Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirius
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 19:52
Alpha Suprime schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 11:49:
Het verbaast mee een beetje dat ATI zelf niet met wat meer informatie over levertijden komt...
Wat kan ATI hier dan over meedelen? Als zij zeggen dat er 50.000 kaarten leverbaar zijn, dan wil dat nog niet zeggen dat webshop X in land Y deze op termijn Z kan leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em binnen!

Bedankt MyCom. Twee dagen leverijd voor een mooie prijs. Vanavond maar eens zien of ik de dans van de strepen kan ontspringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edklavertje schreef op maandag 01 februari 2010 @ 21:20:
[...]
helaas nul en prijs verhoogd naar 241,--
Inderdaad, ik had gisteren om 20:30u de laatste gekocht en ik had eigenlijk verwacht deze morgen een net mailtje te krijgen dat ik nummer 43 in de wachtrij was of zoiets, zoals de afgelopen maanden al zo vaak bij vele winkels is gebeurd. Maar nee! Hij staat warempel al voor me klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

Lucky0wn schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 10:18:
Hopelijk komt vandaag mijn Club3D HD5770v2 binnen:D
Zondag besteld, gisteren verstuurd dus dan komt ie vandaag aan.
Is mijn nieuwe kaart voor m'n HTPC nadat vorige week mijn HD4850 Artifacts en strepen ging weergeven.
Heb 'm bij Digitique besteld voor €135,- inclusief verzendkosten
ben bang dat je nog even zal moeten wachten, heb er daar afgelopen vrijdag 2 besteld en die worden pas morgen verstuurd :)

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:03
Aargh!! Track en Trace meldt dat er niemand thuis was en dat de buren er ook niet waren! 8)7
Nu weer een dagje wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Titelfix. 57xx kaarten kennen geen leverproblemen, 58xx kaarten wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Edmin op 02-02-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Laatst online: 06:00
Guumuus schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 14:10:
[...]

ben bang dat je nog even zal moeten wachten, heb er daar afgelopen vrijdag 2 besteld en die worden pas morgen verstuurd :)
Volgens Track&Trace is ie opweg,

Zending opgehaald en in sorteerproces 01-02-2010 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-02-2010 Dordrecht , intern transport pakketten
Sorteerfout, uitgesteld 02-02-2010 Venlo , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 02-02-2010 Venlo , pakkettendistributie

hoop 'm dus echt vandaag binnen te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 17:10
dominator schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 09:14:
Ach, over een half jaar heb je de refresh alweer van de huidige 58xx serie. En met een 5770 kun je eigenlijk alles wel redelijk spelen. Nu maar hopen dat die refresh een beetje leverbaar word... :)
Wat houdt dat feitelijk in, zo'n refresh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Laatst online: 13:14
Wacht sinds begin december op mijn Sapphire HD5850 bij 4launch, elke keer bij een e-mail werd het uitgesteld, het zou wel lang gaan duren, voordat ik hem eindelijk binnen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Zo, vanmiddag rond 12-en was de 5870 bezorgd maar ben net pas thuisgekomen. Meteen in mijn pc geduwd natuurlijk :) Zie alleen bij GPU-Z dat hij de naam "5800 series" krijgt, niet netjes 5870 ofzo. Zie het nergens trouwens. Waar kan ik dat controleren welke chip het nou echt is? Niet dat ik het niet vertrouw maar toch.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Je kan het toch zien aan het aantal shaders, en aan de kloksnelheid?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Morgen mijn asus 5870 binnen!! Als ze bij tnt meewerken ;).

Deze heb ik bij 4launch besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:54
Murk schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 18:09:
Zo, vanmiddag rond 12-en was de 5870 bezorgd maar ben net pas thuisgekomen. Meteen in mijn pc geduwd natuurlijk :) Zie alleen bij GPU-Z dat hij de naam "5800 series" krijgt, niet netjes 5870 ofzo. Zie het nergens trouwens. Waar kan ik dat controleren welke chip het nou echt is? Niet dat ik het niet vertrouw maar toch.
Heb ook ff GPU-Z erop gezet, ken ik nog niet en ook bij mij staat dat het een 5800 is. Bij CPU-Z staat er 5870, apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

@ Format-C inderdaad, maar ik vond het raar dat zowel CCC als gpu-z het 5800-series noemen. Natuurlijk omdat er tussen de 5850 en 5870 amper verschil zit maar toch :).

@partyondude: erg apart, cpu-z laat wel 5870 zien. Thanks!

offtopic:
Ik ga nu mijn 5870 lekker warmdraaien met Battlefield Bad Company 2 op allerhoogste settings :D

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Maar wat een vette kaart hé _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Permission to say cock on television..."

