Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Portable Firefox browser via Command line

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

• TweakersF
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-04-2022

TweakersF

Think Different. Think Apple©

Topicstarter
Hallo,

Voor mijn stage moet ik een stabiele firefox webbrowser vinden. Portable uitterraad.
De browser zou via een command line UML en parameters automatisch moeten opstarten.

Het is namelijk zo. Ik loop momenteel stage bij een callcenter bedrijf.
In de callcenter zalen word momenteel de oudste van internet explorer gebruikt. En af en toe kunnen sommige internet pagina's niet worden geopend, omdat er een oude versie van de betreffende webbrowser draait.

Zou iemand mij wellicht kunnen uitleggen hoe te beginnen? Om een portable firefox webbrowser via command line te laten opstarten.

Alvast bedankt.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wat is exact de vraag c.q. eis van de opdrachtgever?
Lijkt me bijna stug dat de vraag is 'zoek de laatste versie portable firefox'.

Volgens mij willen ze dus via een cmd een browser starten met een bepaalde URL als destination (eventueel met nog andere dingen).
Dat kan IMHO prima met de standaard browser - en vast ook wel met FF.

Oftewel, wat is de wens, en niet zozeer de oplossingsrichting die je in gedachten hebt?

Tijd voor een nieuwe sig..

• TweakersF
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-04-2022

TweakersF

Think Different. Think Apple©

Topicstarter
Hallo Koffie,

De bedoeling is dat je de portable browser via command line zou kunnen opstarten.

Alvast bedankt

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:47

E-Vix

Nu met sneeuw!

TweakersF schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:04:
De bedoeling is dat je de portable browser via command line zou kunnen opstarten.
Dus op je stage is je stagebegeleider naar je toegekomen met de vraag "We hebben een portable browser nodig die je via de commandline op kan starten. Regel jij dat even?"? Of heeft hij er nog iets meer bij gezegd. Over bijvoorbeeld wat de eisen en wensen zijn, wat er precies mee moet gebeuren, waarom het perse een portable versie moet zijn, waarom het via de commandline moet, etc.
Verder zou het misschien ook handig zijn als er iets meer verteld wordt over de systemen waar het op moet komen te draaien. 'De oudste versie van Internet Explorer' is in mijn belevenis de aller eerste versie die uitgebracht is, en die draaide alleen maar onder Windows 95 als ik mij niet vergis. Of was er ook al een versie die onder Windows 3.1 draaide?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

als ik de topictitel letterlijk overneem (niet dat dit de ideale zoektermen zijn) in google bekom ik op de eerste pagina al een relevant resultaat.
wat heb je zelf gezocht? wat zijn de problemen die je daar bij ondervond? dingen die ik iig niet in dit topic terugvind en dus gaat het dicht.
OFF>CSA

Dit topic is gesloten.