Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 11:02
Op het moment heb ik het volgende geheugen Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 Kit (Retail, SLI-Ready, KHX6400D2LLK2/2GN) , nu wil ik gaan upgrade naar 6GB en vroeg mij dan ook af of ik dit geheugen kan behouden en hier dan 4GB Kingston HyperX 4GB DDR2-800 Kit (Light-Retail, KHX6400D2LLK2/4G)

Opzich lijkt het geheugen op elkaar, kwa naam en snelheid. Alleen het eindigd de ene op /2gn en de andere op /4g of houdt dat alleen maar in hoeveelheid geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:08

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Waar heb je deze vraag zelf proberen te beantwoorden?
Op welke zoektermen zocht je?
Wat vond je toen?
Wat is dan exact niet duidelijk?

Heb je dit trouwens gelezen?
PMG FAQ
Verheldert dat eea?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cPT.cAPSLOCK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 10:21
Kijkend naar de specs is het enige verschil dat degene die je al hebt 2 modules van 1GB heeft, en die nieuwe die je noemt 2 modules van 2GB heeft.

Als ik mij niet vergis (en dat zou ik maar zo kunnen, dus wacht even op bevestiging) kan je ze zo in je moederbord prikken dat hij eerst de twee 1GB modules leest, en daarna de twee 2GB modules.
Waarschijnlijk moeten dan de twee die je al hebt in slot 'A' en 'C' op je moederbord, en de twee nieuwe in 'B' en 'D'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killermark91
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-09 08:21
cPT.cAPSLOCK schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 15:40:
Waarschijnlijk moeten dan de twee die je al hebt in slot 'A' en 'C' op je moederbord, en de twee nieuwe in 'B' en 'D'
Ligt er aan. Ik had op mijn oude mobo ook 2 Dual Channel RAM modules en die moeste dus in A en B. Ligt helemaal aan het moederbord, pak het boekje erbij en kijk wat erin staat over RAM modules en hoe je ze moet plaatsen