My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Iets klopt er niet qua communicatie, ik had idd of geen reactie mogen kunnen geven of de pushmessage had niet naar DM mogen gaan maar had naar mail gemoeten of iets.
[ Voor 25% gewijzigd door Capo op 31-10-2009 10:09 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
[ Voor 10% gewijzigd door moto-moi op 31-10-2009 11:11 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Waarom?moto-moi schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:11:
Lieve Adjes -> Lieve Devvers , al vraag ik me af of hier wel zo simpel een oplossing voor te verzinnen is.
Controle of DM uitstaat, zoja -> Mail
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Zou de reactie van de moderator als PM kunnen worden verstuurd ipv als DM? Dus zolang de discussie als PM is gestart, dat de reactie van de kant van de moderator altijd als PM wordt verwerkt.moto-moi schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:11:
al vraag ik me af of hier wel zo simpel een oplossing voor te verzinnen is.
Mjah, persoonlijk lijkt me dat nogal storend, maargoed, daar mag crisp zich eens over buigen, da's de enige die weet hoe die forumcode inelkaar gefrot isSmartDoDo schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:16:
[...]
Zou de reactie van de moderator als PM kunnen worden verstuurd ipv als DM? Dus zolang de discussie als PM is gestart, dat de reactie van de kant van de moderator altijd als PM wordt verwerkt.
[ Voor 84% gewijzigd door moto-moi op 31-10-2009 11:18 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Intentionally left blank
Verwijderd
Iddcrisp schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:38:
Het lijkt mij simpeler en logischer om de reply-mogelijkheid te blokkeren als je zelf DM uit hebt staan.
Wbt mailadres: wil je in zo'n geval toch een reactie geven dan is in het profiel van moderators volgens mij altijd wel een emailadres te vinden. En 9 van 10 keer zijn ze zo logisch als moderatornick at tweakers dot net.
Oftewel genoeg wegen naar Rome, mijn DM staat terug uit om die reden
Dus er zijn gebruikers die het NIET gebruiken, ook daar moet op geanticipeerd worden.
Verwijderd
Je bent wel een redelijke uitzondering door het uit hebben staan van DM. Dat is je keuze uiteraard maar imo moet je dan ook accepteren dat je in je mogelijkheden beperkt wordt wbt antwoorden. En imo is het ook best veel gevraagd om het zo te coden dat die mensen automatisch worden voorzien van het mailadres van de moderator in kwestie. We zijn toch tweakers. En tweakers zijn niet voor 1 gat te vangen. Het vinden van het profiel en dus het mailadres van de moderator is een paar muisklikken. Goed, via DM reageren kan dan niet (meer), maar een paar seconden steken in het vinden van het mailadres is imo ook niet onoverkomelijk. Het is aan de devvers of ze het die uitzonderingssituatie gerechtvaardigd vinden om daar extra functionaliteit voor de bouwen.
Het gaat er ook niet om of de tweakers dat kunnenVerwijderd schreef op maandag 02 november 2009 @ 10:41:
We zijn toch tweakers. En tweakers zijn niet voor 1 gat te vangen. Het vinden van het profiel en dus het mailadres van de moderator is een paar muisklikken. Goed, via DM reageren kan dan niet (meer), maar een paar seconden steken in het vinden van het mailadres is imo ook niet onoverkomelijk. Het is aan de devvers of ze het die uitzonderingssituatie gerechtvaardigd vinden om daar extra functionaliteit voor de bouwen.
Maar als men toch bezig gaat om het te wijzigen, maak het dan zo gebruiksvriendelijk mogelijk.
(Andere kant, als men een mail adres moeten op zoeken, hebben ze nog even de tijd om hun " heet" hoofd af te laten koelen en normale reactie te geven
Ik heb het even nagekeken in de code, maar dit lijkt puur op een bugje. In feite zou er geen reply-mogelijkheid mogen zijn als je zelf geen DM aan hebt staan.
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()