Toon posts:

meningen graag!

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben al een tijdje aan het denken mn pc een beetje te gaan upgraden, ben al die oude games toch wel een beetje zat aan het worden. De nieuwste game die ik mijn pc aankan is Red Alert 3 + expansion, en dan wel echt met ALLE specs de grond in....

Heel veel verstand heb ik niet van computers, naja... als ik eerlijk ben heb ik helemaal geen verstand van computers... zeker hardware.... dus ik zal het in echte noobtaal moete vragen......

Wat heeft deze winxp PC:

AMD Athlon Dual Core
Processor 48502
2.51 Ghz, 2 GBram
NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430

Nodig om een beetje lekker newgen games te spelen? Kijk, om prachtige graphics geef ik niet zoveel, maar als ik de antialias en antrofilter, shadows ed uitzet, wil ik geen gehaper.

hoop dat mn vraag een beetje duidelijk is, laat me weten wat julie denken.

met vriendelijke groet,

thomas

Verwijderd

Topicstarter
ps, sta ik wel in de goede sectie? zoniet copy paste ikum fkes naar de juiste hoor!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Een andere videokaart zou een hoop schelen, daarmee zullen moderne spellen een stuk vlotter lopen. Daarvoor moet je wel weten wat voor uitbreidingsslot je hebt, als je bijvoorbeeld een PCI-e x16 slot hebt kun je er moderne videokaarten insteken maar dat kan ik vanaf hier niet zien ;)

Je komt daarmee trouwens nog niet op het niveau dat je zware spellen kan spelen als ze erg op de processor leunen (GTA4 bijvoorbeeld, maar er zijn vast nog meer spellen die niet lekker lopen op die CPU). Als je echt weer helemaal up-to-date zou zijn zou je dus CPU en videokaart moeten vervangen. Ik weet niet welk moederbord je hebt, met een beetje geluk passen daar moderne AM3-CPU's op (daarvoor moet het een AM2 moederbord zijn, en ook daarmee kan het meestal niet dus misschien zou je dan ook een ander moederbord nodig hebben en dan kom je ongeveer op het punt dat je misschien beter een heel nieuw systeem kunt nemen). Maar ook met deze processor zal een andere videokaart een hoop schelen.

[ Voor 8% gewijzigd door bwerg op 24-10-2009 14:13 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een MSI V class moederbord (K9N6PGM2).... enig idee?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het je gaat om een nieuwe videokaart, neem dan **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door. Voor algemene upgradevragen kun je hier eens kijken: [UG] Upgrade Guide topicoverzicht

Hoe dan ook ga ik dit topic sluiten. We verwachten dat je zelf de moeite neemt om uit te zoeken wat je kunt upgraden en wat de voor jou interessant is. Mocht je in je zoektocht nog tegen zeer specifieke problemen aanlopen, dan kun je altijd een nieuw topic openen, maar geef dan wel precies aan wat je hebt gevonden en waar je nog tegenaanloopt :)

Dit topic is gesloten.