Ik had gister de 5850 binnen, vond nog een uurtje te tijd om hem in te bouwen, issie verdorie dood.
Mijn moederbord begint te piepen (8 piepjes, video memory or card failure), geen beeld en geen doorstart. Oude kaart er terug in, geen probleem.
Morgen kan ik pas met een ander systeem testen of het echt aan de kaart ligt, en dan zal ik waarschijnlijk weer achteraan in de rij moeten gaan staan voor een vervangende kaart :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Lucky0wn schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 15:09:
[...]

Volgens Track&Trace is ie opweg,

Zending opgehaald en in sorteerproces 01-02-2010 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 02-02-2010 Dordrecht , intern transport pakketten
Sorteerfout, uitgesteld 02-02-2010 Venlo , pakkettendistributie
Zending zit in afleverroute 02-02-2010 Venlo , pakkettendistributie

hoop 'm dus echt vandaag binnen te krijgen ;)
Toch gisteren niet binnengekregen, staat vreemde melding die TNT zelf ook niet kent bij :o
Voorgemeld en gescand op rit 03-02-2010 Venlo , pakkettendistributie

wat zou dat betekenen? als ik erop klik staat er geen uitleg van :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 15:19
Lucky0wn schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 09:12:
[...]

Toch gisteren niet binnengekregen, staat vreemde melding die TNT zelf ook niet kent bij :o
Voorgemeld en gescand op rit 03-02-2010 Venlo , pakkettendistributie

wat zou dat betekenen? als ik erop klik staat er geen uitleg van :>
Waarschijnlijk betekent dit dat hij vandaag op het depot is aangekomen en gescand en vandaag dus in de bus van de koerier zit... (en je hem vandaag dus geleverd krijgt xD )

Een pakket wordt namelijk 2 keer gescanned. Eén keer als hij aankomt in het depot uit de vrachtwagen (ik denk dat dat voormelden is) en 1 keer door de chauffeur van de betreffende rit zelf (het scangedeelte).

[ Voor 16% gewijzigd door Smokey! op 03-02-2010 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Oh oke dus kan 'm vandaag verwachten^^

Zit nu nog op 2x een Asus 5850 te wachten die ik midden december besteld heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, bij mij was de Club3D 5850 onderweg (van JoVoCo) en afgeleverd bij de buren. Tot zover geen probleem, zij het dat TNT het afleverbriefje niet bij mij in de bus heeft gedaan, maar bij iemand anders. En die is wel thuis, maar doet niet open. Het gaat dus nog wel een tijdje duren voordat ik aan de slag kan. Bijzonder frustrerend dit, is je kaart eindelijk onderweg, gaan de knuppels van TNT het alsnog verknallen. Sure we can....screw up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:19:
Ach, bij mij was de Club3D 5850 onderweg (van JoVoCo) en afgeleverd bij de buren. Tot zover geen probleem, zij het dat TNT het afleverbriefje niet bij mij in de bus heeft gedaan, maar bij iemand anders. En die is wel thuis, maar doet niet open. Het gaat dus nog wel een tijdje duren voordat ik aan de slag kan. Bijzonder frustrerend dit, is je kaart eindelijk onderweg, gaan de knuppels van TNT het alsnog verknallen. Sure we can....screw up.
Corrigeer me als ik het verkeerd heb, maar kan je de kaart niet gewoon ophalen bij je buren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar die doen dus niet open. De mensen van 3-1hoog hebben het briefje gekregen, en dus ook het pakketje van nummer 4 opgehaald. Ik woon zelf op 1-3hoog.
De buren van 3-1 hoog doen dus niet open (zijn wel thuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
GVD...hoe is dit nou mogeljk..
Ik had begin november de 5970 besteld bij Misco betaald via American express.
En nu heeft AMEX doodleuk de betaling terug gedraaid wegens fouten aan hun kant.
En heeft Misco de order gecancelled!
En niemand die mij dat ook vertelde. Kwam er vandaag net achter.

Ik geef het op. Ik kan nu niet nogmaals maanden wachten. ik heb er geen zin meer in.

Misschien dat ik die kaart weer koop als alles weer normaal aanwezig is dit jaar.

Ik baal nu enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:31:
Ja, maar die doen dus niet open. De mensen van 3-1hoog hebben het briefje gekregen, en dus ook het pakketje van nummer 4 opgehaald. Ik woon zelf op 1-3hoog.
Aaah, snap hem nu helemaal :) Dacht eerst dat je het afleverbriefje nodig had, om bij je andere buren het pakket op te halen 8)7, haha.
Balen dat ze niet open doen, nu maar hopen dat hij of zij hem niet zelf in de Pc heeft gepropt...

[ Voor 42% gewijzigd door Kraziey op 03-02-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solstice
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-12-2018
Kraziey schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:35:
[...]

