Toon posts:

Advies aankoop 50 incher.

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben helaas genoodzaakt om een nieuw televisie-toestel te kopen.
Ik zat te twijfelen tussen deze twee keuzes. :

Samsung Full HD Plasma :
PS50B850

Sony Full HD Liquid Crystal Display :
KDL-52V5500

Graag hoor ik van u welke van de twee de beste keus, hoe goed Samsung is, en of het veel scheelt in kwaliteit.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 18:53

racoon

mooowwww

heb je van beide tv's al een revieuw gelezen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Wat is je budget, welke aansluitingen wil je, wat zijn je persoonlijke voorkeuren... het is toch echt een keuze die je zelf zal moeten maken, de tv die voor de ene persoon de beste is, vindt een ander weer spuuglelijk.

Lees gewoon reviews en beslis zelf, zoals racoon al adviseert :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon Standard HDMI, niets speciaal ofzo...
Ik heb ondertussen wel een paar reviews gelezen, maar toch geraak ik er niet aan uit.

Ik vind beide designs mooi, maar als ik voor die Samsung ga, gaat die dan ongeveer dezelfde prestaties leveren of die Sony ?

Verwijderd

Het zijn wel 2 totaal verschilende tv`s de plasma zal een mooier beeld leveren maar die hebben veel last van reflectie door de glazen voorkant dus het juist plaatsen is erg belangrijk de lcd zal daar niet zoveel last van hebben maar zal de beeld quali. wat minder zijn.

Ik ben zelf voor de plasma gegaan en heb er veel plezier van een LG 50PS8000 en ik wil echt nooit meer terug naar lcd.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Beste Thalmaray,

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

De "Televisie X versus Televisie Y"- en "Wat moet ik kopen"-topics zijn niet langer toegestaan op GoT. Reden hiervoor is dat er in het verleden > 60% van de aanwezige topics soortgelijke topics waren als deze wat op den duur een kleine chaos werd in LCD. Vandaar dat is besloten om zulke topics niet meer toe te staan. Dus niet om jou te pesten, maar meer om wat overzicht te houden binnen dit forum.

Als eerste stel ik voor dat je kijkt naar Welke TV moet ik kopen?, want daar staat echt (bijna) alles in van wat je moet weten alvorens je een tv koopt.

In het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke topicstart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Het enige wat ik er nog aan toe wil voegen is dat je gewoon naar de winkel moet gaan en daar in de praktijk zien hoe een tv presteert als het gaat om dingen als kleurweergave, design, enzovoorts.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.