• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 15:08
Ik heb vandaag een Acer T230H MultiTouch binnen gekregen

ziet er netjes uit alleen zit er een zwarte rand om windows heen, hij staat op de volledige resolutie (1920x1080) maar er blijft gewoon een rand om heen zitten als of het scherm niet helemaal gevuld wordt, er wordt zo denk ik 2 inch niet gebruikt van de 23 inch...

zijn er andere die ook zo'n zelfde scherm hebben en dit probleem hebben ?

het scherm is via DVI aangesloten

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~barrymel/pics/acermultitouchzwarterand.jpg

ik heb hem nu net aangesloten met een vga kabel en dan heb ik wel volledig scherm.... maar ja de kabel die ik gebruik is een dvi kabel....

[ Voor 27% gewijzigd door barrymel op 24-12-2009 16:42 . Reden: Foto toegevoegd ]

BarryMel

• AoHxBram
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-08-2025
Ja, ik had dit probleem ook met een HDMI kabel.
ik kon in mijn Catalyst Center van Ati, bij Scaling Opties het scherm wel helemaal gevuldkrijgen. dit stond standaard op -15% ingesteld. nvidia zal ook wel zoiets hebben :)

• Dr-b
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-02 11:14
Werkt het ondertussen al?

Ik zit er zelf ook over na te denken een soortgelijk multitouch scherm te kopen. Zeker ivm windows 7 wel interessant als secondary monitor of iets dergelijks. Werkt het een beetje degelijk, is het praktisch in gebruik etc?

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 15:08
ik heb de monitor met een vga kabel aangesloten en dan werktie perfect, er zit iets in die dvd kabel of in combinatie met die videokaart niet lekker ??

maar goed, sinds vandaag heb ik pas windows 7 er op staan dus sinds vandaag werkt het touch gedeelte pas :) maar ja das best grappig :) werkt zoals je denkt dat het hoort te werken zo ver ik weet, leuk speelgoed :)

BarryMel