Ik begrijp het hoor, heb ook al mening familie weekend moeten skippen voor een LANMatis schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 21:59:
Goirle, dat is hier 10 km vandaan
* Matis heeft dan ^&%%&^*^** familie weekend....
Ik moet dus skippen dit jaar
Heb in het begin actief meegedaan met het opzetten, daarna niet meer naar gekeken.
Ben nu ook afgestapt van pc-spellen.
Kan ik ook komen met mijn Ps3 ?
Want het lijkt me opsig wel gaaf.
Kan ik ook komen met mijn Ps3 ?
Zucht...
Waarom niet, stuur anders even een mailtje naar info@tweaklan.nl met je suggestie voor een eventuele (fun) PS3 compo. Wel even kijken hoe je het met je scherm gaat doen.SgtElPotato schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:22:
Heb in het begin actief meegedaan met het opzetten, daarna niet meer naar gekeken.
Kan ik ook komen met mijn Ps3 ?Want het lijkt me opsig wel gaaf.
Iedereen kan komen, sommigen weten het anderen niet. Ik organiseer het samen met de crew, maar game eigenlijk niet (meer). Tijdens de LAN zal ik door de hele zaal heenlopen om dingen te regelen of PS3 spelen tussendoor ofzo
Naja, speel nu op een 22" scherm, dus dat word niet zon groot probleem om hem mee te sjouwen.jasperaap schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:25:
[...]
Waarom niet, stuur anders even een mailtje naar info@tweaklan.nl met je suggestie voor een eventuele (fun) PS3 compo. Wel even kijken hoe je het met je scherm gaat doen.
Iedereen kan komen, sommigen weten het anderen niet. Ik organiseer het samen met de crew, maar game eigenlijk niet (meer). Tijdens de LAN zal ik door de hele zaal heenlopen om dingen te regelen of PS3 spelen tussendoor ofzo.
Zucht...
Hm, 'T is voor mij precies aan de andere kant van Nederland, dat wordt hem dus helaas niet. Maar bij dezen veel plezier toegewenst voor de mensen die wel gaan, en natuurlijk voor de organisatie, die er al ontzettend veel werk in hebben gestoken! 'T ziet er heel professioneel uit allemaal!
Ik zou op zich wel willen komen, maar mijn vriendin is 21 december uitgerekend... Dat krijg ik niet over mijn hartje! Jammer,Goirle is lekker dichtbij (Etten-Leur)...
Verder prima iniatief!
Verder prima iniatief!
Basement Bios ---- Exo-S
Gefeliciteerd alvastMystikal schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:01:
Ik zou op zich wel willen komen, maar mijn vriendin is 21 december uitgerekend... Dat krijg ik niet over mijn hartje! Jammer,Goirle is lekker dichtbij (Etten-Leur)...
Verder prima iniatief!
Hadden jullie de nou stroom al geregeld? Het aanbod van X-Life staat nog steeds, maar ik heb er niks meer van gehoord.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Wat een idee, maar ik denk niet dat dat zo gewaardeerd gaat worden, trouwens, die dinsdag erna moet ik afstuderen.jasperaap schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 22:11:
Ik begrijp het hoor, heb ook al mening familie weekend moeten skippen voor een LAN.
Als ik dan nog steeds brak ben van het LANnen, lijkt met niet echt heel handig
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Hmmm ik woon in Tilburg dus Goirle is om de hoek. Ik maak alvast eens een notitie en denk er eens over na
Hier staat het een en ander, maar wordt vast nog meerVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:02:
Maar ik ben dan wel benieuwd wat er zoal gespeeld gaat worden op die LAN?
Doorgaans is dat gewoon waar de bezoekers zin in hebbenVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:02:
Maar ik ben dan wel benieuwd wat er zoal gespeeld gaat worden op die LAN?
Ik moet even kijken of het allemaal gaat lukken. Het is wel vrij vlak na X-mass en de verplichte feestdagen
[ Voor 18% gewijzigd door TERW_DAN op 20-10-2009 20:12 ]
De lijst met games die gespeeld gaan worden en waar ook competities voor georganiseerd gaan worden komt zo snel mogelijk op de site te staan maar je kunt alvast aan het volgende denken:
- Call of Duty 2
- Call of Duty 4
- Trackmania nations forever
- Flatout 2
- Team Fortress 2
- Supreme Commander
- Guitar Hero
- Wii Tennis
- Counterstrike Source
- Call of Duty 2
- Call of Duty 4
- Flatout 2
- Team Fortress 2
- Supreme Commander
- Guitar Hero
- Wii Tennis
- Counterstrike Source
[ Voor 11% gewijzigd door ReyhZhao op 20-10-2009 20:33 ]
Ik zit er ook over te denken om te komen, al ben ik dan al lid van de tweakers bejaarden club
.
Tilburg Goirle is iig wel goed te doen qua afstand.
Powered By C8H10N4O2
Waar zijn Counter-Strike Source en Battlefield?ReyhZhao schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:10:
De lijst met games die gespeeld gaan worden en waar ook competities voor georganiseerd gaan worden komt zo snel mogelijk op de site te staan maar je kunt alvast aan het volgende denken:
- Call of Duty 2
- Call of Duty 4
- Flatout 2
- Team Fortress 2
- Supreme Commander
- Guitar Hero
- Wii Tennis
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Gewoon langs komen! we zullen een parkeerplaats voor je rollator regelenKluk-Kluk schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:16:
Ik zit er ook over te denken om te komen, al ben ik dan al lid van de tweakers bejaarden club.
Dit is nog niet de definitieve lijst, ff een kort lijstje om vast een idee te geven van wat er gaat komen maar Counterstrike zal er ook zeker bij zitten.NeHoX schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 20:23:
[...]
Waar zijn Counter-Strike Source en Battlefield?
Ik heb me ingeschreven (al in juni?) maar geen mail met betalingsgegevens ontvangen?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Klopt, iedereen die zich heeft ingeschreven voor 15 Oktober krijgt deze week een email met daarin de betalingsgegevens.
