Torrents slopen internetverbinding, modems toewijzen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik heb het bekende probleem dat het tijdens van downloaden torrents mijn internet super traag is. Dit is nu al een maandje of zes. Ik kan gewoon niet downloaden en mijn mail checken tegelijkertijd. Ik heb niets veranderd aan instellingen of wat dan ook, hiervoor was de verbinding goed. Sinds vandaag ben ik bezig om dit probleem te fixen. Maxconnections omlaag brengen help nauwelijks.

Bitlord v1.1
Router: Sweex LW050v2
WLAN: Intel Pro/Wireless 3945 ABG
LAN: Broadcom NetLink Gigabit Ethernet
Systeem: Acer Aspire 5920 met Vista (zsm Windows7)
Heb sinds vandaag op beide Lan en Wlan port forwarding ingesteld.

Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?

Internet op andere pc's in het netwerk is verder prima tijdens het downloaden.

Wat ik me afvroeg of de mogelijkheid bestaat om de twee modems in mijn laptop te kunnen toewijzen op specifieke programma's op mijn laptop, de één voor Bitlord, de andere voor Firefox?
En zou dit ook het probleem van traag internet kunnen oplossen?

Alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurd er als je de upload op 35 kB/s zet ?

Misschien dat je 'n andere torrent client moet proberen zoals uTorrent ? Klein en simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Probeer inderdaad eens een andere client maar schroef ook meteen het maximale aantal verbindingen/connecties omlaag.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Upload staat op 6 kB/s
Maar zal uTorrent maar eens proberen!
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vhond
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Waarom heb je in h*m*ls naam meerdere modems in je computer, je kan ook per protocol een andere verbinding nemen: een voor http, een voor ftp, een voor news, een voor irc, een voor torrents, etcetera...

; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 14:17
Ik denk dat hier een denkfout gemaakt word.het zijn waarschijnlijk 2 verschillende netwerk types:bedraad en draadloos.heb namelijk nog nooit 2 modems in een laptop gezien.Aan de ts,wat voor modem zit er voor de sweex router?en heb je een andere router waar je dit op kan proberen.Kan best zijn dat de sweex het helemaal niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
Bekijk mijn topic eens; inmiddels is mijn probleem iig opgelost, misschien kun je hier wat vinden wat wel past??

[XP] Bij torrentverkeer NIET kunnen internetten
Pagina: 1