Toon posts:

Xbox 360 vs Ps3

Pagina: 1
Acties:
  • 492 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een van deze 2 te gaan kopen alleen twijfel ik nog steeds welke ik zou gaan nemen, de Ps3 heeft natuurlijk het voordeel dat je gratis online kan en bij de Xbox moet je betalen maar de Xbox is dan ook weer goedkoper..
Hoe zit het qua beeld.. welke is dan mooier?
En wat zouden jullie kiezen en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:15
Tja als je de marktpraatjes gelooft is de xbox360 op het einde van zijn leven.. Terwijl de PS3 nog een tijdje gaat doorgaan (voorbeeld is PS2 die nog altijd verkocht wordt..)

Kwa grafisch zouden ze redelijk gelijk moeten zijn, terwijl de PS3 kwa grafische performance nog enkel vooruit kan gaan.

Dan is er dus nog maar "1" ding waar je naar kunt kijken: games.

Wat voor gamer ben je ? FPS? Strategie? RPG?
Kijk op welke console de meeste games uit zijn die je graag speelt... en waar er nog uitkomen waar je je op kunt 'verheugen';..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik heb beide, maar vermaak me veel beter met de 360. Reden is het mooier aanbod van games, de betere controller, de betere online modus en alles is gewoon gebruiksvriendelijker bij de 360.

Voor mij is de keuze makkelijk, maar vergeet niet dat smaken verschillen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sydney08 op 26-10-2009 18:26 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzwind
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-06 19:42
Argh, niet weer zo'n topic ;) Gebruik de zoekfunctie even... Ze zijn gelijkwaardig dus je kijkt naar de softwarecollectie. PS3 is naar verluid ook een stuk stiller en heeft blu-ray. Online multiplayer is gratis bij PS3. Blablabla ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Weer zo'n topic ...
Wat heeft je omgeving en vindt je dat belangrijk?
Wat speel je?
Kijk even bij de startposts van zowel de 360 Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 64 als bij die van de PS3 Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 48
Ik zou zeggen basseer je keuze op de startposts die boordevol feiten staan, hier zullen de meningen je om de oren gaan vliegen.
En aangezien meningen persoonlijk zijn heb je daar dus geen fluit aan.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
ik neig qua games sterk altijd naar eht Sony camp en ook op de PS3 kwamen er voo rmij een aantal ijzersterke firstparty titels uit. Online vind ik al lang nie tmeer onderdoen voor Xbox live, de controller vind ik prettiger omdat ik de plaatsing van de analoge sticks beter vind maar dit is heel persoonlijk. Maar SOny lijkt nu wel heel goed op dreef te zijn. De verkopen PS3 vs 360 hier in de EU heel gelijkwaardig, zit geen miljoen verschil meer tussen, wel in favor van de PS3 als je bedenkt dat deze een jaar later kwam. In Amerika heeft de 360 wel een forse voorsprong en in Japan weer de PS3. Het lijkt dus weer de SNES vs Megadrive era all over te worden.

maar waar spelen je vrienden op is ook handigin verband met online gaming en heb je liever gran turismo dan forza? dan haal je een PS3 heb je toch liever Forza dan een 360. want op de first party titels na komen de meestte games voor beiden consoles uit en op wat uizonderingen na verschillen deze niet zoveel van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Spacey23 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:25:
Ik heb beide, maar vermaak me veel beter met de 360. Reden is het mooier aanbod van games, de betere controller, de betere online modus en alles is gewoon gebruiksvriendelijker bij de 360.
Alles wat je hier noemt is subjectief. Alleen over de controller zijn al bijbels vol geschreven. Gezien beide consoles gewoon goed zijn zou ik puur en alleen naar het spelaanbod en eventueel de prijs kijken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Icekiller2k6 schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 18:24:
Tja als je de marktpraatjes gelooft is de xbox360 op het einde van zijn leven..
De opvolger staat voor 2012 op de rol, dus je hebt nog even. Beide apparaten zijn exact evenoud, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Voor de rest mag de TS het helemaal zelf weten. Er zijn weinig onderwerpen zo uitgebreid besproken op internet als de 360/PS3, je kan prima een eigen keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard antwoord: kijk naar de games die je het meest aanspreken. Behalve de exclusives ontlopen de graphics elkaar niet echt veel omdat het meeste schaamteloos geport wordt. Het spellen aanbod voor de 360 is daarintegen groter.
Kijk ook ff wat je vrienden hebben zodat je daar samen mee online kan.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

PWM schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 19:11:
[...]

Beide apparaten zijn exact evenoud, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Like not.

Xbox360 Retail availability November 22, 2005
PS3 Retail availability November 11, 2006

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:19

PromoX

Flying solo

In dit topic (met overigens een veel betere topicstart) staat zo ongeveer alles wat er te melden valt: [up tot date] ps3(slim) of x360(elite). Lees die door, zoek eventueel verdere informatie, bepaal voor je zelf wat je belangrijk (welke games, enz.) en maak je keuze. Het is allemaal nogal persoonlijk en de keus waar jij je geld aan moet uitgeven kun je zelf dan ook het beste bepalen.

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.