Hey, ik zit te eraan te denken om een touchscreen te kopen aangezien ik nu ook win7 krijg en die ondersteunt multi-touch, alleen kan ik op het internet niet veel info vinden over waar ik een goede touchscreen met mutli-touch ondersteuning kan kopen. Ik wil het liefst een groot scherm, iets tussen de 20" en 24". Mijn vraag is dus, weet iemand waar ik zo'n touchscreen kan vinden, ik heb al in de pricewatch gekeken maar die geeft ook niks aan.
Ze zijn nog niet echt op de Nederlandse markt. Even geduld hebben nog dus (ikzelf ben ook aan het sparen nu).
Okey, thnx.
Nog ff wachten dan maar, die HP met een adviespirjs van 299$ valt me nog mee, ik had duurder verwacht, meer richting de 469$ van de Dell.
Anyway, bedankt, dan weet ik dat ik nog ff moet wachten.
Nog ff wachten dan maar, die HP met een adviespirjs van 299$ valt me nog mee, ik had duurder verwacht, meer richting de 469$ van de Dell.
Anyway, bedankt, dan weet ik dat ik nog ff moet wachten.
Oh nog even een tip, ik zit namelijk ook al een tijdje erover te filosoferen maar heb je al bedacht of je uberhaubt iets aan een multitouch scherm hebt? De ergonomie is vrij klote als je de hele dag op je scherm gaat tikken en dan vervalt het vrij snel in de nutteloze gadget factor...
Ik weet dat het niet fijn is als je de hele dag met je vette vingers op dat scherm zit te kloten (RSI, tenniselleboog, nekpijn etc.) maar ik zal het niet intensief en erg lang achter elkaar gebruiken. En als je uiteindelijk last krijg dan kan je altijd nog gewoon de muis pakken. Ik neem hem vooral om dingen wat makkelijker te bewerken, zoals video of foto's. Je kunt dan naar mijn idee sneller werken, omdat je niet maar één cursor hebt. En tsjah, het is en blijft een gadget, maar ik heb sowieso een nieuw scherm nodig en waarom dan niet meteen een touch-screen, zeker die van HP heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.
[ Voor 0% gewijzigd door Rather21 op 26-10-2009 19:31 . Reden: Spelling... ]
Verwijderd
Wel nee lekker voor media center gebeuren .
Hup weg met de muis en toetsenbord
Dat is de reden dat ik zit te kijken naar een Shuttle X50XA 15,6" Touchscreen
Lekker voor in de slaap kamer .
Of als media center
Hup weg met de muis en toetsenbord
Dat is de reden dat ik zit te kijken naar een Shuttle X50XA 15,6" Touchscreen
Lekker voor in de slaap kamer .
Of als media center
Ook ik ben een multitouch scherm aan het overwegen en heb mijn ogen op de acer T230H laten vallen die in december uit moet komen, zijn er mensen met ervaring met de multitouch functionaliteiten van win7???? en wie lijkt dit verder ook een goede optie?
I reject your reality and substitute my own!!!
ik heb vandaag dat scherm binnen gekregen maar heb heel vreemd een zwarte rand om het beeld dus hij vult het scherm niet volledig....ctc schreef op donderdag 26 november 2009 @ 17:10:
Ook ik ben een multitouch scherm aan het overwegen en heb mijn ogen op de acer T230H laten vallen die in december uit moet komen, zijn er mensen met ervaring met de multitouch functionaliteiten van win7???? en wie lijkt dit verder ook een goede optie?
Acer T230H MultiTouch met zwarte rand ?
BarryMel
iiyama heeft ook nog een multitouch beeldschermpje voor 289,- euro bij alternate
Iiyama T2250MTS-B1
alleen is de levertijd nog niet bekent...
Iiyama T2250MTS-B1
alleen is de levertijd nog niet bekent...
Pagina: 1