Niet alle onderdelen kon ik toevoegen aan het winkelmandje dus ik heb het maar even in excel gezet. Nu heb ik best nog wat vragen over dit systeem:
Heb ik naast de processorkoeler ook andere koelers nodig voor de videokaarten? Moet ik de fans die standaard in de kast vervangen door andere en zo ja, welke zijn dan goed en stil?
Daarnaast heb ik een vraag over de SSD-schijf, hier wil ik alleen Windows (en misschien Office, virusscanner enz.) opzetten. Is dit dan een verstandige keuze of kan ik beter een andere kiezen?
Nu zie ik trouwens dat het moederbord maar 3 banken heeft voor geheugen dus het gekozen geheugen kan sowieso niet? is 4GB genoeg of is het beter om dan 6GB te halen (en zo ja, wat raden jullie mij aan?). Het moederbord heb ik zelf weinig verstand van, is dit een goede of kan ik beter een andere halen?
Verder heb ik nu ene OCZ 600 watt voeding maar die lijkt me te weinig, hoeveel watt raden jullie mij aan en van welk merk dan?
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
Edit: Ik heb op het moment een 23 inch beeldscherm van Acer, deze wil ik wel houden en misschien nog een tweede erbij kopen, dit kan toch gewoon met deze videokaarten (is het aansluiten moeilijk of zo gedaan?)
[
Voor 8% gewijzigd door
Anoniem: 324854 op 02-11-2009 21:53
]