Aaah, snap hem nu helemaal :) Dacht eerst dat je het afleverbriefje nodig had, om bij je andere buren het pakket op te halen 8)7, haha.
Balen dat ze niet open doen, nu maar hopen dat hij of zij hem niet zelf in de Pc heeft gepropt...
Oei...dat is niet leuk. Ik heb zelf ooit toen ik een Alpha Crypt kaart had besteld voor 120 EUR. Die kwam maar niet aan. Bleek dat het afgegeven was bij mijn bovenburen die huurders zijn. Soort Tokkies uit de Balkan landen. Nooit dat ding ooit terug gekregen en de winkel en select vracht ontkennen elke verantwoordelijkheid.
En die figuren zijn ook verdwenen. Dus ik kon fluiten naar mijn geld en kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Belachelijk, verkopende partij blijft verantwoordelijk voor het op de juiste plaats aankomen van het door jou gekochte product. Misschien vervelend voor ze aangezien er nog een schakel tussen zit, maar zo werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Waarom is de titel veranderd in ATI HD58xx Levertijden, terwijl de beginpost nog steeds ATI HD5xxx Levertijden zegt?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

57XX is wel gewoon leverbaar.

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToeingTheLine
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 07:04

ToeingTheLine

Mask of sanity

Mogen we het nu niet meer over de 5970 hebben?

Life is what you others make it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falling_down schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:55:
Mogen we het nu niet meer over de 5970 hebben?
De elite behoort zich te distantiëren toch? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

D4NG3R NL schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 12:32:
Waarom is de titel veranderd in ATI HD58xx Levertijden, terwijl de beginpost nog steeds ATI HD5xxx Levertijden zegt?
De titel heb ik aangepast, omdat de HD57xx kaarten gewoon prima leverbaar zijn. Indien gewenst kan ik het aanvullen met de 5970.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 14:59:
[...]
De elite behoort zich te distantiëren toch? :X
* Colan distantieërt zich op zijn gouden eenhoorn

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-p
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:22
Nu wordt het wel heel erg bij Salland.

Sinds 24 september zit ik te wachten op de Sapphire Radeon HD5850. (180 exclusief btw en 220 inclusief)
Staat er nu bij mijn order: "Er zullen geen exemplaren meer binnen komen."

vorige week nog langs geweest om te vragen hoe het zit, ze hadden nog steeds problemen met de levering en dergelijke. Zonder ook maar een mail te krijgen met verdere uitleg of een telefoontje zeggen ze dat ik maar een alternatief moet gaan zoeken.

Is het laatste woord nog niet over gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:52:
Belachelijk, verkopende partij blijft verantwoordelijk voor het op de juiste plaats aankomen van het door jou gekochte product. Misschien vervelend voor ze aangezien er nog een schakel tussen zit, maar zo werkt het wel.
Inderdaad, je bent pas verantwoordelijk voor het product op moment van afleveren bij jou thuis. Natuurlijk gaan ze op alle mogelijke manieren moeilijk doen, maar zo lang het product niet bij jou thuis is afgeleverd is het jouw probleem niet. Anders is het als jouw huisgenoten het pakketje hebben aangenomen, maar dan is er ook gewoon op het goede adres bezorgd.

Het zal wat moeite kosten om de post/leverancier te laten erkennen dat zij zelf fout zaten, maar meestal gaan die wel overstag als je genoeg moeite doet (dreigt met de juiste procedures, maar pas nadat je het netjes hebt geprobeerd op te lossen uiteraard). Hier is aantoonbaar een fout gemaakt door de postbezorger, die daar dan uiteraard ook verantwoordelijk voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 19:37
Daniel-p schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:15:

Sinds 24 september zit ik te wachten op de Sapphire Radeon HD5850. (180 exclusief btw en 220 inclusief)

vorige week nog langs geweest om te vragen hoe het zit, ze hadden nog steeds problemen met de levering en dergelijke. Zonder ook maar een mail te krijgen met verdere uitleg of een telefoontje zeggen ze dat ik maar een alternatief moet gaan zoeken.

Soort gelijk probleem als wat ik had bij MaxICT.. maar je doet er niks aan die shops naaien ons gewoon, vooral de mensen die hem voor 220 of minder hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HATA28 schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 17:48:
Soort gelijk probleem als wat ik had bij MaxICT.. maar je doet er niks aan die shops naaien ons gewoon, vooral de mensen die hem voor 220 of minder hebben gekocht.
Ze beseffen zich dat ze voor de prijzen waarvoor zij een kaart hebben aangeboden die gewoonweg niet meer gaan kunnen inkopen binnen afzienbare termijn. In hun voorwaarden staat vast dat ze de koop ongedaan mogen maken, dus ze staan ook nog in hun recht ook.