Heb het topic lange tijd niet gevolgd, maar echt mijn complimenten jongens voor het voorzetten van het idee.
Ik heb me zo snel mogelijk even ingeschreven.

Dank u,FireBladeX schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:31:
Heb het topic lange tijd niet gevolgd, maar echt mijn complimenten jongens voor het voorzetten van het idee.![]()
Ik heb me zo snel mogelijk even ingeschreven.
We zijn hard bezig om de competities vorm te geven. Daarnaast kunnen we een aantal servers op zetten aan de hand van de games die jullie graag willen spelen.
N.a.v. Terw_Dan zijn opmerking: Dit is dus niet de competitie lijst. Waarschijnlijk zullen er wel compo's binnen een aantal van deze games gehouden worden.
Dit is puur de lijst welke games (waarschijnlijk) beschikbaar zullen zijn op onze servers.
Graag hoor ik jullie suggesties en toevoegingen op bovenstaande.De Games die in ieder geval gedraaid gaan worden:
(Wordt steeds upgedate)
Call of Duty 2
Call of Duty 4
Call of Duty 5
Trackmania Nations
Team Fortess 2
Counterstrike Source
Supreme Commander Forged Alliance
Een versie van Battlefield
Een versie van Quake
Waarschijnlijk een versie van GTA en Guitar Hero. Welke versie en voor welke console moeten we even kijken.
Console
Dancemat
Wii Tennis
N.a.v. Terw_Dan zijn opmerking: Dit is dus niet de competitie lijst. Waarschijnlijk zullen er wel compo's binnen een aantal van deze games gehouden worden.
Dit is puur de lijst welke games (waarschijnlijk) beschikbaar zullen zijn op onze servers.
[ Voor 15% gewijzigd door jasperaap op 21-10-2009 11:46 ]
Wil je al die games als compo gaan aanbieden?
Voor een lan als deze die goed anderhalve dag duurt zou ik er iets van 5 doen, zeker met een beperkt aantal van 100 man.
Voor een lan als deze die goed anderhalve dag duurt zou ik er iets van 5 doen, zeker met een beperkt aantal van 100 man.
O, goed dat je het zegt. Ter verduidelijking, absoluut niet nee. We maken een duidelijk verschil tussen welke games we hosten voor de bezoekers en binnen deze games zullen er een aantal (zoals je noemt, bijvoorbeeld 5) compo's gehouden worden.TERW_DAN schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 11:26:
Wil je al die games als compo gaan aanbieden?
Dit is dus de lijst van games welke we (kunnen) gaan hosten. Houdt het maar op ongeveer 10 servers maximaal. Dit houdt uiteraard ook van het aantal bezoekers af.
[ Voor 13% gewijzigd door jasperaap op 21-10-2009 11:47 ]
Waarom ga je het allemaal zelf hosten als ik vragen mag? Ik geloof dat we op X-life alleen voor CoD2 een eigen servertje hadden (ivm een voor geconfiggede set maps en settings).
Deze vraag laat ik graag beantwoorden door Rc_hood en/of RehyZaho (Robin en Eddie).TERW_DAN schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 12:37:
Waarom ga je het allemaal zelf hosten als ik vragen mag? Ik geloof dat we op X-life alleen voor CoD2 een eigen servertje hadden (ivm een voor geconfiggede set maps en settings).
De reden waarom we zelf zoveel mogelijk games willen hosten is omdat we de capaciteit daarvoor hebben en omdat we het leuk vinden.
Daarnaast willen we voor de competities zoveel mogelijk zelf de servers draaien zodat hier niet mee gesjoemeld kan worden (we gaan immers om met tweakers
).
De servers die we moeten installeren voor de competities kunnen we de rest van de LAN gelijk beschikbaar stellen.
Uiteraard zal het niet mogelijk zijn om voor alle spellen dedicated servers te gaan draaien hierdoor zullen de gamers zelf wel servers moeten / mogen draaien.
Hopelijk heb ik zo alle vragen beantwoord, mocht je nog meer vragen hebben hoor ik het graag
Groeten Robin a.k.a. Rchood
Daarnaast willen we voor de competities zoveel mogelijk zelf de servers draaien zodat hier niet mee gesjoemeld kan worden (we gaan immers om met tweakers
De servers die we moeten installeren voor de competities kunnen we de rest van de LAN gelijk beschikbaar stellen.
Uiteraard zal het niet mogelijk zijn om voor alle spellen dedicated servers te gaan draaien hierdoor zullen de gamers zelf wel servers moeten / mogen draaien.
Hopelijk heb ik zo alle vragen beantwoord, mocht je nog meer vragen hebben hoor ik het graag
Groeten Robin a.k.a. Rchood
We zijn intussen alweer een paar dagen verder nadat de inschrijvingen voor de TweakLAN officieel van start zijn gegaan en we zitten inmiddels op 39 aanmeldingen!
Het schiet dus al lekker op :-) maar we zijn er nog niet, we hebben nog 61 plaatsen beschikbaar dus aarzel niet en meld je aan voor wat een bijzonder leuke LAN-Party gaat worden.
Komend weekend zal bekend worden gemaakt welke competities je kunt verwachten dus houd onze site in de gaten voor updates.
Het schiet dus al lekker op :-) maar we zijn er nog niet, we hebben nog 61 plaatsen beschikbaar dus aarzel niet en meld je aan voor wat een bijzonder leuke LAN-Party gaat worden.
Komend weekend zal bekend worden gemaakt welke competities je kunt verwachten dus houd onze site in de gaten voor updates.
Ik heb nog steeds geen mail gehad, komt die nog?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Da's het weekend voor een tentamenweek van mij
Veel succes in ieder geval, misschien kom ik wel even kijken
Wel al ingeschreven een tijd terug maar geen mail gehad.Snippertje schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 21:02:
Ik heb nog steeds geen mail gehad, komt die nog?
