Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opzoek naar een security programma

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views

• TweakersF
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-04-2022

TweakersF

Think Different. Think Apple©

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een programma waarmee je rechten kan verdelen over de gebruikers van je PC.

Denk hieraan welke gebruikers bijvoorbeeld in de harde schijf kunnen kijken.

Bijvoorbeeld om de toegang tot tal van Control Panel applet functies, inclusief display, Netwerk, Wachtwoorden, Printers, System, Add / Remove Programs, enz te kunnen instellen.

Ik hoor graag snel van jullie

TweakersF

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als je snel wilt moet je vooral niet vragen maar zelf uitzoeken of iemand inhuren ;)

Wat mis je aan de standaard beheertools van Microsoft, welke opties en methoden heb je al bekeken maar waren niet voldoende? <== aangenomen dat je Windows gebruikt natuurlijk. Het gebruikte OS is me niet duidelijk, laat staan welke versie precies. Afhankelijk van OS en versie: check naast natuurlijk Technet etc (en/of een goed boek over beveiliging en beheer van Windows-PC's/netwerken) ook de howto's in Windows Clients.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:38
@TweakersF
Wat is je OS dan, dat is natuurlijk wel belangrijk om mee te nemen in de overweging wat voor programma je kan gebruiken. :)

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:51
gpedit.msc voor het beperken van systeemfunctionaliteiten en control panel/desktop

ntfs rechten voor het authoriseren van gebruikers op de computer!

Windows it's that easy 8)

edit: wat x.excel zegt dus 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door loewie1984 op 30-10-2009 11:44 ]

discogs

• TweakersF
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-04-2022

TweakersF

Think Different. Think Apple©

Topicstarter
@jbdiman

Het betreft de Windows OS.

Ben er niet zo bekend mee omdat ik zelf (gelukkig) Apple gebruiker ben

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dit toevallig (gezien je vorige topic Portable Firefox browser via Command line )ook weer ivm je stage :?

Nofi, een stage is er om te leren, en leren zoeken hoort daar ook bij. Je vraag hier bijna klakkeloos neerdumpen terwijl ie eigenlijk toch vrij basic is en je hem middels eigen inzet met een uurtje of 2 googlen had kunnen beantwoorden lijkt me niet de bedoeling, ook niet van je stage :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

group policy's

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Windows 3.11 of Windows 7? Dat scheelt nogal, zegmaar.

Ik stel voor dat je eerst zelf even je goed gaat inlezen in de mogelijkheden en onmogelijkheden. Er zijn veel goede boeken te koop en te leen, lees er een paar van, doe je ding en vraag gerust als je op een specifiek punt twijfelt. Maar dit topic is op deze manier niet zinnig, zowel v.w.b. wat de mores is op dit forum als v.w.b. wat de bedoeling is van een stage (leren doen). Dit topic sluit ik dus, stel tzt na een tijd zelf doen gerust een vervolgvraag met een beschrijving erbij van waar je precies vast loopt in een uitgebreider nieuw topic. Lees dus ajb nog eens Het algemeen beleid #topicplaatsen door :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.