Hehehe, ik heb 117 euri betaald voor pro Uk oem, uit NL. Jij zit beter, maar dat was een pre-order actie toch? Nouja, ik heb toch geen creditcard, ik ben tevreden al kwam TNT verdomd laat daarnet.Gunner schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:07:
amazon.co.uk voor 109 euro
Op de bon stond een conversion rate van 1.09 op een totaal van 99 GBP, dus ik ga er vanuit dat ik 109 euro heb betaald. En ik was er op tijd bij met de pre-order jaSjah schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 20:33:
[...]
Hehehe, ik heb 117 euri betaald voor pro Uk oem, uit NL. Jij zit beter, maar dat was een pre-order actie toch? Nouja, ik heb toch geen creditcard, ik ben tevreden al kwam TNT verdomd laat daarnet.
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 22-10-2009 20:36 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Yes ik heb m ook gekregen via surfspot voor 18 euro! Woei! Dankjewel UU voor het sponsoren 
Vind t wel een verbetering tov vista nu al denk ik....
Vind t wel een verbetering tov vista nu al denk ik....
En hebben mensen al ervaring met die upgrade ultimate versie? Kan hij net als de Vista-upgrade van surfspot/slim gewoon schoon geinstalleerd worden of moet er echt een XP/Vista op staan?
volgens dit topic werkt de vista upgrade truc nog steeds.Okasha schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 06:49:
En hebben mensen al ervaring met die upgrade ultimate versie? Kan hij net als de Vista-upgrade van surfspot/slim gewoon schoon geinstalleerd worden of moet er echt een XP/Vista op staan?
http://gathering.tweakers...ist_messages/1370878/last
clean install doen, geen key invoeren, na de clean install, de dvd nog eens draaien en een in place upgrade doen
(windows 7 upgraden met windows 7

Is dat zo? Ik dacht dat ik al eerder gepost had dat we bij ons al ruime tijd een Enterprise MAK ding hebben voor zo'n 100.000 systemenArie schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 17:04:
Ik ben de eerste in dit topic die kan patsen met Windows 7 Enterprise, waarvan ik er enkele besteld heb.Download hopelijk morgen, kit volgende week.
Ik heb 'm nog niet
Moet dit topic vol afgunst lezen.
Ik heb onlangs twee PC's met Vista gekocht, maar het is vrijwel onmogelijk om een Upgrade-DVD te bestellen zonder creditcard
Ik heb onlangs twee PC's met Vista gekocht, maar het is vrijwel onmogelijk om een Upgrade-DVD te bestellen zonder creditcard
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Niemand in je omgeving die een CC heeft die je mag gebruiken?CodeCaster schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:09:
Ik heb 'm nog nietMoet dit topic vol afgunst lezen.
Heb zelf W7 Pro nog niet binnen van Amazon, valt me beetje tegen van ze
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gebruik de cc van een vriend/bekende en maak hem het geld over? Of als je jong bent gebruik je die van je ouders. Accepteren ze ook geen paypal? Want daar kun je ook een normale rekening aan koppelen.
Ik heb al een maandje twee Win 7's Enterprise van mijn werk thuis. 32-bit en 64-bit, en mag ze legaal voor thuisgebruik zelf installeren.
Ben er alleen nog niet aan toegekomen, ook omdat ik Windows slechts sporadisch gebruik en mijn illegale RTM Ultimate nog prima werkt waarvoor ik mijn windows gebruik (alleen als media center, voor de makkelijkere setup van mijn TV aan mijn pc voor HD films met DTS, makkelijker dan in Ubuntu).
Ben er alleen nog niet aan toegekomen, ook omdat ik Windows slechts sporadisch gebruik en mijn illegale RTM Ultimate nog prima werkt waarvoor ik mijn windows gebruik (alleen als media center, voor de makkelijkere setup van mijn TV aan mijn pc voor HD films met DTS, makkelijker dan in Ubuntu).
Ik heb alleen ervaring met de Enterprise upgrade versie van Surfspot, en die kun je gewoon als schone install installeren op je pc. Er hoeft niets op die pc te staan.Okasha schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 06:49:
Ik heb 'm. Twee keer de full version van Home Premium via Amazon voor omgerekend 72 euro per stuk
Yee, vanmij ook binnen. NU verkopen want ik kon er 1 via ma3d krijgen.. slim * Tomino .
Home premium that is!
Home premium that is!
[ Voor 24% gewijzigd door Tomino op 24-10-2009 14:19 ]
Gratis Win7 Professional via MSDNAA
En nog de "gratis" upgrade naar Win7 Home Premium die bij mn Vista-laptop zat
Ik snap niet zo goed dat je een apart Dock tooltje wil installeren op Windows 7. De vernieuwde taskbar doet toch precies hetzelfde? Bij Explorer, Media player, Internet Explorer,... doet het zelfs meer.alex3305 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 16:01:
Het is het almachtige Dell Dock. Een afgeleide versie van StarDock's dock software. Werkt echter alleen op Dell computers.
Dit gezegd zijnde: Windows 7 Ultimate x64 draait hier perfect!
[ Voor 6% gewijzigd door mieJas op 25-10-2009 12:11 ]
Yes, but no.
hier ookmieJas schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 12:11:
Dit gezegd zijnde: Windows 7 Ultimate x64 draait hier perfect!
Op hoeveel verschillende pc's kan je je msdnaa professional key activeren zonder poespas?Touchdomex schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:21:
MSDNAADus prof in zowel 32 bits als 64 bits. 2x 64 bits draaien op mijn Desktop en Laptop en moet zeggen het werkt verdomde goed!
edit: ik heb msdnaa via ma3d.com dus theoretisch gezien heb ik hem ook

[ Voor 14% gewijzigd door FezzFest op 25-10-2009 15:54 ]
Verwijderd
Het weekend is voorbij, inmiddels hebben de bejaarde leden van de HCC Windows 7 ook geinstalleerd en SP1 is al in aantocht. Een goede reden voor het bekende slotjuh!
Verwijderd
En puur omdat ik hier nog kan posten en zojuist de boel via internet heb gekocht:
IK HEB 'M ZELF OOK!
(prof)
IK HEB 'M ZELF OOK!
(prof)
Dit topic is gesloten.
Let op:
De mods zullen dit topic vandaag op speciale wijze modereren. Subtiliteit is niet iets waar we in dit topic aan zullen doen. Klachten hierover worden via de normale wijze behandeld en de uitslag hierover kunt u verwachten voor de lancering van Windows 8!
Lees ook de Windows 7 review van Tweakers.net : Windows 7: Vista voorbij
De mods zullen dit topic vandaag op speciale wijze modereren. Subtiliteit is niet iets waar we in dit topic aan zullen doen. Klachten hierover worden via de normale wijze behandeld en de uitslag hierover kunt u verwachten voor de lancering van Windows 8!
Lees ook de Windows 7 review van Tweakers.net : Windows 7: Vista voorbij