Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cube1984
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 07:48
Hallo,

Na enige uren van gepruts toch maar eens raad vragen . Ik heb deze nacht mijn htc touch pro 2 willen upgrade naar wm 6.5 dit lukt helaas niet. Telkens ik probeer krijg ik error 262 connection error ( via windows xp en active sync) . Dus deze ging ik proberen om dit via Windows 7 te proberen en ik heb Windows mobile device 6.1 gedownload maar deze herkend de telefoon ook niet ! Is er iemand die me opweg kan helpen voor de upgrade uit te voeren ik zit namelijk nog met rom 1.19 en hier zitten toch nog een aantal bugs in .

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:20

Praetextatus

the dutch_paki

Heb e het over een originele rom of een custom rom?

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
1e vraag: heb je een nederlands toestel.
zoja heb je je toestel een hard spl gegeven
zonee dan zou ik eerst eens wachten todat er een update is uitgegeven die werkt

als je een nederlands toestel hebt en je hebt nog geen hard spl uitgevoerd en je hebt dus een wwe 6.5 proberen te installeren dan heb je een grote fout gemaakt
dan raad ik je eerst eens aan op het xda forum wat te gaan lezen wat het allemaal voor invloed heeft etc als je andere roms installeerd en hoe je zoiets nu doet
dit allemaal omdat er nog geen nederlandse versie beschikbaar is alleen een wwe versie en in weat andere talen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cube1984
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 07:48
Hallo,

Ik heb idd nog de orignele rom 1.19 en het is een nederlandse versie , ik had graag de manila 2.5 erop gezet maarja zal nog maar eens verder zoeken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
ik zou eerst eens vooraf onderzoeken in wat je nu aan het proberen bent
je wilt manilla 2.5 die zulje ook niet krijgen met de std rom update
in de wwe zit namelijk gewoon 2.1 als ik het goed gelezen heb
op het andere forum is alles goed te lezen voordat je verder gaat klooien

google it zou ik zeggen : htc tp2 rom hard spl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroMan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 13:52
OK mensen, dan klim ik ook eens even in de pen.

Heb sinds kort een Touch Pro 2 van de baas, met Windows 6.1 er op.

Ik heb er zelf een 8 gb uSDHC kaartje in gestopt. Daar staat 1g aan TomTom kaartenspul en ca. 3g aan mp3 (290 liedjes) op. Het overgrote deel van die mp3's zijn 320 kbit cbr (en dat blijft zo, start aub geen discussie over dat dit zinloos is op een telefoon. De muziek komt uit een centrale bibliotheek waaruit ik voor verschillende devices, waaronder een iPhone, diverse software mediaspelers, een iPod en een Squeezebox mijn muziek haal. Met geen van deze devices heb ik problemen, behalve met de telefoon).

Die mp3's heb ik m.b.v. MediaMonkey voorzien van coverart want, zo dacht ik, dat ziet er leuk uit in die muziekspeler (het "muzieknootje" in de touchbar, dus niet de Windows Media applicatie).

Echter: De muziekspeler gaat compleet op tilt. Laat me (letterlijk) uren wachten met de tekst "zoeken". Zelfs een hele nacht laten zoeken levert geen complete library op. Hij gooit cd-hoesjes door elkaar, soms hebben alle liedjes hetzelfde cd-hoesje, de muziekspeler wil niet bladeren door de titels (niet door met de buttons links op en neer te klikken en niet door vegen) en als ik al een keer een liedje aan het afspelen krijg, stopt dat niet zelden op random momenten.

Als ik dezelfde muziek via de Windows Media speler benader heb ik geen enkel probleem. De library is binnen 20 seconden geupdate, de coverart wordt netjes getoond en de muziek speelt ononderbroken af.

Wat heb ik al geprobeerd:
1) Telefoon resetten;
2) In Application data\HTC\AudioManager_Eng de file Audiomanager_Eng renamen, de telefoon resetten, de gerenamede file deleten en de telefoon opnieuw muziek laten zoeken (door het "nootje" opnieuw op te starten);
3) De uSDHC kaart formatteren en opnieuw beschrijven, gevolgd door procedure 2);
4) De uSDHC kaart formatteren met andere blocksize (ik probeerde 1k, 4k, 16k en 64k) en opnieuw beschrijven, gevolgd door procedure 2);
5) De inhoud van de uSDHC kaart in de diverse toestanden tijdens procedure 4) testen door ze via Windows af te spelen, gaf geen enkel probleem: Coverart werd getoond en muziek speelde probleemloos af;
6) Delen van de inhoud van de uSDHC kaart naar een iPhone kopieren, gaf geen probleem: Coverart werd getoond en muziek speelde probleemloos af;
7) Enorm grote coverart verwijderen en vervangen door kleinere afbeeldingen. De grootste coverart die er nu nog aan de muziek "hangt" is ca. 500 kb (5 jpg's van 100 kb).

Wie herkent deze problemen en wie heeft er de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
wat heeft dit met een upgrade naar 6.5 te maken sorry probeer even de juiste topics te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroMan
the boiler schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:05:
wat heeft dit met een upgrade naar 6.5 te maken sorry probeer even de juiste topics te gebruiken
Geeft niks, en je gebrek aan interpunctie en enkel-meervoudsvormgebruik ook niet joh. URL me even het/de juiste topic(s) dan gaan we daar verder op basis van je inhoudelijk sterke reactie!

[ Voor 3% gewijzigd door RetroMan op 24-10-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:57
RetroMan schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:38:
[...]

Geeft niks, en je gebrek aan interpunctie en enkel-meervoudsvormgebruik ook niet joh. URL me even het/de juiste topic(s) dan gaan we daar verder op basis van je inhoudelijk sterke reactie!
die kan ik je ook wel even geven :)

Het HTC Touch Pro2 ''Rhodium'' Topic - deel 3

[ Voor 4% gewijzigd door Kees_frl op 25-10-2009 00:44 ]

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroMan
the boiler schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:05:
Topic gepost op bovenstaande link. Ik zie je reactie op expertlevel graag tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Even dicht ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.