Zeker wel zin in
Het heeft helaas ff geduurt door een tegenwerkende server maar iedereen heeft nu een email gehad met daarin de betalingsgegevens.
Mocht je om wat voor reden nog geen mail gehad hebben laat het me dan ff weten op eddie@tweaklan.nl
Mocht je om wat voor reden nog geen mail gehad hebben laat het me dan ff weten op eddie@tweaklan.nl
aargh dammit denk ik EINDELIJK weer een lan om naar toe te gaan zit ik dan fijn in een militair kamp
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik zal even moeten overleggen thuis (Ja, ik ben 20 jaar jong, en woon nog thuis
)
Het is wel 120km rijden vanaf Beekbergen, maar zal kijken wat ik kan doen
What the BBQsaurusrex?
Hou het carpool topic op ons forum even in de gaten zou ik zeggen, we komen met een paar man uit de regio Apeldoorn dus misschien kun je met iemand mee liften ;-)iPims schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:27:
Ik zal even moeten overleggen thuis (Ja, ik ben 20 jaar jong, en woon nog thuis)
binnen gehad.ReyhZhao schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:18:
Het heeft helaas ff geduurt door een tegenwerkende server maar iedereen heeft nu een email gehad met daarin de betalingsgegevens.
zal zsm overmaken
Zou inderdaad wel handig zijnReyhZhao schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:04:
[...]
Hou het carpool topic op ons forum even in de gaten zou ik zeggen, we komen met een paar man uit de regio Apeldoorn dus misschien kun je met iemand mee liften ;-)
Moet thuis nog even overleggen (zit @ stage)
Jullie horen het nog!
What the BBQsaurusrex?
Oké jongens, de competities zijn officieel bekend:
Trackmania Nations Forever
Counter Strike: Source
Call of Duty 4
Unreal Tournament 2004
Flatout 2
Guitar Hero 3
Wii Tennis
Een aantal van deze spellen zullen ook gehost worden door TweakLan buiten de competities om, dus om gewoon te spelen. Voor de rest ben je natuurlijk zelf vrij om een server te starten in een bepaald spel.
Trackmania Nations Forever
Counter Strike: Source
Call of Duty 4
Unreal Tournament 2004
Flatout 2
Guitar Hero 3
Wii Tennis
Een aantal van deze spellen zullen ook gehost worden door TweakLan buiten de competities om, dus om gewoon te spelen. Voor de rest ben je natuurlijk zelf vrij om een server te starten in een bepaald spel.
[ Voor 71% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 10-11-2009 20:08 ]
Zijn dat de competitie games of mag je alleen die games spelen?
Bedankt dat je het zegt, het zijn de competitiesAdramalech schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 14:53:
Zijn dat de competitie games of mag je alleen die games spelen?
Tuurlijk mag je ook andere games spelen.. Als jij space invaders kunt regelen, dan ben ik van de partij! Pew pew!Zijn dat de competitie games of mag je alleen die games spelen?
Space invaders FTW!!
Maar ff serieus, heb even navraag gedaan thuis, en weet nog niet zeker.
Ik kom dan net terug van vakantie (Kenia)
Als ik helemaal op ben, gaat het hem niet worden.
Enne, is het voor alleen mensen van Tweakers?
Vriend van me die zou ook wel willen komen
What the BBQsaurusrex?
Iedereen is zeker welkom op de LAN, hoe meer mensen hoe gezelliger :-) gewoon mee nemen dus !iPims schreef op maandag 23 november 2009 @ 14:50:
Space invaders FTW!!
Verder begint de LAN al behoorlijke vormen aan te nemen, de eerste betalingen lopen inmiddels binnen en bijna alles is al geregeld.
Als jullie nog leuke ideeen of aanvullingen hebben dan horen we het natuurlijk graag, we willen er een onvergetelijke LAN van maken en daar hebben we jullie voor nodig!.
zitten er ook nog prijzen voor de competities?
ik blijf nooit op zondag, en 1 dag vind ik geen 140km reizen waard
dus ik ben niet van partij.
ik blijf nooit op zondag, en 1 dag vind ik geen 140km reizen waard
Zijn er verder nog mensen die van ´t weekend nog naar de HME dagen gaan? Ik zal er iig rond 11 uur zijn op zaterdag..
Ik ga Zaterdag naar HME
Ben daar ongeveer om 10:30
Ben daar ongeveer om 10:30
What the BBQsaurusrex?
wat moet je tegenwoordig nog op HCC/HME
heb gratis kaartjes vanwege hcc-lidmaatschap, maar toch.. ik weet het niet

[ Voor 7% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 26-11-2009 16:25 ]
Offtopic:Kn4kw0r5t schreef op donderdag 26 november 2009 @ 16:25:
wat moet je tegenwoordig nog op HCC/HME![]()
Mja goeie vraag wat je er tegenwoordig nog moet idd, was nogal een tegenvaller....
Ontopic:
Nog 41 dagen te gaan voor de LAN-Party en zitten we inmiddels op de 53 aanmeldingen, we hebben dus nog 47 plaatsen vrij voor de liefhebbers !!!
Iedereen die zin heeft om te komen, meld je snel aan! voor alle plaatsen bezet zijn.
Ik heb al gepost in het carpool topic. Maar ik woon helemaal in zuid Limboland en heb zelf geen auto en als ik geen vervoer heb ga ik dus ook niet naar TweakLAN helaas.
Ik hoop wel voor jullie dat er wat meer aanmeldingen komen, het idee is goed
Ik hoop wel voor jullie dat er wat meer aanmeldingen komen, het idee is goed
Nog iets meer dan een maandje en dan is het zover.
