Speakers voor Asus SupremeFX X-Fi Riser Card

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-01 10:07
Zoals de titel al zegt zoek ik speakers voor de Asus SupremeFX X-Fi Riser Card.

Op dit moment gebruik ik de logitech Z-10, maar ik wil af van USB. M.i. zal de SupremeFX X-Fi Riser Card beter geluid leveren dan welke (goedkoop) USB setje dan ook.
Daarnaast hebben meeste sets nu zo'n kleine jack in....hoe doe ik dat van een 5.1 geluidskaart naar 1 plug 8)7 Verlies ik daar niet een beetje veel?

Echter ik heb geen fortuin te besteden.... :(

Ik zoek/mijn eisen/wensen:2.1 of 2.0,
geen usb,
Vormgeving speel mee (staan in de woonkamer in 't zicht)
Beetje kwalitatief game geluid is alles wat ik zoek.
Budget max 125 euri.

De JBL spot sprak me wel aan, maar kan geen duidelijke reviews vinden. Dus vraag ik de tweaker community...wie o wie helpt mij op weg met mijn keuze...

Edit: Heefthet zin om zo'n 3 tulp naar 1 3,5 mm jack aan te sluiten? 1 op links, 1 op rechts en 1 op subwoofer?

[ Voor 6% gewijzigd door freak-ish op 26-10-2009 15:19 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:05
Je gebruikt maar 1 uitgang van de geluidskaart, de groene, dus geen verloopjes ofzo nodig. Verder moet je even naar de mediamarkt ofzo om wat speakers te beluisteren danis de keuze snel gemaakt.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• freak-ish
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-01 10:07
Klinkt vreemd, maar ik had het net ook gelezen. Im zou verwachten dat de kaart ook in 2.1 modus zou kunnen draaien..maar dan houd ik hetzelfde probleem.
Dus via groen naar de speaker - en dan heb ik links/rechts stereo en subwoofer?

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:05
Welk probleem bedoel je? Je moet de configuratie instellen als stereo, dan worden de andere uitgangen niet gebruikt, wat daar normaal uit komt, komt dan uit de groene. Je mist dus geen geluiden, maar wel even goed instellen dus (ook in bijv de dvd/mediaplayer enzo)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:26

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Als ik jouw post even strip, dan staat er het volgende:
Ik zoek/mijn eisen/wensen:2.1 of 2.0,
geen usb,
Vormgeving speel mee (staan in de woonkamer in 't zicht)
Beetje kwalitatief game geluid is alles wat ik zoek.
Budget max 125 euri.
Je moet toegeven dat dit een beetje magertjes is...
Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Zeker dit soort "wat moet ik kopen" topics worden iets meer eisen aan gesteld om eea interessant te houden.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.