Je kan leveranciers wel verplichte een product af te leveren voor de overeengekomen prijs, maar dan krijg je weer dat webshops veel ruimte voor speling gaan nemen. Dat betekent dat de consument negen van de tien keer teveel betaalt voor zijn product.

Het is een lastig parket. Ik kan me voorstellen dat degenen die dit betreft daar erg boos over zijn en eenb webshop mag toch wel begrijpen dat bij zo'n situatie uitgebreide excuses en eventueel een kleine compensatie horen. Want iemand door je eigen prijsbeleid 5 maanden laten wachten en 'm dan met een vrij summier bericht af te schepen is nooit correct.

Ik ken de aantallen natuurlijk niet, maar je zou als webshop nog kunnen overwegen om zelf het verlies te nemen en de klant alsnog zijn kaart te geven. Want die kaarten zijn echt wel te krijgen, alleen niet voor de beloofde prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:38

Er is al heel veel hier over gezegd bijvoorbeeld draadje Samsung P2370. Juristen vechten hierover en alleen de geduldigen krijgen een eenmaal gekocht product voor de (goedkope) afgesproken prijs. 8)7 De shop hoopt natuurlijk op annulering. Heeft Salland dan totaal geen 5850 meer te koop ? Waarschijnlijk wel alleen voor de hogere prijs. Wat wellicht helpt (heeft bij mij zo gewerkt) is order niet annuleren en blijven aandringen op levering tegen de afgesproken prijs. Waag er een brief aan door levering te eisen en ingebreke stelling. Dat geldt temeer als ze toch de 5850 leveren maar dan tegen een hogere prijs; betekent dat ze hem toch hebben. ;) Slechte reclame zit Salland (is toch zogenaamd webshop van t jaar ?) niet te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn P2370 ook gekregen; tientallen euro's goedkoper duurde alleen wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-p
  • Laatst online: 17:22
edklavertje schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 19:53:
[...]

Er is al heel veel hier over gezegd bijvoorbeeld draadje Samsung P2370. Juristen vechten hierover en alleen de geduldigen krijgen een eenmaal gekocht product voor de (goedkope) afgesproken prijs. 8)7 De shop hoopt natuurlijk op annulering. Heeft Salland dan totaal geen 5850 meer te koop ? Waarschijnlijk wel alleen voor de hogere prijs. Wat wellicht helpt (heeft bij mij zo gewerkt) is order niet annuleren en blijven aandringen op levering tegen de afgesproken prijs. Waag er een brief aan door levering te eisen en ingebreke stelling. Dat geldt temeer als ze toch de 5850 leveren maar dan tegen een hogere prijs; betekent dat ze hem toch hebben. ;) Slechte reclame zit Salland (is toch zogenaamd webshop van t jaar ?) niet te wachten. Uiteindelijk heb ik mijn P2370 ook gekregen; tientallen euro's goedkoper duurde alleen wat langer.
Ik snap ook niet hoe Salland aan de beste webshop van het jaar is gekomen.
Ze hebben alle 5850 nog, behalve de Sapphire. Ik heb ook nog is een heel systeem gekocht bij hun (alles al thuis) dus winst maken ze zeker wel op mij. Morgen maar even bellen en proberen voor dezelfde prijs de 5850 van bijv. MSI of Club 3d te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Volgens mij had ik mijn MSI bij databyte precies op tijd gekocht. Ik dacht dat er mondjesmaat hier en daar wel wat binnenkwam zo langzamerhand maar blijkbaar staat de boel nu echt droog... behalve wanneer je 280+ voor een 5850 wil neerleggen uiteraard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Databyte heeft ook nog Sapphires voor 259:

http://www.databyte.nl/21162-00-50R

En nog ASUSSEN voor 259:

http://www.databyte.nl/90-C3CH40-L0UAY0KZ

AFuture heeft nog Club3D's voor 260:

https://www.afuture.nl/artikel.php?id=2016

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
Gisteravond de asus 5850 voor 230 van 4launch _/-\o_ ontvangen binnen 2 dagen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 16-09 22:22
voor 230 :O? de goedkoopste die ik daar vind is 265, leverbaar dan, da's meteen de enige leverbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

De Powercolor HD 5870 is direct leverbaar bij Azerty!!! http://azerty.nl/8-970-24...-radeon-hd5870-grafi.html

Voor degenen die snel willen hebben, en niet eens zo onaardig geprijsd!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:31:
En hebben de buren al opengedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee die zijn aan het gamen!!! hehe

hoe zit het nu met leverbaarheid van de 5970 zijn die al wel ergens verkrijgbaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00709860&src=TWK

Hierzo?
Voor de rest is de beschikbaarheid idd nog niet zo groot..