De door TweakLan georganiseerde competities die aanwezig zijn:
- Supreme Commander Forged Allience
1vs1 en 2vs2
- FlatOut 2
Free for All Derby
- Call of Duty 4: Modern Warfare
Search and Destroy, 5vs5
- Trackmania Nations Forever
ESWC tracks worden gebruikt
- Counter Strike: Source
5vs5
- Unreal Tournament 2004
Instagib CTF, 4vs4
- Guitar Hero 3
- Wii Tennis
Dit zijn de officiële competities van TweakLan waar gesponsorde prijzen op zullen staan. Over de rest van lan zal het natuurlijk ook gewoon mogelijk zijn om zelf een server te starten waar mensen op mogen spelen.
Naast de mogelijkheid om zelf een server te starten zal TweakLan zelf ook een aantal servers paraat hebben met de populairste spellen.
Over de inschrijvingen: we hebben nog plaats voor ruim veertig mensen dus als je je nog niet ingeschreven hebt kan dat nog op http://www.tweaklan.nl
De door TweakLan georganiseerde competities die aanwezig zijn:
- Supreme Commander Forged Allience
1vs1 en 2vs2
- FlatOut 2
Free for All Derby
- Call of Duty 4: Modern Warfare
Search and Destroy, 5vs5
- Trackmania Nations Forever
ESWC tracks worden gebruikt
- Counter Strike: Source
5vs5
- Unreal Tournament 2004
Instagib CTF, 4vs4
- Guitar Hero 3
- Wii Tennis
Dit zijn de officiële competities van TweakLan waar gesponsorde prijzen op zullen staan. Over de rest van lan zal het natuurlijk ook gewoon mogelijk zijn om zelf een server te starten waar mensen op mogen spelen.
Naast de mogelijkheid om zelf een server te starten zal TweakLan zelf ook een aantal servers paraat hebben met de populairste spellen.
Over de inschrijvingen: we hebben nog plaats voor ruim veertig mensen dus als je je nog niet ingeschreven hebt kan dat nog op http://www.tweaklan.nl
Ik ben inmiddels al flink aan het oefenen met flatout 2 - verslaving puur dat spel 
Trouwens, er zijn al mails de deur uitgegaan om jullie te herinneren dat je je nog kunt aanmelden voor de lan - gauw doen dus
Trouwens, er zijn al mails de deur uitgegaan om jullie te herinneren dat je je nog kunt aanmelden voor de lan - gauw doen dus
Hmm mja flatout is niet echt mijn game, heb zelf afgelopen weekend ff zitten oefenen op Call of Duty tijdens een andere LAN.
Maargoe we hebbe nog iets van 3 weken te gaan voor het zo ver is :-)
Maargoe we hebbe nog iets van 3 weken te gaan voor het zo ver is :-)
Alle regels en overzichten van de competities op TweakLan 2010 staan online!
http://tweaklan.ggc-neder...d=0&func=showcat&catid=13
http://tweaklan.ggc-neder...d=0&func=showcat&catid=13
Jammer, Helaas kan ik ook niet op dat ik dan in Costa Rica zit.!TweakLan voorloping afgelast.
Helaas zal de TweakLan op 16 en 17 januari niet doorgaan. Er zijn wel degelijk genoeg aanmeldingen voor de lan binnengekomen, maar helaas hebben we zo weinig betalingen ontvangen dat het door laten gaan van de lan niet rendabel is. Mensen die wel betaald hebben, krijgen uiteraard hun geld terug.
Jullie hadden ook naar me kunnen luisteren en van me aannemen dat 100 man veel te veel is om mee te starten...
Probeer het nou eens opnieuw met een man of 20-30 en je zult zien dat dat wel door gaat!
Probeer het nou eens opnieuw met een man of 20-30 en je zult zien dat dat wel door gaat!
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Wel jammer dat het niet doorgaat, maar goed, 100man is ook wel veel, zeker voor de eerste keer.
Zelf zat ik eerlijk gezegd nog te twijfelen of ik moest gaan, maar gezien een week later TTG, 2nd encounter is ga ik daar naar toe (komt me in tijd ook wat beter uit).
Wat je vaker ziet bij lan's, inschrijven != daadwerkelijke deelnemers. Dat was bij x-life bijvoorbeeld ook zo. Mensen schrijven zich in, maar omdat het vaak 3 maanden in de toekomst is weten ze nog niet zeker of ze kunnen komen, dus betalen ze nog niet. Ik denk niet dat je er vanuit moet gaan dat al die mensen die zich ingeschreven hebben ook gingen betalen, dat gebeurt namelijk nooit.
Ik denk dat Mojo een goed idee heeft, probeer het eerst eens klein en ga dan groter. Ik denk dat je dan een stuk succesvoller zult zijn, wat natuurlijk voor alle betrokkenen een heel stuk leuker is. En daarmee maak je een succesvolle lan.
Zelf zat ik eerlijk gezegd nog te twijfelen of ik moest gaan, maar gezien een week later TTG, 2nd encounter is ga ik daar naar toe (komt me in tijd ook wat beter uit).
Wat je vaker ziet bij lan's, inschrijven != daadwerkelijke deelnemers. Dat was bij x-life bijvoorbeeld ook zo. Mensen schrijven zich in, maar omdat het vaak 3 maanden in de toekomst is weten ze nog niet zeker of ze kunnen komen, dus betalen ze nog niet. Ik denk niet dat je er vanuit moet gaan dat al die mensen die zich ingeschreven hebben ook gingen betalen, dat gebeurt namelijk nooit.
Ik denk dat Mojo een goed idee heeft, probeer het eerst eens klein en ga dan groter. Ik denk dat je dan een stuk succesvoller zult zijn, wat natuurlijk voor alle betrokkenen een heel stuk leuker is. En daarmee maak je een succesvolle lan.
TweakLAN VS WittebolxLAN 26/27/28 Februari 2010
Nadat we eerder helaas hebben moeten besluiten om de TweakLAN af te lasten hebben we nu toch weer goed nieuws!
Na uitvoerig overleg met de organisatie van de Wittebolx Gaming LAN hebben we besloten om onze krachten te bundelen en samen te gaan werken aan een onvergetelijke LAN-Party.
