Ik zoek me rot naar dat forumdeel, ik kan hem gewoon niet vinden
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 17:54 . Reden: Omg, verkeerde topic titel, modje, edit aub ]
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2009 17:54 . Reden: Omg, verkeerde topic titel, modje, edit aub ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 26% gewijzigd door simon op 31-10-2009 18:05 ]
|>
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Volgens mij wel.. Lieve Adjes => Lieve DevversNMe schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:19:
Geen idee wat je nu precies bedoelt, maar in Lieve Devvers hoort je vraag sowieso niet.
Lieve Devvers >> Lieve Adjes
[ Voor 9% gewijzigd door moto-moi op 31-10-2009 18:20 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Dat hadden we toch allemaal op 1 april van dit jaar?simon schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:05:
Wat ik me afvraag is wat je met 'gebleven' bedoelt. Had je 't eerst dan? Want dan had je meer dan ik, en dat kan en mag niet.
[ Voor 7% gewijzigd door APClll op 31-10-2009 18:39 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Intentionally left blank
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq