Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

COD4 MW Online rankings behouden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb opnieuw vista geinstalleerd op een nieuwe schijf omdat 1 van mn oude schijven op het punt staat dood te gaan. Op de oude schijf was COD ook op dezelfde locatie onder vista geinstalleerd

Nu heb ik al diverse dingen geprobeerd om de online rankings over te kopieeren... de mpdata file, de complete activision map, Niks helpt ;( Las ook iets over het register overkopieeren... Zelfs dit leverde niks op... De multiplayer ranking blijft op level 1 staan...

Wie kan mij helpen, ik weet het echt niet meer :?

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:18

Mystikal

It never hurts to help!

Vrij simpel, als het goed is:

Start CoD4 op. Kopieer je profile van je oude lokatie naar je nieuwe lokatie. Join een ONLINE GAME en ga dan pas uit CoD4. Dat zou moeten werken.

Ik doe het even uit mijn hoofd, maar dit was het volgens mij. Het belangrijkste is dat je eerst een online game joint,voordat je afsluit.

Basement Bios ---- Exo-S

• M4gick
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-10 20:54
Het is mij nooit gelukt, 1x een data met 50.000 kills en alle gold weaps behalve LMG gewoon kwijt, en net ben ik ook weer 1 kwijt na het installeren van Windows 7, niks aan te doen volgens mij..

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

M4gick schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:13:
Het is mij nooit gelukt, 1x een data met 50.000 kills en alle gold weaps behalve LMG gewoon kwijt, en net ben ik ook weer 1 kwijt na het installeren van Windows 7, niks aan te doen volgens mij..
Dat is niet waar... ik heb het al meerdere keren gedaan en elke keer met succes! Maar het gaat erom dat je voordat je cod afsluit eerst een online spel joint. Op dat moment worden pas de files opgeslagen.

Zie ook:
http://www.dayzyne.co.uk/...licateYourCOD4Profile.pdf

[ Voor 8% gewijzigd door Mystikal op 22-10-2009 16:44 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Als het goed is staat je profiel hier opgeslagen X:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\Username. Dit kan je gewoon kopieren en ergens opslaan, bijvoorbeeld een andere hardeschijf of iets dergelijks, nu start je CoD alleen even op en maak je een nieuw profile aan. Vervolgens navigeer je naar; X:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\Username en kopier je hier je profile mapje genaamd ''players'' als je nu CoD opstart zegt hij dat er onlangs iets veranderd is, laat hem niks aanpassen, dit is normaal. Nu heb je al je ranks/challenges etc terug. Ik heb dit vaak gedaan en heeft tot nu toe gewoon altijd gewerkt.

Ps: ik raadt je af om back-up tooltjes te gebruiken die op het internet te vinden zijn, deze kunnen namelijk je key stelen.

@Mystikal, je hoeft niet per se een spel je joinen online, dit heb ik nooit gedaan en is dus ook niet nodig. Je hebt wel gelijk dat het gewoon werkt, en dat er niks aan de hand is. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 18:32 ]

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:17
als de stats nog niet gereset zijn, kun je ( als je gebruik maakt van de zelfde key) je bestandjes kopiëren uit de map players die je ergens in je COD4 map vindt. Als je vervolgens (zoals mystikal al zei) je cod4 opstart en eerst een heel potje speelt en vervolgens weer afsluit gaat het goed dacht ik.

Mocht je geen zin hebben om weer alles tot 55 te spelen. Kun je met een beetje googlen een file vinden dat je gelijk lvl 55 bent. Waarschijnlijk staat daar ook wel bij uitgelegd hoe je het precies moet aanpakken omdat te laten slagen.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik gebruik meestal gewoon een lvl 55 hack 8)

[ Voor 5% gewijzigd door warhamstr op 22-10-2009 18:49 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

warhamstr schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:49:
Ik gebruik meestal gewoon een lvl 55 hack 8)
Dat is niet stoer! :P

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Kijk eens wat ik heb geschreven in dit topic. cod 4 online account behouden
dat zal moeten werken

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Een probleem/vraag dus een tikje naar Spielerij - Problemen & Vragen.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Dutch Lion schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 18:41:
als de stats nog niet gereset zijn, kun je ( als je gebruik maakt van de zelfde key) je bestandjes kopiëren uit de map players die je ergens in je COD4 map vindt. Als je vervolgens (zoals mystikal al zei) je cod4 opstart en eerst een heel potje speelt en vervolgens weer afsluit gaat het goed dacht ik.

Mocht je geen zin hebben om weer alles tot 55 te spelen. Kun je met een beetje googlen een file vinden dat je gelijk lvl 55 bent. Waarschijnlijk staat daar ook wel bij uitgelegd hoe je het precies moet aanpakken omdat te laten slagen.
Je hoeft geen heel potje te spelen, ik heb ervaring mee op andere fora en heb hier al verschillende mensen mee geholpen. Inderdaad moeten de stats niet ge-reset zijn, dit spreekt voor zich. Mocht je weten welk forum dat is, stuur een pm.
Pagina: 1