Het evenement gaat plaats vinden in het weekend van 26/27/28 Februari 2010 in het cultureel centrum van Goirle en bied plaats aan 200 man.
Voor dit bijzondere evenement hebben we een minstens zo’n bijzondere locatie tot onze beschikking. Het volledige gebouw van het cultureel centrum van Goirle zal tot onze beschikking staan tijdens het evenement. Vanaf de indrukwekkende theater zaal tot het relaxte sfeertje in het grand cafe is dit een locatie die bij iedere bezoeker een indruk gaat achter laten.
Iedereen die zich al heeft ingeschreven voor de TweakLAN krijgt €15,00 euro korting op de normale prijs. Natuurlijk wordt het bijzonder gewaardeerd als je besluit om wel het volledige bedrag te betalen.
Deelnemers die ervoor kiezen om vooraf het evenement te betalen zullen hun deelname bewijs verkrijgen voor € 30,00 p/persoon. Wanneer je betaald aan de deur op de dag van het evenement dan wordt dit € 40,00.
Meer info wordt de komende dagen bekend gemaakt op onze site en forum.
Nadat we eerder helaas hebben moeten besluiten om de TweakLAN af te lasten hebben we nu toch weer goed nieuws!
Na uitvoerig overleg met de organisatie van de Wittebolx Gaming LAN hebben we besloten om onze krachten te bundelen en samen te gaan werken aan een onvergetelijke LAN-Party.
Het evenement gaat plaats vinden in het weekend van 26/27/28 Februari 2010 in het cultureel centrum van Goirle en bied plaats aan 200 man.
Voor dit bijzondere evenement hebben we een minstens zo’n bijzondere locatie tot onze beschikking. Het volledige gebouw van het cultureel centrum van Goirle zal tot onze beschikking staan tijdens het evenement. Vanaf de indrukwekkende theater zaal tot het relaxte sfeertje in het grand cafe is dit een locatie die bij iedere bezoeker een indruk gaat achter laten.
Iedereen die zich al heeft ingeschreven voor de TweakLAN krijgt €15,00 euro korting op de normale prijs. Natuurlijk wordt het bijzonder gewaardeerd als je besluit om wel het volledige bedrag te betalen.
Deelnemers die ervoor kiezen om vooraf het evenement te betalen zullen hun deelname bewijs verkrijgen voor € 30,00 p/persoon. Wanneer je betaald aan de deur op de dag van het evenement dan wordt dit € 40,00.
Meer info wordt de komende dagen bekend gemaakt op onze site en forum.
Niet om het een of het ander, maar is nagegaan waarom de aanmeldingen (en vooral betalingen) voor dit weekend uitbleven onderzoek doen bij mensen die interesse toonden maar niet betaalden enzo voordat jullie een doorstart maken met een duurder iets op nogal korte termijn...?
Lijkt me vrij grote risico op herhaling eerlijk gezegd.
Ik kan iig niet, vorige week nog toegezegd voor iets anders dat weekend. Sowieso, dat andere waar ik bij help (iScout, landelijke internetspeldag/avond/weekend ding voor scouts) zou nog wel voor meer mensen een probleem kunnen zijn
Ben zelf geen scout (geweest), maar goede vriendin van me is het wel en heeft mij voor het regelen van het LAN-gedeelte voor haar scoutinggroep in Breda gestrikt met belofte van gratis bier en retro-LAN met AoE2
Lijkt me vrij grote risico op herhaling eerlijk gezegd.
Ik kan iig niet, vorige week nog toegezegd voor iets anders dat weekend. Sowieso, dat andere waar ik bij help (iScout, landelijke internetspeldag/avond/weekend ding voor scouts) zou nog wel voor meer mensen een probleem kunnen zijn
Ben zelf geen scout (geweest), maar goede vriendin van me is het wel en heeft mij voor het regelen van het LAN-gedeelte voor haar scoutinggroep in Breda gestrikt met belofte van gratis bier en retro-LAN met AoE2
[ Voor 4% gewijzigd door dion_b op 17-01-2010 22:40 ]
Oslik blyat! Oslik!
Nou, die MW2 compo klinkt vrij vet eerlijk gezegd. Op dit moment zijn we druk bezig om de [MoD] clan mee te krijgen. Website: Modderfokkers Iedereen is razend enthousiast en het ziet er naar uit dat wij die prijzen eventjes in de wacht gaan slepen.
Zie aan de website dat we een kleuterhoekje nodig zullen hebbenDriftkikker schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:21:
Nou, die MW2 compo klinkt vrij vet eerlijk gezegd. Op dit moment zijn we druk bezig om de [MoD] clan mee te krijgen. Website: Modderfokkers Iedereen is razend enthousiast en het ziet er naar uit dat wij die prijzen eventjes in de wacht gaan slepen.
Wacht maar. Wacht jij maar!Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 17:23:
[...]
Zie aan de website dat we een kleuterhoekje nodig zullen hebben
Hoe zit het nu met deze lan?
Ik lees namelijk nogal wat verschillende dingen.
Hier staat 250man, op de wittebolxsite hebben ze het over 200 man.
In het topic op X-life (http://x-life.me.uk/?page=showtopic&id=6061&p=1) staat dat er al 51 betalingen zijn, maar op de site zelf zijn dat er pas 23.
Gezien er nog wat meer x-lifers willen gaan vind ik het misschien nog wel leuk om te gaan, maar ik ben bang dat ook wittebolx de zaal niet volkrijgt, als er nog geen 10% van de zaal gevuld is op dit moment.
Ik lees namelijk nogal wat verschillende dingen.
Hier staat 250man, op de wittebolxsite hebben ze het over 200 man.
In het topic op X-life (http://x-life.me.uk/?page=showtopic&id=6061&p=1) staat dat er al 51 betalingen zijn, maar op de site zelf zijn dat er pas 23.
Gezien er nog wat meer x-lifers willen gaan vind ik het misschien nog wel leuk om te gaan, maar ik ben bang dat ook wittebolx de zaal niet volkrijgt, als er nog geen 10% van de zaal gevuld is op dit moment.
