Hallo,
Ik heb al een tijdje een heel vreemd probleem. Ik heb uTorrent en zo gauw ik aan het leechen of seeden ben is het raak. Ik heb geen verbinding meer over. Is me bekend voorgekomen. Dus ik aan het proberen
1. Connecties lager gezet (werkte deels; ik haalde snellere downloadsnelheden)
25 download connecties / 3 upload connecties
2. DHT & uPNP uitgezet (werkte niet)
3. Planner inschakelen (werkte wel, downloadsnelheid ging omlaag / echter heb ik niet kunnen internetten)
Planner instellingen: max download 120kb max upload 10kb
Na al die acties zat ik te denken. Hoe kan dit? Normaal gesproken (heb hetzelfde gehad bij een vriend met zijn pc) zou dit veel moeten oplossen. Echter bij mij niet!
Specs:
Samsung NC10 (Atom N270, 1GB ram, 160GB hdd)
Atheros AR5007EG netwerkkaart
Hetnet 1,5mbit download / 0,25mbit upload
Opstelling
Hetnet (Modem: Speedtouch 546i) --kabeltje--> WRT54GL (met DD-WRT) --draadloos--> Mijn netbook
Ik heb al een tijdje een heel vreemd probleem. Ik heb uTorrent en zo gauw ik aan het leechen of seeden ben is het raak. Ik heb geen verbinding meer over. Is me bekend voorgekomen. Dus ik aan het proberen
1. Connecties lager gezet (werkte deels; ik haalde snellere downloadsnelheden)
25 download connecties / 3 upload connecties
2. DHT & uPNP uitgezet (werkte niet)
3. Planner inschakelen (werkte wel, downloadsnelheid ging omlaag / echter heb ik niet kunnen internetten)
Planner instellingen: max download 120kb max upload 10kb
Na al die acties zat ik te denken. Hoe kan dit? Normaal gesproken (heb hetzelfde gehad bij een vriend met zijn pc) zou dit veel moeten oplossen. Echter bij mij niet!
Specs:
Samsung NC10 (Atom N270, 1GB ram, 160GB hdd)
Atheros AR5007EG netwerkkaart
Hetnet 1,5mbit download / 0,25mbit upload
Opstelling
Hetnet (Modem: Speedtouch 546i) --kabeltje--> WRT54GL (met DD-WRT) --draadloos--> Mijn netbook