Zoals de titel al zegt zoek ik speakers voor de Asus SupremeFX X-Fi Riser Card.
Op dit moment gebruik ik de logitech Z-10, maar ik wil af van USB. M.i. zal de SupremeFX X-Fi Riser Card beter geluid leveren dan welke (goedkoop) USB setje dan ook.
Daarnaast hebben meeste sets nu zo'n kleine jack in....hoe doe ik dat van een 5.1 geluidskaart naar 1 plug
Verlies ik daar niet een beetje veel?
Echter ik heb geen fortuin te besteden....
Ik zoek/mijn eisen/wensen:2.1 of 2.0,
geen usb,
Vormgeving speel mee (staan in de woonkamer in 't zicht)
Beetje kwalitatief game geluid is alles wat ik zoek.
Budget max 125 euri.
De JBL spot sprak me wel aan, maar kan geen duidelijke reviews vinden. Dus vraag ik de tweaker community...wie o wie helpt mij op weg met mijn keuze...
Edit: Heefthet zin om zo'n 3 tulp naar 1 3,5 mm jack aan te sluiten? 1 op links, 1 op rechts en 1 op subwoofer?
Op dit moment gebruik ik de logitech Z-10, maar ik wil af van USB. M.i. zal de SupremeFX X-Fi Riser Card beter geluid leveren dan welke (goedkoop) USB setje dan ook.
Daarnaast hebben meeste sets nu zo'n kleine jack in....hoe doe ik dat van een 5.1 geluidskaart naar 1 plug
Echter ik heb geen fortuin te besteden....
Ik zoek/mijn eisen/wensen:2.1 of 2.0,
geen usb,
Vormgeving speel mee (staan in de woonkamer in 't zicht)
Beetje kwalitatief game geluid is alles wat ik zoek.
Budget max 125 euri.
De JBL spot sprak me wel aan, maar kan geen duidelijke reviews vinden. Dus vraag ik de tweaker community...wie o wie helpt mij op weg met mijn keuze...
Edit: Heefthet zin om zo'n 3 tulp naar 1 3,5 mm jack aan te sluiten? 1 op links, 1 op rechts en 1 op subwoofer?
[ Voor 6% gewijzigd door freak-ish op 26-10-2009 15:19 ]