Black Box
Het Idee
Op het forum zijn natuurlijk casemods te volgen, en al zie je al die pracht dan begint het ook bij mij wel te kriebelen om een creatie te maken, en die is nu dus ook van de grond gekomen. Maar het idee is een beetje voort gekomen met een tijdje brainstormen en na het idee om een Lamborghini kast te maken (wat meer reclame maken is) en een voor mij onhaalbaar te maken rupsvoertuig kwam het idee van een kubus er, het ontwerp wat hier te zien is wordt alleen de basis en dat gaat dus al eerste gemaakt worden, daarna zal er wel een idee komen hoe ik het verder ga modden. Tevens zal ik hem voorbereiden op waterkoeling, zodat als het nog eens een keer zo ver komt het er al voor een deels voorbereid is.Het Ontwerp
Met Sketch up zijn sommige materialen moeilijk goed te krijgen daarom lijkt het mesh meer een zwart vlak, hoopt dat het niet stoort, anders excusesEn de plaatjes zijn niet in de uiteindelijke kleuren, want het is dan moeilijk te zien hoe alles zit.
De voorkant

Onderste fan hole voor moederbord en etc.

De zij-/achter- kant
waar de ruimte er tussen dient om de voedingen (lijkt nu een zwart vlak aan de achterkant) en dvd drive te plaatsen

Bovenkant
waar de harde schijven moeten komen.

En nog een plaatje om een idee te geven hoe het er ongeveer uit moet komen te zien.

Sponsors
Mogen zich natuurlijk altijd aanmelden, maar ik begin gewoon met bouwen en pas in een later stadium zal ik echt fans en etc. nodig hebben en komt er ook een beter idee wat er gedaan is plus wat de kwaliteit is.En ik sta natuurlijk altijd open voor tips van de ervaren modders (is de eerste casemod van mij).
Updates
Update 1Update 2
Update 3 klein
Update 4
Update 5
Update 6
Update 7
Update 8
Update 9
[ Voor 18% gewijzigd door Snijtafel op 04-04-2010 20:59 ]