Toon posts:

Een budget pc

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik zit al jaren op deze site en heb nog nooit een reactie geplaatst maar nu komt het er dus toch van.
Een vriend van mij wil binnenkort een nieuwe pc gaan kopen en omdat ik interresse in het in elkaar zetten en beste pc kopen heb ben ik eens rond gaan kijken op het web en deze site. maar ik kwam niet uit op een pc die nou echt goed voor hem zou zijn en ook op deze site kon ik niet echt iets goeds vinden.

Mijn vriends Budget is 550-650 euro het liefst onder de 600!
Hij wil een pc hebben die spellen zoals call of duty 5 en Brothers in Arms goed aan kan en ik weet dat voor 600 euro daar een pc voor samen te stellen is omdat mijn pc een jaar geleden voor 600 euro is gekocht en die spellen goed aan kan op de hoogste graphics!

Ook graag jullie advies of hij nou windows 7,XP of Vista moet gebruiken?

Nog om het even duidelijk te maken; het moet dus een pc zijn die zowel HD films als spellen zoals cod 5 kan spelen en de het budget is gewoon de kast en dus niet het beeldscherm, boxen, toetsenbord, muis erbij inbegrepen!

Dank jullie wel voor jullie moeite!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05:03

F.West98

Alweer 16 jaar hier

iets van een Core i7 met een goed moederbord en grafische kaart, en Windows 7 of XP.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2009

Zie de bovenstaande link en het bijbehorende topic.

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

[BBG Aanschaf] Budget- en Basissysteem november 2009

hoort niet hier en gaat opslot, kijk ook in de topic regels..

[edit] iemand was me voor :)

[ Voor 10% gewijzigd door Brilsmurfffje op 01-11-2009 21:00 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:14
Er bestaat een speciaal topic voor dit soort vragen:
Je kan de tweede configuratie als basis gebruiken en er nog een iets betere processor en videokaart in stoppen.
Er zitten trouwens ook al muis, toetsenbord en boxen bij, dus die kan je al weg laten.

Persoonlijk zou ik ook voor Windows 7 gaan, maar dit is een kwestie van smaak. Misschien een idee om eerst nog met de RC of RTM te werken, en dan later eventueel een licentie kopen of toch maar overschakelen op XP.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Toch grappig dat je hier al jaren zit en geen idee hebt hoe het werkt hier.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:19
brilsmurfffje schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:59:

hoort niet hier en gaat opslot, kijk ook in de topic regels..

[edit] iemand was me voor :)
Maar goed, dan doe je een topic report (dat handje bovenaan) en dan zeg je dat niet in het topic, jij moet dan ook nog even in de regeltjes kijken ;). Ook staat daar dat je, zelfs al is het een topic dat niet door de beugel kan, dat je niet moet gaan zeggen 'SLOTJUHHH', oid, maar dat je gewoon constuctief helpt.

Ontopic:
Handig om te weten is ook nog op welke resolutie hij speelt, dat is namelijk wat bepaald hoe zwaar je hardware moet zijn. Neem ook even een kijkje in de BBG's die hierboven zijn voorgesteld ;).

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:25

Thandor

SilverStreak

Topic reports mensen (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) :).

masterwin,
Kijk even naar de genoemde BBG topics. Zie ook [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.