Toon posts:

Intel X25-M Postville

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had de vraag of deze schijf zijn geld wel waard is?

Ik heb een nieuwe computer samengesteld, met deze ssd erin, en nog 2 500GB schijven voor de data.

maar is deze zijn geld wel waard? (€190,50)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26

The devil is in the details.

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-02 15:00
Ik weet niet wat de bedoeling is van deze schijf binnen je systeem. Maar als je hem als opstart + OS schijf wilt gebruiken, dan vind ik van wel. Echter ik kan niet op jouw bankrekening kijken natuurlijk...

"That was left handed..." - JJH

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Deze schijf is op dit moment alleen zijn geld waard als je werk er sneller door gaat en het geld oplevert of wanneer je kickt op een net wat snellere PC. Anders niet.

Is het trouwens niet handiger om ipc van 2x een 500 GB schijf, 1 schijf van 1 of 1,5 TB aan te schaffen? Scheelt je weer ruimte in je kast en het prijs verschil is miniem. (of wil je raid?)

Systeem | Strava

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Of een SSD het kopen waard is ligt geheel aan wat jij er voor over hebt. Om dit te bepalen is er genoeg informatie beschikbaar om dit te bepalen. Hier op GoT verwachten wij toch echt dat je zelf ook enige inzet toont, want wij zijn hier geen drop-maar-raak helpdesk.

Mute haalt al een topic aan waar je veel informatie kunt vinden, ik zou zeggen ga deze eens doornemen. Dit topic wordt bij deze gesloten.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.