[ Voor 16% gewijzigd door Kraziey op 04-02-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh, dus daar is de HD5970 gewoon leverbaar??
Ik ben al weken op zoek naar die kaart. Is er iets waar ik rekening mee moet houden met de MSI versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnyvd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 07:59
Nee volgens mij.. MSI is wel goed spul.
Zit zelf voornamelijk te zoeken naar een model met Voltage tweak mogelijkheden (welke de MSI OOK heeft)

Wel een beetje duur 569,- heb zelf bij Salland de ASUS in bestelling staan (voor 515,-) heeft mijn voorkeur.
Zou 12-02-2010 binnen moeten komen..

Sapphire staat bij Salland 1-10 werkdagen.. Besteld, bleek 28-02-2010 pas binnen te komen, geen garantie daarvoor.. Afbesteld. (prijs 556,-)

Tevens een Sapphire 5970 besteld bij Mycom (winkelbestelling) zou 18-02-2010 binnen moeten zijn, gaven zelf aan 200 stuks in bestelling te hebben. kost 530,-

Eens kijken welke van de twee eerste is (hoop ASUS)

[ Voor 12% gewijzigd door johnnyvd op 04-02-2010 12:52 . Reden: Prijs van Sapphire Salland toegevoegd.. ]

Nvidia GeForce RTX 3080 Ti - Nvidia’s new Ampere leader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Als je voltage tweaked zoekt, de Asus 5870 bij Databyte (was eerst 330 maar kost nu inmiddels 340) heeft een voltage tweak. Hij clockt dan ook vrij goed over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnyvd
Moet ik er wel twee hebben ;)

Heb inmiddels het WC-blok van EK al binnen voor de 5970, nu de kaart nog..
Zeker weten dat ik nu die 5870 clocks ga halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnyvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Toevallig vandaag de 5970 besteld bij Dunnet.nl. Ik had van tevoren gemaild en er zouden er ongeveer 10 op voorraad zijn.
Bestelling loopt, ik houd jullie op de hoogte.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk prijsje bij pixmania

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johnnyvd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:23:
Nee volgens mij.. MSI is wel goed spul.
Zit zelf voornamelijk te zoeken naar een model met Voltage tweak mogelijkheden (welke de MSI OOK heeft)
Voltage Tweak is van Asus, maar het enige verschil is dat Asus het programma Smartdoctor mee leverd, maar je kunt het voltage van de videokaart ook verhogen met MSI Afterburner wat gewoon werkt met elke videokaart die het ondersteund.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws en slecht nieuws. Ben bij de PC-boer geweest met de 5850 die bij mij geen sjoege gaf en het moederbord liet piepen dat er een probleem was met de grafische adapter.
De kaart werkt gewoon, dus hij hoeft niet RMA en ik hoef niet achteraan in de rij.

"Slechte" nieuws is dat ik wat eerder de upgrade naar Core i5 ga maken :P. Nieuw moederbord, CPU en geheugen. Nu maar hopen dat er verder geen rekeningen komen deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Dus stiekem is het 2 keer goed nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Hehehe, ik snap het slechte nieuws idd ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Oeps

was ik de aanhalingstekens vergeten? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
Citizan schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 07:50:
voor 230 :O? de goedkoopste die ik daar vind is 265, leverbaar dan, da's meteen de enige leverbare
Tja dagelijks alle shops bijhouden en er op tijd bij zijn :*) Paar dagen geleden hadden ze er toen 4 op voorraad voor deze prijs, Ik werd overigens getipt in dit draadje en 1 uur later waren ze weg. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 18:19
edklavertje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:39:
[...]

Tja dagelijks alle shops bijhouden en er op tijd bij zijn :*) Paar dagen geleden hadden ze er toen 4 op voorraad voor deze prijs, Ik werd overigens getipt in dit draadje en 1 uur later waren ze weg. Succes
_/-\o_ Inderdaad hier 1 van die 4 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Ge bent pas gewiekst als ge tweakst 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Phew, at last. Mijn 5850 afgehaald van het postkantoor :*) !!!
TNT was al twee keer aan de deur geweest (2 en 3 feb), maar was 2x niemand thuis. Vanavond maar eens inbouwen. Moet zeggen, Afuture houdt zich netjes aan hun woord: "Bij Afuture is alles direct leverbaar"

Mensen die de kaart snel willen hebben, ik kan beaamen dat het bij Afuture dezelfde dag nog verstuurd wordt en de volgende dag al wordt aangeboden! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Aangezien de startpost al twee maanden niet meer is geupdate, klopt het dat nu alle kaarten redelijk verkrijgbaar zijn? (inclusief de HD5970, en niet voor veel hogere prijzen dan de adviesprijs?)
mooie beschrijving ook, "De grafische processor is geklokt op 725MHz en zorgt dus voor zuivere kleuren en een nauwkeurige weergave van de kleinste details." :+

[ Voor 24% gewijzigd door bwerg op 04-02-2010 16:29 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
edklavertje schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 07:42:
Gisteravond de asus 5850 voor 230 van 4launch _/-\o_ ontvangen binnen 2 dagen 8)
ik heb hem 2 weken terug (gelukkig!) ook voor die prijs kunnen krijgen.
Ook direct geleverd (naar belgië).

