Grote ubuntu topic verdwenen

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-03 16:17

afraca

Open Source!

Topicstarter
Jaja, weer een "verdwenen topic" topic, maar ik heb de faq gelezen ;)

Wilde ik weer even een bezoekje brengen aan deel 10 van het grote ubuntu topic, kon ik hem nergens meer vinden....... Dus ik op zoek naar deel 9, en de link naar deel 10 volgen, kom ik bij het juiste topic aan, alleen heeft 'ie helemaal verkeerde topictitel, namelijk identiek aan [Ubuntu] Hoe pas ik het inlogscherm aan. Nu ik er zo over nadenk is het denk ik fout gegaan met het afsplitsen......

Maargoed, we willen deel 10 terug uiteraard! HIER vond ik hem terug, met verkeerde topictitel, en dus niet "normaal" te zien op het forum.....

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:33
Lijkt een topicmergefail te zijn. Heeft dus de titel van het gemergde topic gekregen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:54

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Om zoiets op te lossen kun je gewoon even de DM sturen naar Pim, die heeft het net ook aangepast. (Heb ik dus al gedaan) En een alternatief is gewoon een TR zetten. Hier in LA ben je eigenlijk op de verkeerde plaats.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-03 16:17

afraca

Open Source!

Topicstarter
Bij mergen gaan 2 topics samen, en dat lijkt me hier niet helemaal het geval (of ben ik nou zo gek...). Sterker nog, afgaande op de reacties, is het "inlogscherm aanpassen" topic afgesplits van het grote ubuntu topic. Maargoed, ik heb er alle vertrouwen in dat dit heel leuk opgelost gaat worden, kan ik nu met een gerust hart mijn bed opzoeken ;)

EDIT: DirkW, mijn excuses, maar je moet toegeven dat er aardig wat regeltjes zijn op zo'n forum, waar wat hoort....... En voor iemand die nog niet zo gek lang actief is op GoT kan dat wat intimiderend overkomen. :$

[ Voor 23% gewijzigd door afraca op 01-11-2009 23:17 ]

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

:w MY bad !!

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Opgelost \o/

Thanks@heads-up :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.