Ik begrijp de verwarring, het maximale wat de zaal aan kan is 250 maar we houden 200 man aan om alles wat ruimer in te kunnen delen. Zal het wel ff aanpassen om verdere verwarring te voor komen :-)
Hoeveel betalingen er op dit moment binnen zijn zou ik alleen niet durven zeggen maar daar gaan we nog ff achter aan :-)
Wordt vervolgd...
Hoeveel betalingen er op dit moment binnen zijn zou ik alleen niet durven zeggen maar daar gaan we nog ff achter aan :-)
Wordt vervolgd...
Verwijderd
Even een korte samenvatting:
Wij hebben nu 79 inschrijvingen en daarvan hebben er 29 betaald.
Wij hebben ook 2 complete tafels gereserveerd staan die alle betaald zijn (+40 deelnemers)
Concreet zitten we nu op 119 deelnemers, waarvan 69 betaald hebben.
Ook is het zo dat de crew gebruik maakt van de tafels om te gamen etc. Vaste crew telt 14 personen.
Totaal betaalde en bevestigde deelnemers: 83
Voor de meeste compo's zijn ook al de prijzen bekend (zie onze website www.wittebolx.com/lan)
Oftewel, maak tijd vrij want dit wordt een LAN om niet snel te vergeten
!
Datum laatste check was 01/02/2010
Wij hebben nu 79 inschrijvingen en daarvan hebben er 29 betaald.
Wij hebben ook 2 complete tafels gereserveerd staan die alle betaald zijn (+40 deelnemers)
Concreet zitten we nu op 119 deelnemers, waarvan 69 betaald hebben.
Ook is het zo dat de crew gebruik maakt van de tafels om te gamen etc. Vaste crew telt 14 personen.
Totaal betaalde en bevestigde deelnemers: 83
Voor de meeste compo's zijn ook al de prijzen bekend (zie onze website www.wittebolx.com/lan)
Oftewel, maak tijd vrij want dit wordt een LAN om niet snel te vergeten
Datum laatste check was 01/02/2010
Is het dan niet makkelijk om die deelnemers gewoon te 'mergen' met wat nu al op de site staat. Want nu lijkt het nog echt een opkomst van bijna niets, dat is natuurlijk jammer.
Verwijderd
Het scheelt als mensen de knoop doorhakken en gewoon komen ipv afwachten tot iemand de eerste stap zet. Dit 'probleem' heeft iedere LAN namelijk. Aangezien TweakLAN zelf de inschrijvingen had en de inschrijvers heeft moeten vragen zich opnieuw aan te melden op de inschrijfmethode van GameParty zien we een vertraging in overzettingen. Dit is iets waar wij niets aan kunnen doen. Het enige wat ons nu bezighoudt is het promoten van het evenement en iedereen duidelijk maken dat wachten geen zin heeft. Het is nog altijd zo geweest dat op het laatste moment zo'n 20 deelnemers komen aanwaaien als het ware op de dag dat het evenement start. Natuurlijk hopen we op een goede opkomst en vandaar dat deze topic als sticky op dit forum staat. We hopen dat jullie Tweakers zin hebben in een ontzettend leuk weekend waarbij onzettend veel prijzen te winnen zijn en waar vooral veel fun is te vinden.Terw_Dan schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 12:32:
Is het dan niet makkelijk om die deelnemers gewoon te 'mergen' met wat nu al op de site staat. Want nu lijkt het nog echt een opkomst van bijna niets, dat is natuurlijk jammer.
Maar ik denk juist dat mensen eerder de knoop door zullen hakken als er meerdere mensen geregistreerd en betaald staan, dat schept toch een beetje meer vertrouwen.
Ik weet natuurlijk niet of het mogelijk is en hoe jullie dat regelen. Dat is natuurlijk aan jullie om dat te bepalen, maar ik zou zeggen, als de mogelijkheid er is, dan is het leuk als je er gebruik van kan maken natuurlijk
Ik weet natuurlijk niet of het mogelijk is en hoe jullie dat regelen. Dat is natuurlijk aan jullie om dat te bepalen, maar ik zou zeggen, als de mogelijkheid er is, dan is het leuk als je er gebruik van kan maken natuurlijk
Verwijderd
We doen onze uiterste best om alles en iedereen op 1 systeem te krijgen. Helaas vergt dit meer tijd dan geplanned gezien we afhankelijk zijn van de deelnemers die overgezet worden. Ondanks dit en de plotselinge samenwerking tussen ons en TweakLAN hoop ik iedereen van harte te mogen ontvangen op de LAN.
Mooi om te zien trouwens dat de deelnemers langzaam beginnen toe te nemen. Wij gaan in elk geval met een clubje X-lifers. Zijn er nog meer tweakers die gaan komen?
Goed om te horen !! er zijn wel een aantal Tweakers die gaan komen ja. Had er een flink aantal op de lijst zien staan, vraag me alleen niet wie precies
.
Maargoe nog 2,5 week te gaan en dan is het al zo ver
Maargoe nog 2,5 week te gaan en dan is het al zo ver
Hoeveel mensen komen er nu eigenlijk, als die van Tweaklan erbij opgeteld worden?
FF spieken... Hmm volgens m'n laatste telling zitten we op iets van 84 betalingen, begint op te schieten dus :-)
Maar nog steeds plekken vrij voor mensen die toch nog zin hebben om te komen!!
Maar nog steeds plekken vrij voor mensen die toch nog zin hebben om te komen!!
Met nog maar een kleine 2 weken te gaan zijn we intussen druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de TweakLAN vs Wittebolx LAN.
Er zijn op dit moment nog plaatsen beschikbaar, wil je nog langs komen zorg dan dat je op tijd inschrijft voor de LAN dan betaal je nog het bedrag van 30,00 euro, aan de deur betalen kost 40,00 euro.
