Hoi allemaal ,
Ik ben nieuw op deze site allee niet zo nieuw want kijk al even rond naar al die testen en antwoorden aan het zoeken voor men nieuwe pc bij een te zoeken .
Maar tegenwoordig is het allemaal chinees voor mij geworden ik begrijp er niets meer van welk ik zou nemen als een goede pc voor in de nabije toekomst nog verder te kunnen upgraden en waar ik op moet letten bij de aankoop .
Wat zijn je eisen? ..............
Gamen en voor de toekomst generatie games , af en toe een videoke zien ...
Stille PC?.................
Wat maakt dat uit ik heb een goede stereo instalatie

en heb geen last van bewoners en buurtbewoners
Mooie kast?.............
Maakt niks uit ( het mag zelfs de lelijkste zijn i don't care ) is enkel bedoeld om hardware te beschermen tegen stof en nicotine

. Hetgeen wat erin zit dat is belangrijk !!!
HD grote?..............
500 gig zal voldoende zijn in de toekomst kan er nog verbeterd worden
Overklokken?...................
Als binnen 4 jaar alles verouderd is en de games nog ingewikkelder worden ga ik die een beetje overklokken als de processor dit toelaat en ik de bijhorende koelers kan kopen en laten inbouwen
Hoeveel geheugen?...............
hoe meer hoe beter zegt men altijd ?
Grafische kaart ?
Liefst hou ik het op Nvidia omdat ik daar 3 kaarten in mijn bezit heb gehad en nooit over klaagde , en om iets anders te gaan uitproberen en te leren heb ik niet veel zin meer tis nu al te moeilijk aan het worden voor de gewone mens .
Budget 1200 euro max als het moet ga ik erover maar niet te ver
Kunnen jullie mij een pc aanraden die zelf bijeen gezocht is ?
Vriendelijke groeten en Hartelijk bedankt voor het lezen van deze ( mss nutteloze post )
En nog prettige feesten gewenst