Erg tevreden van de kaart, speelt vlot BF BC2 op full full

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Kraziey schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:10:
Phew, at last. Mijn 5850 afgehaald van het postkantoor :*) !!!
TNT was al twee keer aan de deur geweest (2 en 3 feb), maar was 2x niemand thuis. Vanavond maar eens inbouwen. Moet zeggen, Afuture houdt zich netjes aan hun woord: "Bij Afuture is alles direct leverbaar"

Mensen die de kaart snel willen hebben, ik kan beaamen dat het bij Afuture dezelfde dag nog verstuurd wordt en de volgende dag al wordt aangeboden! _/-\o_
En ik ook ik had op een vrijdag om 3 uur 's middags besteld en hij werd zaterdag bezorgd :D Wel voor 270 euro incl verzenderkosten, uiteindelijk nog tot gister moeten wachten tot de rest van mijn onderdelen af te halen waren bij 4Launch en Zercom :9

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 19:56

Idem bij 4Launch:

Beste Klant,

Momenteel geven al onze leveranciers aan deze kaart voorlopig niet meer te gaan ontvangen.

Wenst u wellicht een kaart van deze serie van een ander merk in bestelling te plaatsen?

Met vriendelijke groet,

Een verkoper

Afdeling Verkoop

4Launch BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 08:30
Hallo allemaal

Nu ga ik misschien beetje moeilijke vraag stellen, maar op dit moment ben ik op zoek naar een Sapphire HD5870 Vapor-X.

Ik wil niet de nieuwe rev 2. maar de "originele" rev 1.

SKUs genoemd hieronder, gevonden hier het bewijs:
The SKU (Stock Keeping Unit) of the cards is also different. The old HD 5870 Vapor-X starts with a 2, like in 21161-03, while the new revision starts with a 1, like in 11161-03. So it's recommendable to have the SKU confirmed by the vendor before buying a Vapor-X.
Waarom een rev 1 zou je zeggen..
Omdat deze betere koelingseigenschappen bezit, onder volledige load (FurMark) is deze maar 62°C warm.
Extra geluid neem ik op de koop toe.

Weet iemand waar ik zo een Rev 1 (nog) kan krijgen cq. bestellen?

[ Voor 5% gewijzigd door mindwarper op 04-02-2010 22:32 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcoos
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 08:26
Beste,

Het door u bestelde artikel Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD5850 1GB 2xDVI/HDMI/DP is end of life verklaard vanuit de leverancier.
Dit wil zeggen dat het artikel niet langer gefabriceerd zal worden of voor een langere tijd niet meer beschikbaar zal zijn, om deze reden kunnen wij het artikel helaas niet meer leveren.

Met vriendelijke groet,

Verkoper
Afdeling Verkoop
4Launch BV
Deze mail heb ik net 10 min geleden ontvangen van een verkoper van 4launch.
Heeft hier iemand enig idee wat dit te betekenen heeft?

Het kan toch niet zijn dat deze kaart nu al end of life is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
Marcoos schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:11:
[...]
Heeft hier iemand enig idee wat dit te betekenen heeft?
je krijgt hem niet :+ (kwestie van ze bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Laatst online: 19-03 21:48
ik denk dat het EOL is als in, die SKU is niet meer leverbaar, dus moet je een duurdere uitkiezen want deze ( goedkopere ) SKU komt niet meer binnen. of zit ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
thijszor schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 22:54:
ik denk dat het EOL is als in, die SKU is niet meer leverbaar, dus moet je een duurdere uitkiezen want deze ( goedkopere ) SKU komt niet meer binnen. of zit ik verkeerd?
Dat weet ik dus niet, ik kan het nergens goed vinden / lezen.
Dan ga ik wel vragen per e-mail bij diverse shops en/of bellen.
Nja als k wat wil zal ik ook wat voor moeten doen vrees k ...

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik kreeg dit van 4launch over Sapphire 5870 Vapor:
Weet u toevallig wanneer u weer een nieuwe levering binnen krijgt van deze kaart?

