Toon posts:

problemen met businesshardware

Pagina: 1
Acties:
  • 484 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een tijd geleden een beamer van 500 euro besteld bij business hardware. Op de site stond toen ik hem bestelde dat hij in voorraad was en dat de levertijd 1 dag zou zijn.
Na mijn bestelling heb ik niks meer van ze vernomen alleen een mailtje dat de website wat problemen had.
Ik kan ze telefonisch niet bereiken en reageren op mails doen ze dus ook niet.
Kan iemand mij adviseren wat ik kan doen?

Alvast ontzettend bedankt..

Mvg,

Eelke

Verwijderd

heb je al betaald, zo nee: gewoon naar een andere zaak gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ja is al betaald

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Wanneer heb je de beamer besteld? Een blik in de shopreview leert me dat ik hier nooit iets zou bestellen...
En hun website is ook al offline. Ik vrees het ergste voor je beamer.

[ Voor 16% gewijzigd door zwippie op 26-10-2009 13:28 ]

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Verwijderd

Topicstarter
3 weken geleden. Ik heb helaas niet de shopreviews bekeken voor het bestellen heb eigenlijk nog nooit een probleem met ze gehad tot nu :/

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-01 20:25

-d-

Met credit card betaald? Zoja, even de MC/Visa/AMEX bellen en betaling terug boeken.

Verwijderd

Topicstarter
nope gewoon ideal bankoverschrijving

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het enige wat je kan doen is zoeken naar een manier om met ze in contact te komen. Als e-mail en telefoon niet werkt, dan zou je eens kunnen proberen of meer ouderwetse communicatie middelen, zoals een aangetekende brief, of persoonlijk bezoek wel resultaat opleveren.

Ook zou je kunnen proberen uit te zoeken of er misschien nog andere telefoonnummers zijn waarop ze te bereiken zijn.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik heb dit probleem ook.

16-9 betaald voor wat memory + een dual socket xeon mobo.

Memory is netjes geleverd, maar het moederbord niet.
Ik heb er nu veel mails op zitten: ze mailen soms terug met de mededeling dat er gedonder is bij de distri, soms niet eens.
Idem met bellen.

Ik ben het fors zat, want ik zit omhoog met dat bordje, en het zou in 3 dagen leverbaar zijn.

Nu zie ik dat ze bij qshops uitgeschreven zijn, en ook niet de telefoon opnemen of hun website in de lucht houden.
Er komt een ingebrekestelling en ik ga er van de week even langs (gewoon heel netjes, even vragen hoe het zit). Zijn er evt mensen die mee willen\kunnen gaan? DM me dan even.

De schade bedraagt trouwens 337E ex btw. Ik heb geen voordeel van het consumentenrecht, omdat ik een bedrijfje ben. Wel zuur omdat het voor mij ook gewoon veel geld is (ondanks mijn bedrijfje ).

Trouwens ook iDeal hier.

Ik heb qshops gebeld (het keurmerk waar ze bij zaten)en sinds vorige maand zijn ze daar weg wegens een fusie oid.... okay prima. Maar sinds dat moment is hier op tweakers het gedonder ook begonnen. Qshops gaat ze nu belen maar ik heb er weinig fiducie in.

[ Voor 12% gewijzigd door Boudewijn op 26-10-2009 15:42 ]

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Lijkt op het verhaal van Beatit waar ik nog een leuke ervaring mee heb gehad. Mijn vader en ik steeds bellen dreigen en ook met we incasseren gewoon van de rekening van Beatit (bank was niet blij mee want die hadden we al gezegd dat we gingen doen en dat vonden ze niet cool) als we het geld niet terug krijgen. Uiteindelijk kregen we iemand aan de lijn dat het geld allang overgeboekt was maar het was rabo rabo dus 1 knop en klaar en dat deed terwijl wij aan de lijn waren. Gewoon gaten vullen heet dit. Dus het ene geldgat dicht je met het andere. Zo grof en zo vuil. Die bedrijven moeten gewoon failliet gaan want dit werkt niet.

Ik was er gewoon ingetuind want ik had vroeger wel eens besteld. Ik dacht 100 euro goedkoper voor HP switchen. Ja bijna 600 euro weg en 3 weken moeten wachten en dan had ik nog niets. Nou liever meer betalen en je weet dat je het krijgt.

Gewoon email, bellen, faxen etc. De aanhouder wint zolang het bedrijf nog bestaat. Let maar op en dat geldt in vele gevallen.

[ Voor 13% gewijzigd door itsalex op 26-10-2009 15:43 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Uiteraard, maar daarom ga ik deze week even langs. Ik kan (op nette wijze, zonder enige vorm van querulantie) vrij overtuigend zijn, en ik wil of mijn moederboerd stante pede krijgen, of mijn geld terug.

Doen ze dat niet, dan kom ik de dag erna met een juristje langs.

Als de zaak eenmaal failliet is vrees ik dat wij als klanten achteraan in de rij mogen staan. Ik iig wel als bedrijfje, consumenten hebben mischien wel een betere positie.

[ Voor 30% gewijzigd door Boudewijn op 26-10-2009 15:47 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01 19:32

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Om een en ander in goede banen te kunnen leiden heb ik even een nieuw topic geopend waar de situatie rond Business Hardware besproken kan worden. Dit topic gaat daarom op slot.

Verder in Situatie Business Hardware :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Note voor Orion84. Dan wel het slotje hanteren! :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.