Wij zijn inmiddels bezig met de laatste voorbereidingen en wat ons betreft gaat het een geweldig evenement worden. We hopen dat jullie minstens zoveel zin hebben als wij en dat we iedereen over 2 weken op de LAN zien.
Er zijn op dit moment nog plaatsen beschikbaar, wil je nog langs komen zorg dan dat je op tijd inschrijft voor de LAN dan betaal je nog het bedrag van 30,00 euro, aan de deur betalen kost 40,00 euro.
Wij zijn inmiddels bezig met de laatste voorbereidingen en wat ons betreft gaat het een geweldig evenement worden. We hopen dat jullie minstens zoveel zin hebben als wij en dat we iedereen over 2 weken op de LAN zien.
Ik mag dan wel uit de organisatie gestapt zijn, maar ik denk dat ik nog wel kom buurten over 2 weken. Hangt er wel even af of ik voor dat weekend een auto kan krijgen, zodat ik mijn gear mee kan nemen.ReyhZhao schreef op zondag 14 februari 2010 @ 12:22:
Met nog maar een kleine 2 weken te gaan zijn we intussen druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de TweakLAN vs Wittebolx LAN.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Same for me, ligt eraan of ik de 25e nog kan wakker worden van m'n verjaardag op de 24e hehe
Die discussie hebben we al gehad hier, en dat is dus echt niet de manierTerw_Dan schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:16:
Ach, gewoon genoeg energydrink naar binnen gooien
Potver, eindelijk eens een leuke LAN met Tweakers om de hoek van Tilburg, maar wel in het verkeerde weekend. Hopelijk komt er een vervolg op een keer.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Vrijdag + Maandag vrij geregeld op mijn werk. Ik ben er klaar voor.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Een vervolg zit zeker in de planning jaEvaluationCopy schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:12:
Potver, eindelijk eens een leuke LAN met Tweakers om de hoek van Tilburg, maar wel in het verkeerde weekend. Hopelijk komt er een vervolg op een keer.
Mja ik sla idd ook maar over denk ik ... af en toe ff wat slaap mee pakken werkt beter....Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:04:
[...]
Die discussie hebben we al gehad hier, en dat is dus echt niet de manier
Ik vind dat spul niet te zuipen.. maar soms werkt een nachtje ordinair doorhalen beter dan twee uurtjes slaapReyhZhao schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:34:
[...]
Mja ik sla idd ook maar over denk ik ... af en toe ff wat slaap mee pakken werkt beter....
Ben erg benieuwd wat voor hardware iedereen meesleept! Zelf realiseerde ik me net dat ik nog helemaal niks aan meesleepbare hardware heb behalve een EEE 4G flaptop

Ach, beetje slepen met hardware moet kunnen.Rian schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:52:
[...]
Ik vind dat spul niet te zuipen.. maar soms werkt een nachtje ordinair doorhalen beter dan twee uurtjes slaap![]()
Ben erg benieuwd wat voor hardware iedereen meesleept! Zelf realiseerde ik me net dat ik nog helemaal niks aan meesleepbare hardware heb behalve een EEE 4G flaptop
Ik neem m'n Lian Li PCA70 mee met een HP LP3065 30" monitor, niet echt de lichtste setup, maar het kan prima.
Ik neem ook gewoon mijn "bakkie" (Eclipse-62) mee + 24" scherm.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik denk dat ik ook maar op de volgende keer wacht, heb geen auto en wil eigenlijk dit weekend wel graag weekend hebbenReyhZhao schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 12:34:
Mja ik sla idd ook maar over denk ik ... af en toe ff wat slaap mee pakken werkt beter....
We zien elkaar wel op Campzone ergens denk ik, of anders een volgende Tweaklan. Hopen dat het straks een succes wordt, spam vooral een live foto-report
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Hehe, hij had het over energydrankStoney3K schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 01:05:
[...]
Ik denk dat ik ook maar op de volgende keer wacht, heb geen auto en wil eigenlijk dit weekend wel graag weekend hebben...
We zien elkaar wel op Campzone ergens denk ik, of anders een volgende Tweaklan. Hopen dat het straks een succes wordt, spam vooral een live foto-report
Crosspost van het X-life forum, maar voor een impressie van de LAN :):
Gepost door: Dutch_com_freak
En we zitten nu alweer op de laatste dag van de LAN en ik moet zeggen dat deze me boven verwachting goed bevallen is. De sfeer is goed, het is gezellig, goed eten en goede crew. Beetje jammer dat ik net op 100Mbit zit, maar het netwerk is tenminste stabiel, internet werkt ook vrij redelijk als Ziggo niet loopt te buggen, maar ach, je kunt prima lannen zonder internet, dus daar ga ik me echt niet druk over maken.
De catering is ook prima, zoals op bovenstaande foto te zien is er een grote bar waar vanalles te halen is en waar prima voedsel te krijgen is.
Minpuntjes zijn wel de slaapplekken, er is gewoon te weinig ruimte, maar het is vrij redelijk opgelost gelukkig en de organisatie heeft al aangeven dat dat anders gaat bij een volgende editie.
En ik heb gisteren ook nog een tray spam gewonnen
Al met al zeker een lan die de moeite waard is wat mij betreft
De catering is ook prima, zoals op bovenstaande foto te zien is er een grote bar waar vanalles te halen is en waar prima voedsel te krijgen is.
Minpuntjes zijn wel de slaapplekken, er is gewoon te weinig ruimte, maar het is vrij redelijk opgelost gelukkig en de organisatie heeft al aangeven dat dat anders gaat bij een volgende editie.
En ik heb gisteren ook nog een tray spam gewonnen
Al met al zeker een lan die de moeite waard is wat mij betreft
Eensch. Zeker weten een leuke LAN. 
Klimaatbeheersing omdat we in een theaterzaal zitten (Nooit te warm dus).
Alles leuk geregeld idd, al hadden de compo's misschien wat toegankelijker moeten zijn voor iedereen.