Ik weet dat revisie 1 niet meer leverbaar is, maar Sapphire heeft revisie 2 vrijgegeven die wel leverbaar moet zijn (Review link over de tweede revisie: http://www.pcgameshardwar...tom-PCB-reviewed/Reviews/)
Antwoord:
Beste,

De leverancier verwacht dit product eind februari te kunnen leveren.
Dit blijft echter een schatting, de levertijd kan dus helaas nog opschoven worden.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

ReCreator schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:01:
Toevallig vandaag de 5970 besteld bij Dunnet.nl. Ik had van tevoren gemaild en er zouden er ongeveer 10 op voorraad zijn.
Bestelling loopt, ik houd jullie op de hoogte.
Hij is inmiddels verzonden en zal morgen geleverd worden. Er is alleen niemand thuis misschien, dat is dan weer jammer want dan wordt het misschien maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:47:
En ik kreeg dit van 4launch over Sapphire 5870 Vapor:

[...]

Antwoord:

[...]
Aha dat is idd nuttige info...
Lijkt er dus op dat ik dan pech heb en voor Rev 2 zal (moeten) gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
mindwarper schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:57:
Hallo allemaal

Nu ga ik misschien beetje moeilijke vraag stellen, maar op dit moment ben ik op zoek naar een Sapphire HD5870 Vapor-X.

Ik wil niet de nieuwe rev 2. maar de "originele" rev 1.

SKUs genoemd hieronder, gevonden hier het bewijs:

[...]

Waarom een rev 1 zou je zeggen..
Omdat deze betere koelingseigenschappen bezit, onder volledige load (FurMark) is deze maar 62°C warm.
Extra geluid neem ik op de koop toe.

Weet iemand waar ik zo een Rev 1 (nog) kan krijgen cq. bestellen?
natuurlijk is die rev 1 niet meer beschrikbaar.
Mijne mag je overkopen aan 600 EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakutera
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-12-2023
mindwarper schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 00:26:
[...]

Aha dat is idd nuttige info...
Lijkt er dus op dat ik dan pech heb en voor Rev 2 zal (moeten) gaan...
Is het voornaamste verschil niet gewoon de fan?
Met een hoger minimum, en lager maximum toerental?
Dat zou iig het verschil in geluid & koeling bij idle & load verklaren.
Is zo'n fan los te kopen ergens? De bevestiging is nogal apart.
Afbeeldingslocatie: http://www.overclockersclub.com/siteimages/articles/sapphire_hd5870_5750_vaporx/111_thumb.jpg
Op zich staan er zat 92mm fans in de pricecheck, maar zonder rand / behuizing, en alleen 4 metalen pootjes?
Owjah, en PWM PWN etc ...
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 02:20:
[...]

PWM dan, alhoewel PWN fans misschien nog wel toffer zijn :P
pwnd 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door zakutera op 05-02-2010 03:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM dan, alhoewel PWN fans misschien nog wel toffer zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnyvd
bwerg schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:11:
Aangezien de startpost al twee maanden niet meer is geupdate, klopt het dat nu alle kaarten redelijk verkrijgbaar zijn? (inclusief de HD5970, en niet voor veel hogere prijzen dan de adviesprijs?)
Nou ja, 5870 is redelijkerwijs nog wel te krijgen maar de 5970 laat op zich wachten, behalve dan de MSI bij Dunnet (en pixmania :+ )!
-The_Mask- schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 13:38:
Voltage Tweak is van Asus, maar het enige verschil is dat Asus het programma Smartdoctor mee leverd, maar je kunt het voltage van de videokaart ook verhogen met MSI Afterburner wat gewoon werkt met elke videokaart die het ondersteund.
Klopt, voltage tweak is een kreet van ASUS, maar zou bijvoorbeeld ook de standaard XFX 5970 met afterburner getweaked kunnen worden dan? Ik wou eerst een XFX maar begreep van XFX support dat alleen de Black ED. dit ondersteunde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
msi afterburner kan alle merken het voltage van verhogen tot 1.35V , dus dat boeit echt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnyvd
thijszor schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:35:
msi afterburner kan alle merken het voltage van verhogen tot 1.35V , dus dat boeit echt niks
Klinkt goed..behoud je deze verhoogde voltage ook bij een reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
dan moet je RBE editor downloaden, en het bios permanent aanpassen. je kan wel kiezen 'use selected clocks / voltages on startup' ofzo, dat hij het telkens voor je aanpast, maar dan moet hij wel het programma launchen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnyvd
Pfff.. geen voltage verhogen met Rivatuner?? Balen...
Ben er niet zo gek op om van een 500+ eu kaart de bios te flashen.. (wel om te WC-en en OC-en 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
dus gewoon msi afterburner gebruiken, alleen bij startup merk je dat hij het allemaal aanpast en dan is het klaar. het programma start niet eens volgens mij, hij past alleen je settings aan. je kan het niet allemaal hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Mijn MSI 5970 is als het goed is net afgeleverd als ik de site van UPS mag geloven ;)

Maar daar ga ik dan wel vanuit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
ingram micro heeft geen backorders meer op alle 5900/5800 kaarten :)

betekend dat ze binnenkort weer snel op stock komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thijszor schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:35:
Kan volgens mij tot 1,6V, met een mini aanpassingen in volgens mij de config file van MSI Afterburner.
johnnyvd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:57:
[...]

