Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een nieuwe televisie aanschaffen. Ik weet echter niet zo goed wat voor 1. Alle folders staan vol aanbiedingen, maar wat nou echt een goede tv is weet ik nooit.

Mijn budget is zo`n 900 euro. Nu heb ik me laten vertellen door een collega dat de Panasonic TX-42g10 een goede tv schijnt te zijn. Het is een plasma tv, en hij vertelde dat bij veel lichtinval het beeld iets minder te volgen is. En mijn tv komt wel gewoon in de woonkamer te staan, dus zonlicht genoeg.

Weten jullie toevallig nog een paar modellen/typen van om en nabij de 900 euro die echt goed zijn?

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-02 21:55

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Beste Nickdus,

Hallo en welkom op GoT :w

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Zo is het dus niet de bedoeling om alleen te melden dat het een tv zoekt en dat het budget binnen 900 euro moet liggen en verder niets. Ik stel voor dat je vooral kijkt naar Welke TV moet ik kopen?, want daar staat echt (bijna) alles in van wat je moet weten alvorens je een tv koopt.

In het LCD Beleid kan je nalezen waar een dergelijke topicstart aan moet voldoen wil je na wat meer onderzoek een nieuw topic openen.

Als je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Het enige wat ik er nog aan toe wil voegen is dat je gewoon naar de winkel moet gaan en daar in de praktijk zien hoe een tv presteert als het gaat om dingen als kleurweergave, design, enzovoorts.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Wut... :?

Ik dacht dat ik hier toch al een slotje gezet had met echt exact dezelfde tekst 8)7

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.