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:11:
al vraag ik me af of hier wel zo simpel een oplossing voor te verzinnen is.
Zou de reactie van de moderator als PM kunnen worden verstuurd ipv als DM? Dus zolang de discussie als PM is gestart, dat de reactie van de kant van de moderator altijd als PM wordt verwerkt.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mailen is niet logisch vanuit ons oogpunt.
SmartDoDo schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:16:
[...]
Zou de reactie van de moderator als PM kunnen worden verstuurd ipv als DM? Dus zolang de discussie als PM is gestart, dat de reactie van de kant van de moderator altijd als PM wordt verwerkt.
Mjah, persoonlijk lijkt me dat nogal storend, maargoed, daar mag crisp zich eens over buigen, da's de enige die weet hoe die forumcode inelkaar gefrot is :P

[ Voor 84% gewijzigd door moto-moi op 31-10-2009 11:18 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt mij simpeler en logischer om de reply-mogelijkheid te blokkeren als je zelf DM uit hebt staan.

Intentionally left blank

• Capo
  • Niet online
Misschien handig om in het laatste geval in iedergeval te zorgen dat de moderator zijn/haar mail adres vermeld word in de pushmessage ? Dan kan men evt. nog vragen stellen of een discussie starten ipv he tin Lieve adjes te gaan posten etc.

Verwijderd

crisp schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:38:
Het lijkt mij simpeler en logischer om de reply-mogelijkheid te blokkeren als je zelf DM uit hebt staan.
Idd :)

Wbt mailadres: wil je in zo'n geval toch een reactie geven dan is in het profiel van moderators volgens mij altijd wel een emailadres te vinden. En 9 van 10 keer zijn ze zo logisch als moderatornick at tweakers dot net.

• Capo
  • Niet online
Is ook wel maar dan moet je er naar gaan zoeken, en dat logisch kan zijn is ook zo, maar het is wel zo netjes om te vermelden " Indien je nog vragen hebt kun je mailen op blablablbala"

Verwijderd

DM is wel veel sneller dan mail :)

• Capo
  • Niet online
DM/PM op diverse forums, meeste hebben meerdere mail adressen, Messenger, ICQ, etc. etc.

Oftewel genoeg wegen naar Rome, mijn DM staat terug uit om die reden :)

Dus er zijn gebruikers die het NIET gebruiken, ook daar moet op geanticipeerd worden.

Verwijderd

Veel sturing verloopt nou eenmaal via PM. Ook met DM uit kun je PM's ontvangen. Een reply via DM is logisch, maar het is idd onlogisch dat die mogelijkheid bestaat als je de DM-functionaliteit uit hebt staan.

Je bent wel een redelijke uitzondering door het uit hebben staan van DM. Dat is je keuze uiteraard maar imo moet je dan ook accepteren dat je in je mogelijkheden beperkt wordt wbt antwoorden. En imo is het ook best veel gevraagd om het zo te coden dat die mensen automatisch worden voorzien van het mailadres van de moderator in kwestie. We zijn toch tweakers. En tweakers zijn niet voor 1 gat te vangen. Het vinden van het profiel en dus het mailadres van de moderator is een paar muisklikken. Goed, via DM reageren kan dan niet (meer), maar een paar seconden steken in het vinden van het mailadres is imo ook niet onoverkomelijk. Het is aan de devvers of ze het die uitzonderingssituatie gerechtvaardigd vinden om daar extra functionaliteit voor de bouwen.

• Capo
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:41:
We zijn toch tweakers. En tweakers zijn niet voor 1 gat te vangen. Het vinden van het profiel en dus het mailadres van de moderator is een paar muisklikken. Goed, via DM reageren kan dan niet (meer), maar een paar seconden steken in het vinden van het mailadres is imo ook niet onoverkomelijk. Het is aan de devvers of ze het die uitzonderingssituatie gerechtvaardigd vinden om daar extra functionaliteit voor de bouwen.
Het gaat er ook niet om of de tweakers dat kunnen ;) Bedoel iedereen op GoT is muizig genoeg om eea uit te vinden of te achterhalen.

Maar als men toch bezig gaat om het te wijzigen, maak het dan zo gebruiksvriendelijk mogelijk.

(Andere kant, als men een mail adres moeten op zoeken, hebben ze nog even de tijd om hun " heet" hoofd af te laten koelen en normale reactie te geven :+ )

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Als de verstuurder van een pushmessage zijn emailadres publiek toegankelijk heeft staan dan wordt 'ie al vermeld onder de pushmessage.

Ik heb het even nagekeken in de code, maar dit lijkt puur op een bugje. In feite zou er geen reply-mogelijkheid mogen zijn als je zelf geen DM aan hebt staan.

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Fixed in SVN

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.