Klinkt goed..behoud je deze verhoogde voltage ook bij een reboot?
Bij een reboot kan die instellingen desgewenst automagisch weer laden. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door -The_Mask- op 05-02-2010 19:34 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth_Roel
  • Laatst online: 08-09 11:51
Gisteravond bij Databyte de Asus 5850 besteld, stond dat er 6 op voorraad waren. Zie nu alleen dat dit er nog steeds staat. Hoop maar dat ik een van de zes kaarten heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy Angelo
  • Laatst online: 09-07 21:37
Ik heb vanmiddag een mail gekregen van de Cool Prices dat ze een batch Club3D kaarten hadden binnengekregen (heb zelf een 5850 besteld, weet niet of er ook andere types zijn binnengekomen). Voor degene die erop wachten, het moment komt steeds dichterbij ;)

Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 08:50
Wel lekkere timing trouwens, worden ze beter leverbaar is de euro tov de dollar weer flink gezakt :S

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 16-09 22:22
Door de slechte leverbaarheid is de 5850 flink in prijs gestegen toch? Wat is een reële prijs, hoeveel is hij eigenlijk waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:52
de goedkoopste is de club 3d met 250 euro. das 30 euro duurder dan de richtprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Darth_Roel schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 15:05:
Gisteravond bij Databyte de Asus 5850 besteld, stond dat er 6 op voorraad waren. Zie nu alleen dat dit er nog steeds staat. Hoop maar dat ik een van de zes kaarten heb...
Weet niet tot hoelaat jij denkt dat ze bij databyte werken op vrijdagavond? :) Anyhow, ik had mijn 5870 op zaterdagmiddag bij databyte besteld 2 weken geleden, maandagmorgen bevestiging en 's middags verstuurd. Dinsdag had ik de kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik heb mijn 5970 order geannuleerd, en heb een andere GPU besteld heb nu een XFX 5870 XXX
Welke mij perfect bevalt (geen problemen zoals beschreven in andere threads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth_Roel
  • Laatst online: 08-09 11:51
Murk schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:11:
[...]

Weet niet tot hoelaat jij denkt dat ze bij databyte werken op vrijdagavond? :) Anyhow, ik had mijn 5870 op zaterdagmiddag bij databyte besteld 2 weken geleden, maandagmorgen bevestiging en 's middags verstuurd. Dinsdag had ik de kaart :)
Was meer dat ze op zaterdag ook open zijn, dus had zaterdag gehoopt een bevestigingsmailtje te ontvangen. Ik zie het morgen wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnyvd
Killg0re schreef op zondag 07 februari 2010 @ 14:26:
Ik heb mijn 5970 order geannuleerd, en heb een andere GPU besteld heb nu een XFX 5870 XXX
Welke mij perfect bevalt (geen problemen zoals beschreven in andere threads)
Toch wel een stap terug lijkt mij?? Jammer man, Ik hou nog even vol!!
qonstant schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:12:
ingram micro heeft geen backorders meer op alle 5900/5800 kaarten :)

betekend dat ze binnenkort weer snel op stock komen
Goed nieuws! Welke ketens zijn er allemaal afnemer bij Ingram? (en bij wie werk jij :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
johnnyvd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:17:
[...]

[...]

Goed nieuws! Welke ketens zijn er allemaal afnemer bij Ingram? (en bij wie werk jij :P )
Nah, als je bedenkt dat je op 1920x1200 met 4xAA en 16xAF bijna alle games vloeibaar kunt spelen met een enkele 5870 (zoals ik)... Is die 5970 overkill hoor... Goeie keuze, mooie kaart :) Echter draait mijn non-oc XFX op 915/5200 clocks :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
johnnyvd schreef op zondag 07 februari 2010 @ 18:17:
[...]

[...]

nederland ongeveer(alle bekende shops in de prijsvergelijker van hwi en tweakers)

[ Voor 4% gewijzigd door qonstant op 08-02-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ziet ernaar uit dat de prijzen nog steeds hoger worden? Volgens mij was de goedkoopste 5850 1.5 week geleden €225,- bij Mycom, maar is de goedkoopste nu rond de €259,-?
http://tweakers.net/price...pci-e-(game-edition).html

Had eigenlijk wel verwacht dat het nu allemaal wel een keer zou bijtrekken, tis toch al ruim 4 maanden na launch van de kaarten.…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Citizan schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:51:
Door de slechte leverbaarheid is de 5850 flink in prijs gestegen toch? Wat is een reële prijs, hoeveel is hij eigenlijk waard?
Wat jij ervoor over hebt.
Pagina: 1 ... 29 ... 38 Laatste

Dit topic is gesloten.