De 40GB versie van Kingston is rond de 80 euro. mis ik iets ?-The_Mask- schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:05:
[...]
Wat dacht je van een prijs die bijna de helft lager ligt.
Edit de Intel kost zelfs meer dan het dubbele bij webshops die hem kunnen leveren.
Ik bedoel dus het 40GB model van Kingston, met Intel-controller intern
Ja.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:37:
[...]
Dus gezien mijn toepassingen (FM) en occasioneel 3d shooter (niet op zwaarste settings en details enzo) is de grafische kaart voldoenden (want het geld dat ik hiermee bespaar investeer ik in de ssd).
Ja.Verder nog andere opmerkingen, als moederbord zou ik eigenlijk gaan voor msi P55-GD55 maar dat vond ik niet in jullie product lijst terug.
Is het ram geheugen in orde (ik ben niet van plan om te overclocken)
Die fans kan je soms via het moederbord regelen , via een knop op/bij de fans zelf of via Speedfan (moeten je fans wel op het mobo aangesloten zijn op fan-aansluitinge met snelheids regeling). Je kan ook een luxe fancontroller nemen. Zou eerst eens afwachten en zien wat je vind van de huidige fans, vervangen kan altijd nog.Is het raadzaam om de 2 bijgeleverde 120 mm fans te vervangen door vb. 2 stillere scynthe slip streams? Hoe weten die fans eigenlijk hoe snel zo moeten blazen, is dit via een temperatuursensor of geven die hele tijd het volle pond?
Helaas is dat geen Kingston met een intel-controller. Dan moet je toch echt het 40, 80 of 160GB type nemen van Kingston.Edit: ik zie dat je hierboven een kingston ssd 'aanbeveelt', is er een groot verschil met mijn intel ssd, buiten 64 <=> 80 gb, want mijn intel kost bijna 2x zoveel.
Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!