Mijn computer Intel Q6700 met Win7 7232 64 loopt perfect. Maar de laatste tijd gaat Explorer vaak froppen. Ik kan er niets over vinden en ik snap het niet. Mijn computer liep sinds Maart goed. Ik kan er niets aan doen maar ik vind dit echt een typisch Windowsverschijnsel zo out of the blue, ik hoopte dat Windows 7 daar niet meer aan deed.
Anyway voorbeeldje:

Note hoe bijvoorbeeld de favorites niet in een tree-weergave staan zoals het hoort, maar dat ze gewoon als snelkoppelingen in het rechter paneel staan.
Libraries is ook niet goed, en die schijf-icoontjes kloppen ook niet.
Wat heb ik al geprobeert? Wel, Windows 7 RTM staat in de pre-order dus die komt binnenkort, maar het lijkt me dat dit niet een simpel gevalletje beta = kut betreft, en ik hoop dat ik een reinstall nog even kan postponen ivm tijd en gedoe en deze versie toch nog mag gebruiken tot maart volgend jaar.
Anyway voorbeeldje:

Note hoe bijvoorbeeld de favorites niet in een tree-weergave staan zoals het hoort, maar dat ze gewoon als snelkoppelingen in het rechter paneel staan.
Libraries is ook niet goed, en die schijf-icoontjes kloppen ook niet.
Wat heb ik al geprobeert? Wel, Windows 7 RTM staat in de pre-order dus die komt binnenkort, maar het lijkt me dat dit niet een simpel gevalletje beta = kut betreft, en ik hoop dat ik een reinstall nog even kan postponen ivm tijd en gedoe en deze versie toch nog mag gebruiken tot maart volgend jaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Sando op 19-10-2009 19:08 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)