Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Een paar vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben van plan een nieuwe computer te kopen maar heb nog een paar vragen
Bij mijn kast staat het volgende:
Ventilatoren:
Achterkant : 1 x 8 cm - ( 0 geïnstalleerd)
Voorkant : 1 x 12 cm - ( 0 geïnstalleerd)
Zijkant: 1 x 8 cm - ( 1 geïnstalleerd )

Kan ik ervan uitgaan dat ik er dan nog 2 bij moet kopen of worden deze wel meegeleverd maar niet ingeïnstalleerd?

Bij mijn processor wordt een koeler meegeleverd, zit hier al koelpasta op en is het verstandig hier een aparte koeler voor te kopen? (ik ben niet van plan te overclocken)

Ik heb nog een voeding van 520W liggen, is deze voldoende voor mijn systeem?

Hier een link met alle onderdelen:
http://azerty.nl/winkelma...D=1&product%5B220018%5D=1

Danku

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:20

Thandor

SilverStreak

Voor vragen omtrent complete PC's moet je eigenlijk in één van de [BBG Aanschaf]-topics zijn in Complete Systemen & Laptops :). Ik ga dit topic dus sluiten. Zie [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht voor een overzicht van deze topics.

Wat betreft jouw vragen:
De ventilatoren worden niet meegeleverd dus je kunt er nog twee bij kopen. Het is overigens niet verplicht om alle ventilatoren te installeren, het kan dus zijn dat je met minder ook goed af bent.

De boxed coolers zijn over het algemeen prima. Deze komen met zogenaamde 'Thermal Interface Material (of Pad)' en hebben dus koelpasta. Ik zou in een standaard systeem geen third-party koeling kopen :). Overigens kun je altijd nog een koeler bij kopen mocht deze om wat voor reden dan ook niet bevallen.

Wat betreft de voeding: 520W zegt niet zoveel. Als je 520W van een goed merk hebt is het prima maar een 520W Sweex, Q-tec of Techsolo (of andere B-merken) zijn af te raden. Zie OH FAQ - Welke voeding heb ik nodig voor mijn PC? en Welke voeding heb ik nodig? Deel 23 voor meer informatie. Mocht je alsnog vragen hebben over enkel de voeding dan kun je daarmee in het 'Welke voeding heb ik nodig?'-topic terecht :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.