Hallo!
Ik heb het bekende probleem dat het tijdens van downloaden torrents mijn internet super traag is. Dit is nu al een maandje of zes. Ik kan gewoon niet downloaden en mijn mail checken tegelijkertijd. Ik heb niets veranderd aan instellingen of wat dan ook, hiervoor was de verbinding goed. Sinds vandaag ben ik bezig om dit probleem te fixen. Maxconnections omlaag brengen help nauwelijks.
Bitlord v1.1
Router: Sweex LW050v2
WLAN: Intel Pro/Wireless 3945 ABG
LAN: Broadcom NetLink Gigabit Ethernet
Systeem: Acer Aspire 5920 met Vista (zsm Windows7)
Heb sinds vandaag op beide Lan en Wlan port forwarding ingesteld.
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?
Internet op andere pc's in het netwerk is verder prima tijdens het downloaden.
Wat ik me afvroeg of de mogelijkheid bestaat om de twee modems in mijn laptop te kunnen toewijzen op specifieke programma's op mijn laptop, de één voor Bitlord, de andere voor Firefox?
En zou dit ook het probleem van traag internet kunnen oplossen?
Alvast bedankt
Ik heb het bekende probleem dat het tijdens van downloaden torrents mijn internet super traag is. Dit is nu al een maandje of zes. Ik kan gewoon niet downloaden en mijn mail checken tegelijkertijd. Ik heb niets veranderd aan instellingen of wat dan ook, hiervoor was de verbinding goed. Sinds vandaag ben ik bezig om dit probleem te fixen. Maxconnections omlaag brengen help nauwelijks.
Bitlord v1.1
Router: Sweex LW050v2
WLAN: Intel Pro/Wireless 3945 ABG
LAN: Broadcom NetLink Gigabit Ethernet
Systeem: Acer Aspire 5920 met Vista (zsm Windows7)
Heb sinds vandaag op beide Lan en Wlan port forwarding ingesteld.
Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem?
Internet op andere pc's in het netwerk is verder prima tijdens het downloaden.
Wat ik me afvroeg of de mogelijkheid bestaat om de twee modems in mijn laptop te kunnen toewijzen op specifieke programma's op mijn laptop, de één voor Bitlord, de andere voor Firefox?
En zou dit ook het probleem van traag internet kunnen oplossen?
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2009 17:16 ]