Toon posts:

Conrac 6032 PD (wallboard scherm + pc)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Bij mijn werkgever gebruiken wij Conrac 6032 PD schermen om live informatie te laten zien. Nu is bij 1 van deze schermen de HD kapot en heeft de IT afdeling besloten dat ze hier niks aan willen doen. Nu heb ik het geluk dat ik hem heb gekregen! Erg leuk aangezien het een redelijk prijzig scherm is.
Wat ik nu kan doen is er een nieuwe HD inzetten en gewoon Windows draaien, maar wat ik wil is dat hij acteerd als extern scherm voor bijvoorbeeld mijn Macbook pro of mijn xbox.
Hij heeft alleen een DVI uit poort, weet iemand hoe ik dit kan aanpassen naar in DVI-in poort?

Hier wat extra informatie:

http://www.melford-elec.c...ev04%20-%20Mel%20logo.pdf

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:36
Niet. Tenminste, voor zover ik weet. Input != Output en eigenlijk volledig de andere kant op...

Schopje van CSL naar VB

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Open draaien en kijken hoe de connectie tussen het 'moederbord'/grafische kaart en het scherm gedaan is. Is dit een bekende aansluiting, vesa of zo dan moet je de pinout zoeken en kijken of het op je grafische kaart van je pc aan te sluiten is. Anders pech en dan gaat het niet. Ik denk niet dat er een dvi aansluiting gaat gebruikt zijn intern, maar je weet nooit.

Zie bv Laptop LCD aan VGA-kaart
Andere info is te vinden in de EL FAQ

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties! Ik zal hem even gaan open schroeven vanavond en kijken of er iets aan te doen is. Er dus ook een versie van dit scherm met een controller + HDMI aansluitingen. Mogelijk dat ik die van de fabrikant kan kopen.