Verwijderd

Topicstarter
Zijn de merken phillips en aristona technisch identiek met slechts een ander merkje erop? Of zijn er meer verschillen? In dit geval m.b.t. standalone DVD spelers.

Ik wil namelijk een DVD speler kopen (specifiek om divx/xvid met .srt subtitles af te spelen) en ik hoor veel goede verhalen over Phillips spelers maar die vind ik wat duur. Aristona's zijn goedkoper.

PS Ik heb deze vraag ook in dit in dit topic (Beste standalone dvd speler voor divx en subtitle files) gestelt. maar daar wordt de vraag denk ik ondergesneeuwd door de rest van de posts.

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-01 14:34

V3g3ta

Fueled by Games!

Zover ik weet is Aristona het goedkopere merk van Philips. Of ze verder identiek zijn durf ik niet te zeggen. In het verleden zijn er wel producten geweest die identiek waren aan Philips producten, maar dan met een Aristona sticker.

Welk model wil je gaan kopen?

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:48

The Eagle

I wear my sunglasses at night

VZIW is Aristona gelijk aan Philips, nog steeds. Maar ik vraag me af wat het prijsverschil is...een beetje Philips DVD speler die kan wat jij wilt haal je volgens mij voor 59 euro bij de MM, en Aristona's ben ik nog niet veel aanbod van tegengekomen in de winkels. Online zou natuurlijk kunnen, maar dan moet het prijsverschil toch aardig zijn om de verzendkosten te rechtvaardigen. Al met al kan ik me niet voorstellen dat je op een verschil van meer dan een tientje uitkomt tussen beide apparaten. Is het de zoektocht dan wel waard?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
@ V3g3ta

Ik zit naar deze te kijken: Aristona ADV440
http://www.vergelijk.nl/d...istona/adv440/specs.rhtml

Heeft ook een usb aansluiting wat ik eigenlijk ook zoek om divx bestanden via een memorystick af te kunnen spelen.

@ The eagle

Snap wat je bedoelt. Maar deze Aristona is 40 euro incl bezorgen.... dus als hij dan net zo goed is als een phillips van 60 a 70 euro... waarom dan niet?

Verwijderd

Topicstarter
@ the eagle

En deze Pillips is 80 euro... 2 keer zo veel...

Misschien mag ik ze niet met elkaar vergelijken.. ik weet niet of deze van phillips meer kan dan die Aristona ofzo (ik vond hem omdat hij volgens de reviews goed met divx en srt subtitles omgaat)

Philips DVP5990
http://www.kieskeurig.nl/...s/dvp5990/reviews/217383/