Hallo Tweakers,
Vandaag kwam ik op de website van Dell bij de Studio 17 (de nieuwe i7 versie) een mij onbekend type beeldscherm tegen:
Google kon me hier niet bij helpen helaas..
Waar kun je een dergelijk scherm mee vergelijken? (Bijvoorbeeld de oude (WUXGA) CCFL TFT Truelife schermen van Dell?) Weet iemand hier meer over, of heeft iemand ervaring met dit type scherm?
.
Vandaag kwam ik op de website van Dell bij de Studio 17 (de nieuwe i7 versie) een mij onbekend type beeldscherm tegen:
The optional Full HD (1920 x 1080) B+RG LED display’s 92% color gamut creates a LCD TV-like feel for watching movies and shows.
De beschrijving heeft het dus over een "LCD TV-like feel", maar ik heb geen idee wat ik me hier bij moet voorstellen, of hoe dit zich verhoud tot andere beeldschermen.
- 17.3” Full HD (1080p) B+RG LED Display with TrueLife™ and Camera [add $150 or $5/month1]
- 17.3” Full HD (1080p) B+RG LED Display with TrueLife™ and Camera/Facial Recognition SW [add $175 or $6/month1]
Google kon me hier niet bij helpen helaas..
Waar kun je een dergelijk scherm mee vergelijken? (Bijvoorbeeld de oude (WUXGA) CCFL TFT Truelife schermen van Dell?) Weet iemand hier meer over, of heeft iemand ervaring met dit type scherm?
.