(In plaats van 15-20 min. om in te schrijven voor het gehele weekend en de mensen die geen team hebben voordat ze aankomen op de LAN vallen dan nogal snel buiten de boot).
Lokatie is verder wel top, lekker groot, catering, lounge gedeelte etc.
Wat wel jammer is was dat er nogal wat ghosters in de rij achter me zaten bij CSS.
Klimaatbeheersing omdat we in een theaterzaal zitten (Nooit te warm dus).
Alles leuk geregeld idd, al hadden de compo's misschien wat toegankelijker moeten zijn voor iedereen.
(In plaats van 15-20 min. om in te schrijven voor het gehele weekend en de mensen die geen team hebben voordat ze aankomen op de LAN vallen dan nogal snel buiten de boot).
Lokatie is verder wel top, lekker groot, catering, lounge gedeelte etc.
Wat wel jammer is was dat er nogal wat ghosters in de rij achter me zaten bij CSS.
Nou, de tweaklan website ligt eruit, dus dan maar via tweakers.
Ook ik heb het erg leuk gevonden. Vond het jammer dat ik alleen zaterdag al weg moest. (maja, ik moest wel, en ik weet niet of ik zondag erbij wel getrokken had
)
Helaas heb ik de organisatie niet gezien toen ik wegging, dus bij deze:
Pascal, Eddie, Rian, Marcel (ookal ben je ex-crew
) en alle andere organisatoren hardstikke bedankt!
[qoute]Lokatie is verder wel top, lekker groot, catering, lounge gedeelte etc.
[/quote]
Absoluut, ook al is het voor mij aan de andere kant van het land, ik had (en heb voor de volgende keer) het er zeker voor over!
Maar fijn om te horen dat ze het de volgende keer anders doen, misschien dat ik dan wel kan slapen!
(onze hele omgeving hoor
)
Ook ik heb het erg leuk gevonden. Vond het jammer dat ik alleen zaterdag al weg moest. (maja, ik moest wel, en ik weet niet of ik zondag erbij wel getrokken had
Helaas heb ik de organisatie niet gezien toen ik wegging, dus bij deze:
Pascal, Eddie, Rian, Marcel (ookal ben je ex-crew
Vond het op een gegeven moment toch wel warm worden (ik dacht dat jij daar ook eventjes over klaagde)(Nooit te warm dus)
[qoute]Lokatie is verder wel top, lekker groot, catering, lounge gedeelte etc.
[/quote]
Absoluut, ook al is het voor mij aan de andere kant van het land, ik had (en heb voor de volgende keer) het er zeker voor over!
En de bouwvakkers lampen niet vergeten!Minpuntjes zijn wel de slaapplekken, er is gewoon te weinig ruimte, maar het is vrij redelijk opgelost gelukkig en de organisatie heeft al aangeven dat dat anders gaat bij een volgende editie.
Maar fijn om te horen dat ze het de volgende keer anders doen, misschien dat ik dan wel kan slapen!
Maar jij had ook hele aardige burenAl met al zeker een lan die de moeite waard is wat mij betreft
Volgens mij heb ik het idd 1 keer geroepen toen ik mijn dikke vest nog aan had en 15 min. later had Pascal de klimaat controle nogmaals aan laten passen toen ik hem tegen kwam op de gang..Sjoerd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:09:
Vond het op een gegeven moment toch wel warm worden (ik dacht dat jij daar ook eventjes over klaagde)
Maar ik heb het er ook zeker weer voor over de volgende keer.
Heel erg leuk om te horen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad tijdens de LAN!!!, wij (de crew) hebben ons ook bijzonder goed vermaakt en willen dan ook iedereen bedanken voor hun aanwezigheid en goede humeur ! 
Wat betreft de slaapruimte, dit is zeker iets wat bijzonder hoog op het lijstje staat voor een volgende keer, het kon nu helaas niet anders omdat we net te weinig aanmeldingen hadden maar voor de volgende keer gaat daar zeker een andere oplossing voor komen.
Zal morgen nog wat aanvullend foto materiaal posten.
Wat betreft de slaapruimte, dit is zeker iets wat bijzonder hoog op het lijstje staat voor een volgende keer, het kon nu helaas niet anders omdat we net te weinig aanmeldingen hadden maar voor de volgende keer gaat daar zeker een andere oplossing voor komen.
Zal morgen nog wat aanvullend foto materiaal posten.
Hmm mja heb wat "problemen" met een server die de reis vanaf de LAN niet echt heeft overleefd... Foto's van mijn kant moeten dus ff wachten nog helaas maar ze komen er nog aan.Sjoerd schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:09:
Nou, de tweaklan website ligt eruit, dus dan maar via tweakers.
ik sta er wel raar op op foto7...
Maar hij leeft nog wel?met een server die de reis vanaf de LAN niet echt heeft overleefd
Tja, relatief lange sluitertijden omdat de lichtomstandigheden niet optimaal waren. En als jij net omdraait in die halve seconde, dan zie je er wat blurry uit.Sjoerd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 22:31:
ik sta er wel raar op op foto7...
Opzich zag het er wel leuk uit. 
Hopelijk kan ik volgend jaar ook komen(als het er dan is
).
Hopelijk kan ik volgend jaar ook komen(als het er dan is
Verwijderd
De site is blijkbaar offline?
Ik kan trouwens ook geen e-mail sturen naar eddie@tweaklan.nl
Ik kan trouwens ook geen e-mail sturen naar eddie@tweaklan.nl
Maar tweaklan deed zelf toch ook niets meer aan het organiseren? Dat deed Pascal van wittebolx toch allemaal? Of gaat tweaklan het toch nog een keertje proberen?
Tweaklan heeft wel degelijk eigen inbreng gehad op de lanparty.Terw_Dan schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 11:46:
Maar tweaklan deed zelf toch ook niets meer aan het organiseren? Dat deed Pascal van wittebolx toch allemaal? Of gaat tweaklan het toch nog een keertje proberen?