Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Driver voor Acer AL1916w

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn resolutie van mijn monitor graag wat hoger zetten. Iemand raadde mij aan om een stuurprogramma voor mijn monitor te downloaden. Dus ik download braaf de driver.
Als ik dan via apparaatbeheer het stuurprogramma ga bijwerken en het al1916w.inf bestand selecteer om het te installeren, geeft hij het volgende:

'De opgegeven map bevat geen compatibel stuurprogramma voor uw apparaat. Controleer of het stuurprogramma werkt met Windows voor op x64-gebaseerde computers als de map wel een stuurprogramma bevat.'

Kan iemand me hier mee helpen? Ik zou niet weten hoe ik het anders zou moeten doen. Ik heb wel windows 7 misschien ligt het daar aan?

• m4ni4k-4live
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 16:08
wat voor videokaart zit er in? intel, nvidia, ati ????
Kijk daar eerst naar.

Oeps, sorry dacht dat het een laptop was.
laat win7 je driver van jou monitor gewoon installeren.

resolutie kun je verhogen met rechtermuisknop op buroblad, resolutie veranderen.

[ Voor 54% gewijzigd door m4ni4k-4live op 26-10-2009 19:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
m4ni4k-4live schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:44:
wat voor videokaart zit er in? intel, nvidia, ati ????
Kijk daar eerst naar.
Er zit een Ati HD 4350 in m'n pc, maar dat moet toch niks uitmaken? Ik hoef geen driver voor mn videokaart, maar voor mijn monitor.

Verwijderd

Topicstarter
m4ni4k-4live schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:44:

Oeps, sorry dacht dat het een laptop was.
laat win7 je driver van jou monitor gewoon installeren.

resolutie kun je verhogen met rechtermuisknop op buroblad, resolutie veranderen.
win7 vind de driver dus niet en dat je de resolutie via het beeldscherm kan veranderen snap ik maar met een driver moet je nog hogere resoluties in kunnen stellen.

• m4ni4k-4live
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 16:08
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:47:
[...]

Er zit een Ati HD 4350 in m'n pc, maar dat moet toch niks uitmaken? Ik hoef geen driver voor mn videokaart, maar voor mijn monitor.
volg anders deze link ff

Verwijderd

Topicstarter
Wordt ik ook niet veel wijzer van.
Pagina: 1